на таблото имамх няколко липсващи крушки, след големи усилия успях да намеря такива и си ги наредих по таблото. след като сглобих таблото се оказа, че при контакт не ми свети лампата на еър бега.... пак го разглобих, махнах сложените от мен крушки и лампата светна, обаче сега пък не иска да изгасне.идеи, съвети....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
луда лампата на еър бега...?
Collapse
X
-
на мен ми работеше нормално всичко докато не реших (поради изгаснал къс фар ) да проверя всички предпазители да не би да има случайно някой изгорял, при тази проверка измъкнах и този на еър бега , след връщането на предпазителя в гнездото лампата на еър бега си светеше постоянно и никога не гаснеше, може и при теб да се е случило подобно нещо.оправи след посещение в сервиза и рестарт на ЕКУ-то през техния компютър.на мен ми изгоря крушката за габарити и къси но не можах да извадя таблото да я сменя, развих всички болтове но в левия край до вратата не излиза нещо (мен ме е страх и да го напъна по-силно), има ли нещо което да държи таблото вляво при изхода на въздуха което аз не виждам и не съм развил?FIAT Stilo 1.4 16V
FIAT Bravo 1.6 16V (преди)
-
toni написа:...но в левия край до вратата не излиза нещо (мен ме е страх и да го напъна по-силно), има ли нещо което да държи таблото вляво при изхода на въздуха което аз не виждам и не съм развил?"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Re: луда лампата на еър бега...?
charlie написа:на таблото имамх няколко липсващи крушки, след големи усилия успях да намеря такива и си ги наредих по таблото. след като сглобих таблото се оказа, че при контакт не ми свети лампата на еър бега.... пак го разглобих, махнах сложените от мен крушки и лампата светна, обаче сега пък не иска да изгасне.идеи, съвети....SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
blondy_driver
Мен ако ме питаш Италсервиз първо при жичкаджия и после reset на компютъра на 6 щом ти свети индикатора за airbag-a постоянно значи вече е отчетена грешка от компютъра PS. Колеги колкото и да си обичате колите не човъркайте сами там където не ви е работа,защото в доста голям процент от случайте евтиното излиза 2-3 по скъпо по късно
Коментар
-
blondy_driver написа:Мен ако ме питаш Италсервиз първо при жичкаджия и после reset на компютъра на 6 щом ти свети индикатора за airbag-a постоянно значи вече е отчетена грешка от компютъра PS. Колеги колкото и да си обичате колите не човъркайте сами там където не ви е работа,защото в доста голям процент от случайте евтиното излиза 2-3 по скъпо по късноSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар