Пичове вчера събрахме типото,сглобихме мотор и всичко,всичко си е на 6 с изключение,че лампата на инжекциона не изгасва Дайте някакви предположения от какво може да е
някой датчик?уреда за температура работи ли?или да сте забравили датчика за температура за компано така пък нямаше да работи нормалнои още нещоможе в компа да се е записала грешка, заради разглобения моторсигурно нищо да и няма на колатапросто да трябва да се махне грешката
Аз имах подобен проблем с един датчик под инжекциона ( като застанеш пред колата се пада отляво ), черна издължена пластмаса, има едно палче което зацепва нещо си там, не го бях затегнал добре и ми светеше инжекциона. А може и да е някой от другите датчици, виж и вакум маркучите за MAP-а.
Пусни една самодиагностика на ЕКУ-то и ще разбереш. Сигурно нещо си забравил да включиш.
Ще ми обясниш ли как да си направя самодиагностиката? :D
Взимаш един кламер. Намираш куплунга за самодиагностика под жапката ( около ЕКУ-то) вж. фиг.1Замасяваш с кламера, както е показано на фиг.2. След това даваш контакт. Въпросната лампа на инжекцията започва да мига на две групи ( отделени от голяма пауза ), като морзов код :D . Например: едно мигване, пауза, едно мигване, къса пауза, едно мигване = код 12 - няма грешки. По тази схема си записваш грешката и после сравняваш с таблицата ( ще я сложа малко по-късно, че спешно излизам сега). Това е!
Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
BlueStorm transforms . . .
. . . !!!
Пусни една самодиагностика на ЕКУ-то и ще разбереш. Сигурно нещо си забравил да включиш.
Ще ми обясниш ли как да си направя самодиагностиката? :D
Взимаш един кламер. Намираш куплунга за самодиагностика под жапката ( около ЕКУ-то) вж. фиг.1Замасяваш с кламера, както е показано на фиг.2. След това даваш контакт. Въпросната лампа на инжекцията започва да мига на две групи ( отделени от голяма пауза ), като морзов код :D . Например: едно мигване, пауза, едно мигване, къса пауза, едно мигване = код 12 - няма грешки. По тази схема си записваш грешката и после сравняваш с таблицата ( ще я сложа малко по-късно, че спешно излизам сега). Това е!
Бате нищо не разбрах от тия кодове,май ще ходя някъде на диагностика
Колега BlueStorm, и аз ще съм благодарен за таблицата и по-подробно обяснение на мигането и паузите. А за 2,0 16 дали е приложим този метод?Предварително благодаря. Лек и успешен ден.
Ето я таблицата с всички грешки. Браточки, недейте така бре... ...много е просто. 1. След като замасиш с кламера куплунга даваш контакт. 2. Гледаш лампата за инжекцията на таблото.3. Всеки код за грешка е съставен от две групи от едно или повече премигвания разделени с по-голяма пауза.4. Например: едно мигване + едно мигване - пауза - едно мигване - това е равно на код 21... ...и гледаш в таблицата.5. Всеки код се повтаря три пъти, след което показва ( ако има ) следващата грешка.6. Всеки старт на диагностика започва с код 12 (едно премигване - пауза - едно премигване+още едно ). От таблицата се вижда, че това означава: Начало на процедурата. Ако нямаш грешки ще се повтаря само код 12. Това е!
Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
BlueStorm transforms . . .
. . . !!!
Коментар