Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Климатик на пунто 1.7 TD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Климатик на пунто 1.7 TD

    Когато климатика е включен ,а копчето на вентилатора е на 0,трябва ли да е включен електромагнитният съединител(компресора).Възникна спор .Аз твърдя ,че не трябва да работи.При вас как е.??
    Fiat Bravo 1.9 JTD

    #2
    И според мен не трябва!
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      B схемата за управление на климатика на Пунто-1 има малка "хитрина"/схемна автоматика-/подава се директен +/ -при вкл.на климатика от бутона , независимо от положението на копчето за скоростта на вентилатора/може и да е на "0"-се вкл.ел.магн.съединител на компресора-тръгва и климатика, и вентилатора в купето.За справка-схемата я има и в "Автодата"...
      Ex. Grande Punto Driver

      Коментар


        #4
        А не си ли забелязал че когато вентилаторат тие на 0 пак се върти но леко ,само когато е включен климатика
        FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

        Коментар


          #5
          re

          dani389 написа:
          А не си ли забелязал че когато вентилаторат тие на 0 пак се върти но леко ,само когато е включен климатика
          На Типо-то си имах климатик,и там при положение 0 на вентилатора ,дори при включен климатик електромагнитният съединител не се вклюючва.Явно не е като при Пунто.
          Fiat Bravo 1.9 JTD

          Коментар

          Working...
          X