Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кога светва плафона в купето?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кога светва плафона в купето?

    Извинявам се за идиотския въпрос, но моля някой от вас с Bravo/Brava/Marea, с централно заключване и чек панел (за наличие на отворена врата) и БЕЗ фабрична аларма да направи следния експеримент и да ми отговори: нека влезе в купето и да затвори вратата. Да НЕ се подава контакт. След няколко секунди плафона угасва. Тогава да натисне бутона, заключващ шофьорската врата. Въпросът: след тази манипулация, плафона светва ли? (без, разбира се да се отваря пак вратата) Ако се включи нека се изчака отново да угасне и тогава да се вдигне (отключи вратата) бутона. Същия въпрос: светва ли? Да повтори същото и с предната дясна врата. Предварително благодаря.
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    #2
    Re: Кога светва плафона в купето?

    Rokambol написа:
    Извинявам се за идиотския въпрос, но моля някой от вас с Bravo/Brava/Marea, с централно заключване и чек панел (за наличие на отворена врата) и БЕЗ фабрична аларма да направи следния експеримент и да ми отговори: нека влезе в купето и да затвори вратата. Да НЕ се подава контакт. След няколко секунди плафона угасва. Тогава да натисне бутона, заключващ шофьорската врата. Въпросът: след тази манипулация, плафона светва ли? (без, разбира се да се отваря пак вратата) Ако се включи нека се изчака отново да угасне и тогава да се вдигне (отключи вратата) бутона. Същия въпрос: светва ли? Да повтори същото и с предната дясна врата. Предварително благодаря.
    Не мога да ти помогна с конткретен тест за този модел но темпрата мисля че точно така се държи.Плафоните се управляват от отделно реле - тук бях писал по темата.Не съм обаче сигурен дали плафона се активираше при ръчно отключване/заключване.Предполагам че да, защото като правя тази манипулация с дистанционното, ефекта е същия.При дедра е по същия начин, което е нормално - релето е напълно еднакво
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      #3
      Благодаря, колега, но като гледам схемата на мареата, въпросните ключета трябва да се задействат само при затваряне на контактите им (респ. отваряне на врата). Никъде, обаче няма схема на механиката, защото излиза, че бутоните са чисто механически свързани със самото ключе, което от своя страна е вградено в бравата и се затваря след като езика на затварящия механизъм се освободи, т.е. вратата се отвори. Въпроса остава отворен.
      Fiat Marea 1.8i 16V
      Fiat Tipo 1.4i 8V
      Fiat Punto 1.6i 8V
      www.italauto-bg.net/forum/

      Коментар


        #4
        Rokambol написа:
        Благодаря, колега, но като гледам схемата на мареата, въпросните ключета трябва да се задействат само при затваряне на контактите им (респ. отваряне на врата). Никъде, обаче няма схема на механиката, защото излиза, че бутоните са чисто механически свързани със самото ключе, което от своя страна е вградено в бравата и се затваря след като езика на затварящия механизъм се освободи, т.е. вратата се отвори. Въпроса остава отворен.
        При темпра бутоните за плафона са отделни от тези които се намират в механизма на ключалката. Намират за в долния край на предните врати. Тези в механизма се използват в Electronic Check-а.А поста ти е доста объркан - или на мен ми се спи много, или на теб.За първото гарантирам че е вярно И още нещо - виждаш ли изобщо по схемите въпросното реле?Защото при мен в нито една схема не съм го намерил - навсякъде са нарисувани схемите на варианта без такова - въпросните бутони палят плафона директно и ги няма тези глезотийки с времената.
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #5
          Знам как е при темпрата, доскоро имах типо. При тях бутона за закл/откл на вратата няма нищо общо с осветлението в купето. Колкото до релето, при мареата си е цял модул, в който релетата са цели шест броя + една шепа полупроводникови елементи, че даже и няколко интегрални схеми.. Разбира се, той не е само за плафона, ами и за централното, ел. стъклата и още не знам за какво си....Може и да си прав, че май ни се спи, ама аз не мога, щото съм на работа.
          Fiat Marea 1.8i 16V
          Fiat Tipo 1.4i 8V
          Fiat Punto 1.6i 8V
          www.italauto-bg.net/forum/

          Коментар


            #6
            Rokambol написа:
            Може и да си прав, че май ни се спи, ама аз не мога, щото съм на работа.
            Ами нормално, да не мислиш че аз стоя буден за да цъкам из форума? Лошо, едва първа нощна е...По темата, явно изпълнението тук е по друг начин.То не че в старото нямаше чипове де, не е с ламБи все пак :P За теста май ще трябва да почакаш до утре че да се събудят спящите красавици А какъв е проблема? Чудиш се дали работи нормално ли?
            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

            Коментар


              #7
              2 седмици си блъскаме кратуните с един колега с един проблем с алармата http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=15878 и не мога да си спомня, преди монтажа на алармата, плафончето светваше ли само при отключване или само при отваряне на врата, защото това ни създаде маса ядове и с алармата и със стъклата. Почвам да си мисля, че пича дето монтира алармата, май не е хванал сигналите за отваряне на врата, откъдето трябва.Сега се сещам, че темата беше затрита, но имах същата и при конкуренцията. Просто смени .org с .com от горния линк, че тук пичовете са направили невъзможно публикуването на линк към "другия" форум, за да видиш за какво иде реч, ако те интересува.
              Fiat Marea 1.8i 16V
              Fiat Tipo 1.4i 8V
              Fiat Punto 1.6i 8V
              www.italauto-bg.net/forum/

              Коментар


                #8
                Rokambol написа:
                2 седмици си блъскаме кратуните с един колега с един проблем с алармата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=15878 и не мога да си спомня, преди монтажа на алармата, плафончето светваше ли само при отключване или само при отваряне на врата, защото това ни създаде маса ядове и с алармата и със стъклата. Почвам да си мисля, че пича дето монтира алармата, май не е хванал сигналите за отваряне на врата, откъдето трябва.Сега се сещам, че темата беше затрита, но имах същата и при конкуренцията. Просто смени .org с .com от горния линк, че тук пичовете са направили невъзможно публикуването на линк към "другия" форум, за да видиш за какво иде реч, ако те интересува.
                Да, помня я темата но защо ти е изтрита - божа работа.Та истината е че някои аларми наистина се включват след около 1/2 минута именно по тази причина - плафона и разните там неща които се "клатят" и биха задействали така наречения "токов" датчик.При мен също би се задействала ако го нямаше това закъснение.Всъщност инсталатора беше забранил въпросния токов датчик за да си върже гащите, явно.Аз обаче си го активирах и до момента не съм имал задействане от него.Алармата е някаква булгарише, SuperSec нещо си.Определено обаче не беше евтина на времето, около 180лв се ръснах за нея, 3 години!!! гаранция, etc...
                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                Коментар


                  #9
                  Esper написа:
                  Да, помня я темата но защо ти е изтрита - божа работа.Та истината е че някои аларми наистина се включват след около 1/2 минута именно по тази причина - плафона и разните там неща които се "клатят" и биха задействали така наречения "токов" датчик.При мен също би се задействала ако го нямаше това закъснение.Всъщност инсталатора беше забранил въпросния токов датчик за да си върже гащите, явно.Аз обаче си го активирах и до момента не съм имал задействане от него.Алармата е някаква булгарише, SuperSec нещо си.Определено обаче не беше евтина на времето, около 180лв се ръснах за нея, 3 години!!! гаранция, etc...
                  Проблема при мен е, че не включва докато кухия плафон не угасне и си вися по десетина секунди като гламав до колата.
                  Fiat Marea 1.8i 16V
                  Fiat Tipo 1.4i 8V
                  Fiat Punto 1.6i 8V
                  www.italauto-bg.net/forum/

                  Коментар


                    #10
                    При мен плафончето светваше още при отключване на шофьорската врата. Аз съм с Мареа и съм съвсем сигурен в това, защото много му се кефех, особено на някой тъмен паркинг ако съм спрял. Миналата седмица и на мен ми монтираха аларма и сега не ме питай кое първо светва, щото още я разучавам, ама вече май ще се откажа и ще я ползвам само за отключване и заключване - никаква логика не мога да открия в действието на имобилайзера например.
                    Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                    Коментар


                      #11
                      Този имобилайзер вземи и най-добре го изключи. Фабричния е много по надежден.
                      Fiat Marea 1.8i 16V
                      Fiat Tipo 1.4i 8V
                      Fiat Punto 1.6i 8V
                      www.italauto-bg.net/forum/

                      Коментар


                        #12
                        re

                        Проблема при мен е, че не включва докато кухия плафон не угасне и си вися по десетина секунди като гламав до колата.
                        Някой да не се е учил на твоета кола да монтира аларма?Кабелчетата на предна лява,задни,заден капак минават под левият преден праг.Пускаш си кабелче от предна дясна.Всичките ги свързваш през 4 диода ,и към алармата.Много сложно.Аман от такива майстори.
                        Fiat Bravo 1.9 JTD

                        Коментар


                          #13
                          Re: re

                          gmg_service написа:
                          Някой да не се е учил на твоета кола да монтира аларма?Кабелчетата на предна лява,задни,заден капак минават под левият преден праг.Пускаш си кабелче от предна дясна.Всичките ги свързваш през 4 диода ,и към алармата.Много сложно.Аман от такива майстори.
                          Абсолютно! Слагаш диоди между входовете на алармата и датчиците от които взимаш сигнал (минус) и закъснението няма да те притеснява!
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #14
                            Re: re

                            gmg_service написа:
                            Проблема при мен е, че не включва докато кухия плафон не угасне и си вися по десетина секунди като гламав до колата.
                            Някой да не се е учил на твоета кола да монтира аларма?Кабелчетата на предна лява,задни,заден капак минават под левият преден праг.Пускаш си кабелче от предна дясна.Всичките ги свързваш през 4 диода ,и към алармата.Много сложно.Аман от такива майстори.
                            Точно така е . Само че пича е взел сигнал от плафона. Това е сигурно. Питах го. Поне вече знам къде му е грешката и съм на път да оправя всичко. В модула знам кои входове са от контактите, мисля през 5 диода с общ изход да изведа с един кабел сигнала до входа на алармата.
                            Fiat Marea 1.8i 16V
                            Fiat Tipo 1.4i 8V
                            Fiat Punto 1.6i 8V
                            www.italauto-bg.net/forum/

                            Коментар


                              #15
                              Re: re

                              Rokambol написа:
                              gmg_service написа:
                              Проблема при мен е, че не включва докато кухия плафон не угасне и си вися по десетина секунди като гламав до колата.
                              Някой да не се е учил на твоета кола да монтира аларма?Кабелчетата на предна лява,задни,заден капак минават под левият преден праг.Пускаш си кабелче от предна дясна.Всичките ги свързваш през 4 диода ,и към алармата.Много сложно.Аман от такива майстори.
                              Точно така е . Само че пича е взел сигнал от плафона. Това е сигурно. Питах го. Поне вече знам къде му е грешката и съм на път да оправя всичко. В модула знам кои входове са от контактите, мисля през 5 диода с общ изход да изведа с един кабел сигнала до входа на алармата.
                              Ай, ай, ай...Нищо де, никой не се е родил научен...Така с диодите, анодите заедно на спойка и към алармата, катодите към различните врати или каквото там ще следиш.И аз попреправях след майстора - събрах диодите с обемен монтаж в една жълта кутиика на играчка от шоколадово яйце От едната страна на кутийката кабела към Халармата, от друхата 4 кабелчета към вратите и капака.Събираме кутийката и зараваме в кабелите под таблото
                              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                              Коментар

                              Working...
                              X