няма как да изкочи нищо, щом я няма възглавницата и пиропатрона.Вместо 50лв за резистор от 1ст. ги дай за възглавница втора употреба.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изгърмеха ми еърбеците
Collapse
X
-
snake написа:Днес най-сетне се наканих и отидох на диагностика заради светещата лампа на Air bag. Оказа се това, което подозирах - грешка Air bag на волана. На пипане волана е доста мек около клаксона и аз така и предполагах, че вътре няма нищо. Каква е причината да го няма - не знам, колата няма никакви, ама съвсем никакви признаци да е претърпявала сериозен удар някога.Та на въпроса: майстора каза, че сега еърбег централата е в авариен режим и така не работи и другата възглавница. Каза ми, че може да излъже компютъра, че еърбега на волана е наличен и така няма да ми свети лампата и при удар ще се задейства поне наличната възглавница (над жабката).Чудя се дали да го правя по 2 причини:- 50 лв., толкова ми иска, за да "излъже" компютъра- Може ли след като компютъра си мисли, че има и еърбег на волана, да подаде съответния сигнал и вместо от волана да изскочи възглавницата, да ме ударят пластмасите ? Въпроса сигурно е глупав, но не съм наясно с нещата.BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
1115 написа:няма как да изкочи нищо, щом я няма възглавницата и пиропатрона.Вместо 50лв за резистор от 1ст. ги дай за възглавница втора употреба.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
snake: Без да съм сигурен и да не те лъжа, но еърбега и пиропатрона са неделимо цяло. Колегата 1115 е най-добре запознат обаче какво може да се намери по моргите И по кои морги.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Humppa
Брей, тази стара тема съм я пропуснал! Но ме въвлече в размисъл!На моето Браво му светна лампата на Air bag-a след като ми изгоря релето на клаксона. Ходих на сервиз, изчистиха грешката. Карах така известно време 2-3 месеца и лампата пак светна. Вече карам така от 3 години. Но с тези изгърмели възглавници на колегата Краси75 не знам какво да мисля.... И сега съм в шах! Какво да правя? Да ходя ли на диагностика, или да изтърбуша възглавниците? А 2000 лева за нови хич нямам...
Коментар
-
И все пак някой има ли идея как да разбера имам ли наличен еърбег на волана ? Варианта разглобяване не ми допада, но ако някой го е правил, може да сподели дали става лесно и има ли някакви щракалки, които могат да се счупят при процедурата.Воланът на мареата ми е мек и еластичен в средата, но пък в долната част, там където е надписа Air bag, е кораво. И големите "спецове" ми дават противоречиви мнения: единия е категоричен, че липсва еърбега, а втория казва, че първия нищо не разбира... Не знам къде точно се разполага еърбега във волана, явно и "майсторите" не знаят.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
deadairplane
-
Абе аз го знам къде е, но въпроса е лесно ли се стига до него ? Както и да е, поразрових се в нета и намерих снимка на разглобен волан на мареа с еърбег. Като гледам как е разположен, според мен с напипване не може да се познае наличен ли е или не еърбега.И кво стана сега, дадох на големия разбирач 20 лв. за 2 минути диагностика, след която на дисплея изписа: "Driver airbag error". А каква е причината за тази грешка, не е ясно...Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Ох, забравих за тази тема.Лесно се сваля,на снимка 1 в червените кръгове са двата болта, които трябва да се развият за да се свали ербега на Браво/Брава и предполагам при Мареата е идентично.На снимка 2 се вижда как изглежда един ербег."Излъгването" става с много "точен" резистор, но не го препоръчвам.
Коментар
-
deadairplane
-
На Мареа декоративната пластмаса на волана се маха много лесно - държат я 4 винта, разположени отзад (откъм таблото). Развиват се с най-обикновен шестограм. Същите винтове държат и възглавницата. Изключването на буксата става задължително при изваден ключ от таблото, а според дебелите книги само след откачане на клемите на акумулатора. Процедурата е проста и съм я правил за 10 мин.Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар