Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изгърмеха ми еърбеците

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изгърмеха ми еърбеците

    Fiat Brava 1,4 12V 96г. От доста време ми светеше датчика за еърбега. По едно време за малко угасна, но после продължи да свети. Един майстор се опита да влезе в компютъра, но не можа - каза, че грешката била много голяма и трябвало да махна акомулатора за известно време и пак да опита. Продължих да карам със светещ датчик. Днес случайно видях в книжката на колата, че има едно 5А бушонче за еърбега, свалих го и сложих друго - пак 5А. Карах около 7-8км. - датчика си светеше. Спрях на едно кръстовище и точно като тръгнах (на втора, първа не поиска да включи) датчика угасна и веднага еърбега до мен изхвръкна. Тръгнах още 20м. за да се махна от кръстовището и спрях. След малко дадох на контакт и изтрещя и този на волана (добре, че бях на другата седалка).http://www.snimka.bg/album.php?album_id=132722&photo=2http://www.snimka.bg/album.php?album_id=132722&photo=1А сега кажете какво да правя? Къде е бил проблема? Ами ако се движех? Ами ако жена ми и 8-месечното ми дете не бяха на задната седалка?Не искам повече еърбегове - кажете как да оправя волана и барчето. Има ли само некакви капаци, които да сменя (даже и механизма на еърбега да си остане вътре) или да търся нов волан и друго барче - виждал съм едни по-вдлъбнати - те да не би да са без еърбег? Знаете ли колко струва нов волан и въпросното барче и откъде да ги взема? А трудно ли се отстраняват старите и монтират новите?И най-важното - има ли някаква опасност да карам колата в това положение?

    #2
    неприятноколата миналата година е трябвало да мине не преглед за тия възглавницина 10 г се сменят патронитеможе точно това да е причината
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Честно казано според мен някой "майстор" си е оставил ръцете! Или е наранил някоя от жиците към датчиците, или се е скапало нещо по централата. Скоро да си правил ремонт по предната част на колата? Според мен по моргите може да си намериш средната част на волана (или цял волан по-скоро), както и вдлъбната част от таблото, която присъства на автомобилите без втори еърбег.
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        стига бе ?? за първи път чувам подобно нещо ,а уж това се неща които отговарят за сигурността !!! Е ако беше в движение по някой булевард не ми се мисли ,това ще ти откачи главата без да има удар много неприятен инцидент ,но и направи една диагностика пълна във Ванто ,утре ще вземат спирачките да ти откажат !
        фиатче Браво 2.0

        Коментар


          #5
          tomazo написа:
          стига бе ?? за първи път чувам подобно нещо ,а уж това се неща които отговарят за сигурността !!! Е ако беше в движение по някой булевард не ми се мисли ,това ще ти откачи главата без да има удар много неприятен инцидент ,но и направи една диагностика пълна във Ванто ,утре ще вземат спирачките да ти откажат !
          Системата е много прецизна и едва ли ще се активира хей така-от нищо! Всичките кабели свързани с еърбега са в дебел жълт шлаух и има указания да се внимава! Има "българска следа" в тази случка! Някой е разбъзикал системата, сигурен съм. Затова попитах, колегата дали скоро е ремонтирал нещо по предната част на колата.
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            Vladim написа:
            tomazo написа:
            стига бе ?? за първи път чувам подобно нещо ,а уж това се неща които отговарят за сигурността !!! Е ако беше в движение по някой булевард не ми се мисли ,това ще ти откачи главата без да има удар много неприятен инцидент ,но и направи една диагностика пълна във Ванто ,утре ще вземат спирачките да ти откажат !
            Системата е много прецизна и едва ли ще се активира хей така-от нищо! Всичките кабели свързани с еърбега са в дебел жълт шлаух и има указания да се внимава! Има "българска следа" в тази случка! Някой е разбъзикал системата, сигурен съм. Затова попитах, колегата дали скоро е ремонтирал нещо по предната част на колата.
            ако заради майстор е станало това трябва да му закачиме снимката тука !направо не смея да си помисля какво е можело да стане
            фиатче Браво 2.0

            Коментар


              #7
              tomazo написа:
              ако заради майстор е станало това трябва да му закачиме снимката тука !направо не смея да си помисля какво е можело да стане
              Е нямаше да стане кой знае какво, ако се кара с разумна скорост. При отваряне на еарбега при удар човек е наклонен много към него и го поема доста от близо. А при нормално каране седиш доста по-назад. Ще се отвори, може да ти избие ръцете ама това не значи, че колата ще се отправи към вечните ловни полета освен ако не носи силно на някъде. :D И със затворени очи ако щеш пак може да спреш необеспокоявано.
              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

              Коментар


                #8
                Ето колежката продава Бравата на части:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...902&start=30И тук таблото което търсиш и волана:http://forum.fiat-bg.org/files/hpim1543__401.jpg
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #9
                  ако искаш мога да ти дам таблото за 40 кинтанякъде мисля трябва да имам и воланаи според мен проблема е в неоторизирана намесано не вярвам някой да си признае грешкатаП.П. ако имаш каско, има вариант да ти платят нещо

                  Коментар


                    #10
                    На един познат по същия начин му гръмнаха еърбеците... Дълго време му свети лампата без да ходи на диагностика и веднъж в движение малко преди Дупница гръмва пасажерския, продължава да кара и след малко в тунела му гръмва и шофьорския... Как се е отървал без произшествие не знам...

                    Коментар


                      #11
                      sev написа:
                      неприятноколата миналата година е трябвало да мине не преглед за тия възглавницина 10 г се сменят патронитеможе точно това да е причината
                      Така... И аз прочетох в жабката, че колата трябва да мине на преглед, за да се сменят патроните на 07.2005г., т.е. точно десет години след производството. Там при мен лампичката свети само когато паля. Но си мисля, че е хубаво да мина на преглед. Къде да отида и горе долу колко ще ми струва?
                      Fiat Brava_EL 1.6 16V 103hp

                      Коментар


                        #12
                        dreamfool написа:
                        Така... И аз прочетох в жабката, че колата трябва да мине на преглед, за да се сменят патроните на 07.2005г., т.е. точно десет години след производството. Там при мен лампичката свети само когато паля. Но си мисля, че е хубаво да мина на преглед. Къде да отида и горе долу колко ще ми струва?
                        Колега, не виждам защто ти е диагностиката. По-добре провери, колко би ти струвала една нова възглавница с пиропатрона.
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #13
                          Vladim написа:
                          dreamfool написа:
                          Така... И аз прочетох в жабката, че колата трябва да мине на преглед, за да се сменят патроните на 07.2005г., т.е. точно десет години след производството. Там при мен лампичката свети само когато паля. Но си мисля, че е хубаво да мина на преглед. Къде да отида и горе долу колко ще ми струва?
                          Колега, не виждам защто ти е диагностиката. По-добре провери, колко би ти струвала една нова възглавница с пиропатрона.
                          По-скоро искам да знам опасно ли е да карам така? Животът на еърбега 10 години ли е? И за цените на нова възглавница с патрон да питам.
                          Fiat Brava_EL 1.6 16V 103hp

                          Коментар


                            #14
                            Немога да ти отговоря на другите въпроси, но да те предупредя, че има 2 еднакви на външен вид еърбези, но се различават по буксата, да не се набуташ да купиш различен... Един клиент дойде и искаше да му сложим еърбега на волана, но след разглобяването се оказа, че са различни, макар и на външен вид 100% еднакви ...

                            Коментар


                              #15
                              Е, ще ме накарате и аз отново да се диагностицирам. Вече свикнах, почти година крам със светещ airbag. Не успокоявам никой, това са неприятни ситуации, трябва всичко да е OK!
                              FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                              Коментар

                              Working...
                              X