Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стартерът не върти!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стартерът не върти!!!

    Здравейте всички!Колата ми е Brava 1.8 ELX 97г. Досега никакви проблеми нямах, но вчера сутринта завъртам ключа и стартерът с голяма мъка се помъчи да завърти, но не успя! След 2-3 мин. пробвах отново и успях да запаля! Лампичката за зареждане на таблото си гасне нормално, само часовникът на радиото се нулира. След като карах 10-ина километра, колата постоя паркирана 1 час и после стартерът пак не успя да завърти! Дали е само от акумулатора (не вярвам така изведнъж да се разреди - не съм забравял фаровете) или има някакъв друг проблем? Ако има специалисти, моля помагайте!

    #2
    не че съм специалест но.....

    провери първо състоянието на ключа си ако то е добро,значи може да имаш проблема който и аз имах а именно изхабено състояние на бендикса в този случай около 45лв би трябвало да те оправят дори и да си забравил светлините си те се загасват автоматично при изгасване на двигателя,тъй че вероятността да е от акумулатора е минимална...еми това е засега дано да съм полезна

    Коментар


      #3
      Много Ви благодаря за съветите колеги!

      Измерих напрежението, както ме посъветва Митко и всичко беше наред, после закарах колата в Динекспрес (Пловдив) и ми казаха акумулатора се е скапал! Аз искам да го сваля и да го заредя, но чета разни мнения във форума, че може да ми блокира имобилайзера! Какво ще кажете по въпроса? Аз имам всички ключове за колата, но не съм наясно, ако трябва код как да го въведа?

      Коментар


        #4
        колега същия проблем го има и на моето браво 1,6 16v и въобще не е от акумулатора,временно можеш да решиш проблема като отвориш стартера и го почистиш добре а след което провери втулките за износване,ако са добре само ги смажи с моторно масло. Аз така си реших проблема но да знаеш че след време пак ще ти прави проблеми особено като позагрее доста автомобила

        Коментар


          #5
          Няма проблем да свалиш акумулатора и го дозаредиш, това е време 3-4 часа. Ако веднага след това стартера вьрти с нормални обороти и по-кьсно пак откаже, наистина акумулатора е за смяна!

          Коментар


            #6
            Проблеът е решен!

            Да проблемът беше в акумулатора - мъртва клетка! Зареждах го цяла нощ и накрая пак не можа да завърти (първата клетка до минусовата клема не даваше никакви признаци на зареждане)!Сега сложих нов Bosh 62Ah - колата пали от половин оборот! Надявам се да нямам проблеми с новия акумулатор! Благодаря Ви колеги за компетентните мнения!

            Коментар

            Working...
            X