Като свалях главата изтече около 100мл антифриз. Не знам колко е попаднало в маслоотводните канали на блока, но е там някъде - около 50-100мл. Маслото ми е чисто ново - има няма 500км Селения 20к. Като гледам щеката не е пресечено, но и още не съм палил колата защото е без глава. Някой по-спец с маслата да каже ще се пресече ли 4л масло от 50мл антифриз или направо да сменям. Ако се утаява отдолу антифриза да източа 100-200мл масло от картера и да долея. Не знам какво да правя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пресича ли се полусинтетиката от антифриз
Collapse
X
-
//// написа:Антифриза се утаява под маслото. Ако не се разбърка масло и антифриз - няма проблем. Източи малко (масло) и карай.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Нино съвсем не си правот 50-100 грама антифриз в 3-4 литра масло няма дори да има видима разликада оставим настрани, че антифриза ще се изпари от маслотопоследното е пробвано лично от менако ти се дават пари за бензин давай да пробвамеда не говорим, че има и маслакоито запазват свойствата си и при размесване до 30% с бензин
Коментар
-
Nino написа://// написа:Антифриза се утаява под маслото. Ако не се разбърка масло и антифриз - няма проблем. Източи малко (масло) и карай.
Коментар
-
hf hpe написа:Нино съвсем не си правот 50-100 грама антифриз в 3-4 литра масло няма дори да има видима разликада оставим настрани, че антифриза ще се изпари от маслотопоследното е пробвано лично от менако ти се дават пари за бензин давай да пробвамеда не говорим, че има и маслакоито запазват свойствата си и при размесване до 30% с бензинNino написа:От напълно загрял двигател с щеката за измерване на маслото се взема капка и се капва върху специална филтърна хартия.След около час-два върху хартията се образува петно с две зони."Централна" с определен диаметър и "дифузионна" на вид като пръстен с очертани съдържащи се в маслото неразтворими частици обикновено нагари.Колкото по-голяма е площта на тази втората зона /очертана като пръстен/, толкова маслото е с по-добра диспергираща способност.Ако тази зона /пръстена/ е по-малка , това означава, че диспергиращите добавки са изтощени или има съдържание на вода и маслото е негодно... трябва да се смени. Информацията която имам съдържа и съотношения в условни единици съответващи на диаметрите на двата кръга, така, че по-точно да се измери този праг на негодност.Но това е свързано с картинки, които не мога да сложа сега.Съгласен съм на някоя неделна среща да направим тестта пред всички, като примерно маслото е на 8-9000 км!!! Тестът ми е даден от фирмата КАППА ООД, вносител на белгийските масла "ЮНИЛ"... ще трябва да им се обадя да изпрося повече тестове!spark написа:Покрай тоя ремонт съм към 700лв назад - вал, кобилици, повдигачи, гумички, гарнитури и т.н., а маслото е на .. не знам сигурно 200км. Още 60-70лв за ново масло.. Като го източа ще се види дали му има нещо.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
spark написа:Покрай тоя ремонт съм към 700лв назад - вал, кобилици, повдигачи, гумички, гарнитури и т.н., а маслото е на .. не знам сигурно 200км. Още 60-70лв за ново масло.. Като го източа ще се види дали му има нещо.
Коментар
-
hf hpe написа:Нино цигания си е, и аз така бих го опреличил :D но просто човек не трябва да се изказва така крайно а можеш да бъдеш сигурен, че и маслата се проектират да запазват свойствата си при леки смесвания с други флуидиSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
От друг форум намерих:Говорим все пак за моторни масла, ако са API сертифицирани, няма никакъв шанс нещо да се "пресече", това е част от стандартите.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар