Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изгърмеха ми еърбеците

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Пич, не сравнявай бойни самолети с автомобили. Макар да имат 20 години разлика в полза на въпросният автомобил, стандартите и изпълнението са несравними. Това е друга бира, както казваха в една реклама.А, относно отварянето на възглавниците при Браво, Брава и Мареа, като гледам в 90% от случайте е имало намокряне, от там нататък, как става и какво задейства механизма не сме я да гадая, но поне не успокоявам хората, че като им е подгизнал блока за управление, нищо не може да стане.

    Коментар


      #47

      Коментар


        #48
        Простете за объркването, на мен слабост са ми бойните и съзнанието ми е обзето от тях и затова така, го написах. Пък и като разбрах, че няма хангар си помислих, че става въпрос за Су 25 и авиобаза "Безмер".

        Коментар


          #49
          Heruvim написа:
          Простете за объркването, на мен слабост са ми бойните и съзнанието ми е обзето от тях и затова така, го написах. Пък и като разбрах, че няма хангар си помислих, че става въпрос за Су 25 и авиобаза "Безмер".
          Ееее Су 25, че то ние имаме ли такава машина?- освен няколко 29ки на Графа друго читаво не знам да има, щеше да е готино да прехвърчат чат пат Су27 или Су35 ама......Еххх мечти както се казваше пък в друга реклама. Сори за офтопика
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #50

            Коментар


              #51
              Съвсем оффДа, имаме Су 25, базирани са в Авиобаза "Безмер" до Ямбол, която е една от "действащите" и понеже в този форум "Ямболската" връзка е доста силна си помислих, че от там идва връзката. Су 25 е щурмови самолет за огнева подръжка на бойното поле. Най-характерното за него е, че е до звуков, брониран и с голяма способност да понася поражения. Заради ниската скорост на летене и големият боен товар, крилото му е тъй да се каже "право" и с голяма разпереност. Поради тази причина не може да се събере в стандартните "арочни укрития" (т.нар. букси), които са изградени по нашите военни летища и самолетите стоят на открито откакто са получени и са влезли в строя.

              Коментар


                #52
                Еии много се накефих на едно скапано пежо имаше копче за изключване на аирбага, голям кеф, ама наще нямат деба.
                При мен под предпазителите има ключалка от която се изключват еърбеците.
                Fiat Marea Weekend 1.8 HLX
                Renault Safrane 2.0 16V

                Коментар


                  #53
                  това нее ли за алармата
                  fiat Brava 1,9TD 75 -октомври 1998

                  Коментар


                    #54
                    Това е за алармата продължаваи да търсиш
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #55
                      На стилото има ключалка (копче) за изключване, но само на пасажерския. Ясно е защо.
                      Fiat Stilo 1.8 16V

                      Коментар


                        #56

                        Коментар


                          #57
                          И ако не свети като купувате да знаете ,че лампичката е премахната от таблото за да не вив вади очите при покупка.Ако може да се нарече покупка де деба мошенниците.Не знаят на какво са попаднали просто гледат като гърмени зайци как проверявам колата по ВИН по телефона
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #58
                            deadairplane написа:
                            Като светне веднъж лампата, копче за изключване няма да помогне
                            По принцип, ако лампата свети, цялата система се изключва и при нормални обстоятелства не може да се задейства никой еърбег!
                            Stilo 1.8 16V

                            Коментар


                              #59
                              Точно за това става дума: че еърбеците няма да се отворят, ако стане катастрофа, но на нашите в общия случай 10+ годишни коли могат да се отворят безпричинно и да предизвикат такава. Ето от това са опасяваме.
                              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                              Коментар


                                #60
                                Днес най-сетне се наканих и отидох на диагностика заради светещата лампа на Air bag. Оказа се това, което подозирах - грешка Air bag на волана. На пипане волана е доста мек около клаксона и аз така и предполагах, че вътре няма нищо. Каква е причината да го няма - не знам, колата няма никакви, ама съвсем никакви признаци да е претърпявала сериозен удар някога.Та на въпроса: майстора каза, че сега еърбег централата е в авариен режим и така не работи и другата възглавница. Каза ми, че може да излъже компютъра, че еърбега на волана е наличен и така няма да ми свети лампата и при удар ще се задейства поне наличната възглавница (над жабката).Чудя се дали да го правя по 2 причини:- 50 лв., толкова ми иска, за да "излъже" компютъра- Може ли след като компютъра си мисли, че има и еърбег на волана, да подаде съответния сигнал и вместо от волана да изскочи възглавницата, да ме ударят пластмасите ? Въпроса сигурно е глупав, но не съм наясно с нещата.
                                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                                Коментар

                                Working...
                                X