Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изгърмеха ми еърбеците

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31

    Коментар


      #32
      Тя темата е стара вече.....ако ти предложат смяна на двата предни еърбега на цена около 2000 лева,не се шашкай.Толкова е.За съжаление...

      Коментар


        #33
        Тази стара тема ме вкара в сериозен размисъл. И на моята кола свети лампата на еърбега. Така пристигна от Германия. Преди да се озове тук на собствен ход, колата е минала преглед за безопасност TUV в Германия. Човекът, който ми я докара, твърди, че лампата си е светела и там и на прегледа е питал защо свети, а отговорът е бил: "всичко е Ок, познаваме колата, имаш еърбег и той работи, не обръщай внимание на лампата, ще ти струва доста пари, за да изчистим грешката и да спре да свети".Идеята, че докато си карам, този балон може да изскочи безпричинно, не ми се струва примамлива. Бих отишъл на диагностика, ако знам къде в региона Пазарджик-Пловдив, където да ми изтрият грешката или пък по някакъв начин да шунтират системата. И без това се надявам да не прибягвам до ползването й Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 .
        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

        Коментар


          #34
          snake написа:
          ... Бих отишъл на диагностика, ако знам къде в региона Пазарджик-Пловдив, където да ми изтрият грешката или пък по някакъв начин да шунтират системата. И без това се надявам да не прибягвам до ползването й Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 .
          Ако грешката се повтори повече от три пъти и е била чистена, няма да можеш да я изчистиш.
          Fiat Marea 1.8i 16V
          Fiat Tipo 1.4i 8V
          Fiat Punto 1.6i 8V
          www.italauto-bg.net/forum/

          Коментар


            #35
            отговор

            няма страшно савсем скоро в пловдив ще отварят завод за аербеци и ще се продават свободно за френски и италиански коли.
            ex. punto elx 1.2i
            Lancia Libra 1.6

            Коментар


              #36
              Само като предположение, да не би да е текло радиаторчето на парното върху централата на еърбага?Чувал съм също, че някой стари модели еърбъзи се активирали от честотите на GSM, ако той е в близост до централата, но не вярвам да е от това.

              Коментар


                #37
                пресен случай отворили се и двата еърбега по време на движение в града резултата е челен удар в бордюр и напиляна предница причината е теч от радиаторчето на парното колата е на комшията фиат брава

                Коментар


                  #38

                  Коментар


                    #39
                    Ами четем и продължаваме да се шашкаме . Онзи ден дето бях отишъл да правя задръствания в София, по магистралата я бях пришпорил със 170 км/ч, само като си представя при тази скорост да се отвори еърбега и настръхвам, съвсем сериозно...
                    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                    Коментар


                      #40
                      пиропатроните се намират там където са и възглавниците т.е. във волана и в дясно в таблото.Ще трябва доста да я поудавите колата за да ги намокрите.Иначе ако наистина има теч от радиатора върху ел.блока на SRS-а е доста възможно да причини късо съединение от което да се отворят възглавниците
                      BRAVA 1.6

                      Коментар


                        #41
                        И какво сега, заради тези еърбеци такава голяма кола като мареата има някаква нищожна смехотворна жабка, в същото време само можем да гадаем дали изобщо ще се отворят, ако наистина стане беля или пък ще се отворят ей така например заради някакъв теч... Абе винаги съм мислел, че кола втора употреба, колкото по-малко екстри има, толкова по-добре. Като изключим климатика, нищо друго от "екстрите" не ми трябва. Оказва се, че освен че са скъпи за ремонт ( , а на 10+ годишни коли обикновено са се поразвалили), "екстрите" могат да бъдат и опасни.
                        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                        Коментар


                          #42
                          Ауу като чета и се радвам че си взех пунто без еърбег. а като го избирах толкова се ядосвах че няма , даже мислех да зимам едно рено клио само заради пустата възглавница, добре че не направих тази грешка.Един колега има опел астра 92 ра с един еър бег дали има опасност да му гръмне като се има предвид че е доста по стара колата?
                          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                          FIAT БРАВО 1.2 16v
                          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                          Коментар


                            #43
                            infineon написа:
                            Ауу като чета и се радвам че си взех пунто без еърбег. а като го избирах толкова се ядосвах че няма , даже мислех да зимам едно рено клио само заради пустата възглавница, добре че не направих тази грешка.Един колега има опел астра 92 ра с един еър бег дали има опасност да му гръмне като се има предвид че е доста по стара колата?
                            Има опасност и то голяма!!! ако я изпраска някъде челно Шегувам се бе Ако ми засвети лампата следвам светлия пример на колегата -воеенен, вадя му аирбаците, сменям на волана неговия с такъв от фиат без аирбаг и готово. Еии много се накефих на едно скапано пежо имаше копче за изключване на аирбага, голям кеф, ама наще нямат деба.
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #44
                              mitsumitsu написа:
                              пиропатроните се намират там където са и възглавниците т.е. във волана и в дясно в таблото.Ще трябва доста да я поудавите колата за да ги намокрите.Иначе ако наистина има теч от радиатора върху ел.блока на SRS-а е доста възможно да причини късо съединение от което да се отворят възглавниците
                              не че е доста възможно ами направо това си беше причината за отварянето на възглавниците на комшията а и лампичката изобщо не е светела преди това абе отвратителна работа

                              Коментар


                                #45

                                Коментар

                                Working...
                                X