Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

луда лампата на еър бега...?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    луда лампата на еър бега...?

    на таблото имамх няколко липсващи крушки, след големи усилия успях да намеря такива и си ги наредих по таблото. след като сглобих таблото се оказа, че при контакт не ми свети лампата на еър бега.... пак го разглобих, махнах сложените от мен крушки и лампата светна, обаче сега пък не иска да изгасне.идеи, съвети....
    "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
    (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

    #2
    на мен ми работеше нормално всичко докато не реших (поради изгаснал къс фар ) да проверя всички предпазители да не би да има случайно някой изгорял, при тази проверка измъкнах и този на еър бега , след връщането на предпазителя в гнездото лампата на еър бега си светеше постоянно и никога не гаснеше, може и при теб да се е случило подобно нещо.оправи след посещение в сервиза и рестарт на ЕКУ-то през техния компютър.на мен ми изгоря крушката за габарити и къси но не можах да извадя таблото да я сменя, развих всички болтове но в левия край до вратата не излиза нещо (мен ме е страх и да го напъна по-силно), има ли нещо което да държи таблото вляво при изхода на въздуха което аз не виждам и не съм развил?
    FIAT Stilo 1.4 16V
    FIAT Bravo 1.6 16V (преди)

    Коментар


      #3
      toni написа:
      ...но в левия край до вратата не излиза нещо (мен ме е страх и да го напъна по-силно), има ли нещо което да държи таблото вляво при изхода на въздуха което аз не виждам и не съм развил?
      има. трябва да свалиш вратичката на бушоните и като погледнеш отдолу ше видиш винт, който трябава да развиеш, а в горната част на отвора за въздуха има две щипки, които се се освобождават с дърпане и това е. успех.
      "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
      (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

      Коментар


        #4
        Re: луда лампата на еър бега...?

        charlie написа:
        на таблото имамх няколко липсващи крушки, след големи усилия успях да намеря такива и си ги наредих по таблото. след като сглобих таблото се оказа, че при контакт не ми свети лампата на еър бега.... пак го разглобих, махнах сложените от мен крушки и лампата светна, обаче сега пък не иска да изгасне.идеи, съвети....
        М-да,посещение във "Ванто" и 20 лв назад,за рестарт на EKU-то за съжаление.Личен опит.Апропо, знае ли някой как се сменят габаритите на Брава?
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #5
          Мен ако ме питаш Италсервиз първо при жичкаджия и после reset на компютъра на 6 щом ти свети индикатора за airbag-a постоянно значи вече е отчетена грешка от компютъра PS. Колеги колкото и да си обичате колите не човъркайте сами там където не ви е работа,защото в доста голям процент от случайте евтиното излиза 2-3 по скъпо по късно

          Коментар


            #6
            blondy_driver написа:
            Мен ако ме питаш Италсервиз първо при жичкаджия и после reset на компютъра на 6 щом ти свети индикатора за airbag-a постоянно значи вече е отчетена грешка от компютъра PS. Колеги колкото и да си обичате колите не човъркайте сами там където не ви е работа,защото в доста голям процент от случайте евтиното излиза 2-3 по скъпо по късно
            Ха-ха,добре им го каза.То Италсервиз са май собственост на Ванто-трейд.
            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

            Коментар

            Working...
            X