Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Добре ли е? Датчик на перка на радиатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Добре ли е? Датчик на перка на радиатор

    Пичове смених датчика за перката,че стария се беше скапал и сега ми се включва на 82 градуса (предното деления преди 90градуса) и при всяко спиране се включва перка,това добре ли е или да го сменям с такъв на 92градуса,разхода не се ли вдига като е ненапълно загряла колата?
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    #2
    ами според мен не е много добрена колко ти отваря термостата?
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      На мен стария датчик ми вкл. на 92 и изкл. на 87, ама поради факта, че късно вкл. и рано изкл. един път много лошо ми загря и сега взимам само 87 вкл. 79 изкл. и съм си екстра.А за 82 е рано да включва перката, колата няма да може да загрява добре, особено зимата.Според мен си вземи 87/79.А иначе тия от 92вкл. за ладови
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #4
        Завчера като карах градско преди да оставя колата се включи перката. Пооставих я да поработи и като взеха да падат градусите я изгасих. Обаче връщам се след 10-ина минути и перката още работи. Свалих клемата на акумулатора докато стигна до датчика, почукнах го и перката спря. Дали вече е за смяна този датчик, за първи път се случва такова нещо
        Bravo HGT 2001

        Коментар


          #5
          v_a_c_h_o_o написа:
          Завчера като карах градско преди да оставя колата се включи перката. Пооставих я да поработи и като взеха да падат градусите я изгасих. Обаче връщам се след 10-ина минути и перката още работи. Свалих клемата на акумулатора докато стигна до датчика, почукнах го и перката спря. Дали вече е за смяна този датчик, за първи път се случва такова нещо
          Ако температурата е била близо до праговата стойност на термо-елемента е възможно, но не ти казвам сменяй го, а му следи работата и сам ще разбереш какво да правиш.При мен наскоро няколко пъти включва на едно и също деление над средата, но последния път след яко раздрусване по едни камънаци, включи в средата на скалата. Или не ми работи Iва степен, или датчика омалява. И аз го дебна, но засега само поразмърдах куплунзите.
          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

          Коментар


            #6
            Не е добре. Нормалната работна температура на колата е 85-90 градуса, а перката трябва да се включва в интервала 92-95 градуса.
            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

            Коментар

            Working...
            X