Пич, не сравнявай бойни самолети с автомобили. Макар да имат 20 години разлика в полза на въпросният автомобил, стандартите и изпълнението са несравними. Това е друга бира, както казваха в една реклама.А, относно отварянето на възглавниците при Браво, Брава и Мареа, като гледам в 90% от случайте е имало намокряне, от там нататък, как става и какво задейства механизма не сме я да гадая, но поне не успокоявам хората, че като им е подгизнал блока за управление, нищо не може да стане.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изгърмеха ми еърбеците
Collapse
X
-
deadairplane
-
Heruvim написа:Простете за объркването, на мен слабост са ми бойните и съзнанието ми е обзето от тях и затова така, го написах. Пък и като разбрах, че няма хангар си помислих, че става въпрос за Су 25 и авиобаза "Безмер".Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
deadairplane
-
Съвсем оффДа, имаме Су 25, базирани са в Авиобаза "Безмер" до Ямбол, която е една от "действащите" и понеже в този форум "Ямболската" връзка е доста силна си помислих, че от там идва връзката. Су 25 е щурмови самолет за огнева подръжка на бойното поле. Най-характерното за него е, че е до звуков, брониран и с голяма способност да понася поражения. Заради ниската скорост на летене и големият боен товар, крилото му е тъй да се каже "право" и с голяма разпереност. Поради тази причина не може да се събере в стандартните "арочни укрития" (т.нар. букси), които са изградени по нашите военни летища и самолетите стоят на открито откакто са получени и са влезли в строя.
Коментар
-
deadairplane
-
И ако не свети като купувате да знаете ,че лампичката е премахната от таблото за да не вив вади очите при покупка.Ако може да се нарече покупка де деба мошенниците.Не знаят на какво са попаднали просто гледат като гърмени зайци как проверявам колата по ВИН по телефонаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Днес най-сетне се наканих и отидох на диагностика заради светещата лампа на Air bag. Оказа се това, което подозирах - грешка Air bag на волана. На пипане волана е доста мек около клаксона и аз така и предполагах, че вътре няма нищо. Каква е причината да го няма - не знам, колата няма никакви, ама съвсем никакви признаци да е претърпявала сериозен удар някога.Та на въпроса: майстора каза, че сега еърбег централата е в авариен режим и така не работи и другата възглавница. Каза ми, че може да излъже компютъра, че еърбега на волана е наличен и така няма да ми свети лампата и при удар ще се задейства поне наличната възглавница (над жабката).Чудя се дали да го правя по 2 причини:- 50 лв., толкова ми иска, за да "излъже" компютъра- Може ли след като компютъра си мисли, че има и еърбег на волана, да подаде съответния сигнал и вместо от волана да изскочи възглавницата, да ме ударят пластмасите ? Въпроса сигурно е глупав, но не съм наясно с нещата.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар