Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се сваля картера на Купе (Типо...) 2.0 16?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се сваля картера на Купе (Типо...) 2.0 16?

    Някой свалял ли е картера на такъв мотор, че трябва да сменя гарнитурата Вчера исках да сменя маслото и гарнитурата, но като видях какво е положението се отказах (а и много щеше да ми стане за един ден, качвах на брат ми на БМВ-то скоростите..) Генерацията минава под картера и според мен трябва да се свали
    BMW E90 320D
    ех. FIAT COUPE 2.0 16V
    ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
    ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

    #2
    Първо сваляш изп. система - това е лесната част :D Развиват се всичките болтченца , закрепващи картера.Край маховика се ползва камък с карданче. След това картера се отлепя от блока внимателно на няколко места с набиване на широка отверка между гарнитурата и блока.Картера увисва на няколко см от блока и не може да се извади направо, понеже смукателя го държи. С едно ключе и търпение се развиват трите болтчета които го държат към блока и готово.
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      #3
      Дам и на мойто Типо така му смениха гарнитурата на картера,както описва ICI ама пак си прокапа Мисля като сменя маслото тоя път само с силикон !Успех колега
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #4
        Ако е ударен и крив картера и силикона няма да го спаси.

        Коментар


          #5
          Картера не е крив и не е удрян Просто майсторите си оставят ръцете а и на италианките там и е едно от слабите места.Гарнитурите са под всякаква критика и качество.Първия месец нямаше теч а след това леко си омазняваше и тка до днес!Предната гарнитура направо я стъргах беше като камък опечена п.с. Има масло капи няма масло не капи
          now. BMW E39 523i '98 170hp
          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

          Коментар


            #6
            Много е важна марката на гарнитурата. Например Виктор Рейнц. А за заводско вграждане дават марката Спессо.

            Коментар


              #7
              Понеже днес правих това-онова под колата и видях, че съм пропуснал "малко" подробности около описанието по махането на картера.Преди да се развие самия картер трябва да се развие конзолата от тампона за средната опора и от към кутията също. Преди това кутията се подпира с ромб-крик в задната си част, иначе двигателя ще падне назад . Развива се и една малка ламарина-щит край маховика и чак тогава има достъп до болтчетата на картера.
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #8
                Ей, голяма хамалогия за една гарнитура на картера Аз затова се отказах онзи ден...Май ще я сменя, кагато сменям съединителя, всичко на веднъж
                BMW E90 320D
                ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                Коментар


                  #9
                  Аз съм свалял картера и искам да ти кажа,че на Купето е само със силикон(без гарнитура).Иначе при самото сваляне се свалят и доста други неща.Има и два болта за които ти трябва дълъг шестограм,не се виждат добре и са от дясната страна на картера към скоростната кутия.
                  COUPE 1.8 16V
                  Volvo XC90 T6

                  Коментар

                  Working...
                  X