Пичове смених датчика за перката,че стария се беше скапал и сега ми се включва на 82 градуса (предното деления преди 90градуса) и при всяко спиране се включва перка,това добре ли е или да го сменям с такъв на 92градуса,разхода не се ли вдига като е ненапълно загряла колата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Добре ли е? Датчик на перка на радиатор
Collapse
X
-
На мен стария датчик ми вкл. на 92 и изкл. на 87, ама поради факта, че късно вкл. и рано изкл. един път много лошо ми загря и сега взимам само 87 вкл. 79 изкл. и съм си екстра.А за 82 е рано да включва перката, колата няма да може да загрява добре, особено зимата.Според мен си вземи 87/79.А иначе тия от 92вкл. за ладовиN.Y. State of Mind
Коментар
-
Завчера като карах градско преди да оставя колата се включи перката. Пооставих я да поработи и като взеха да падат градусите я изгасих. Обаче връщам се след 10-ина минути и перката още работи. Свалих клемата на акумулатора докато стигна до датчика, почукнах го и перката спря. Дали вече е за смяна този датчик, за първи път се случва такова нещоBravo HGT 2001
Коментар
-
v_a_c_h_o_o написа:Завчера като карах градско преди да оставя колата се включи перката. Пооставих я да поработи и като взеха да падат градусите я изгасих. Обаче връщам се след 10-ина минути и перката още работи. Свалих клемата на акумулатора докато стигна до датчика, почукнах го и перката спря. Дали вече е за смяна този датчик, за първи път се случва такова нещоFIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар