Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изчезна ми хидравликата на Пунтото и няма кой да ми помогне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Здравей, карам Стило 1.9JTD, но се надявам да ти помогна. При мен около година беше твър волана и какви ли не майстори гледаха, но един пич ми каза да погледна обтегача на пистовия ремък. Е беше тръгнал да заминава, смених го и да не повярва човек волана се оправи и вече не се появява грешката. Може проблем при теб да е друг, но знае ли човек...Дано да съм помогнал.
    iliqnstoyanov написа:
    M5kov написа:
    Релета в мотора, датчик на волана, проблем с рейката.Първо я закарай на диагностика, там ще ти кажат каква грешка е записал компютъра.
    Да , Чакам майстора да си инсталира някаква програма , за да може да диагностицира колата (естествено днес за мой късмет точно сега му се е развалила..) иначе благодаря ..Видях в по-горни мнения закупуване на нещо за 1000-1700 лв . Кое е точно, за да знам ако ми кажат да се държа здраво някъде

    Коментар


      #47
      Всякъква информация относно проблема ми е от полза. Много Ти благодаря ! Ще проверя дали е това.
      Fiat Croma 1.9 16V Multijet (150 Hp) 2007 Automat

      Коментар


        #48
        И между другото днес сутринта тръгнах с колата, да я карам на майстор. Все още той няма качена програмата за диагностика на компютъра си ... но колата си беше добре сутринта... доста ми е чудно какво може да е
        Fiat Croma 1.9 16V Multijet (150 Hp) 2007 Automat

        Коментар


          #49
          Проблем ел.серво

          Здравеите и от мен .имам Пунто 1.9 jtd .При мен първо светва лампата на акумулатора ,15- 20 метра става твърд волана и светва малкото червено воланче....акумолатора е нов няма 2г.и след тест /на него/ си е добре.Казват ел.сервото дърпа мн.ток.за това и свети воланчето.предположих ,че е от мотор4ето или ел.управлението, взех си 2-ра употреба но се оказа че са 2 модела СИВИ и ЧЕРНИ.Мойто естествено е сиво ,а зех черно ...., та някои ако има да бартеросаме ел. управлението и /или имоторчето може да предложите някои маистор който да оправи мойто...Благодаря
          Типо 1.9 td,Пунто 1.7 td,пунто ван 1.9 jtd

          Коментар


            #50
            Re: Проблем ел.серво

            ivailoabt написа:
            Здравеите и от мен .имам Пунто 1.9 jtd .При мен първо светва лампата на акумулатора ,15- 20 метра става твърд волана и светва малкото червено воланче....акумолатора е нов няма 2г.и след тест /на него/ си е добре.Казват ел.сервото дърпа мн.ток.за това и свети воланчето.предположих ,че е от мотор4ето или ел.управлението, взех си 2-ра употреба но се оказа че са 2 модела СИВИ и ЧЕРНИ.Мойто естествено е сиво ,а зех черно ...., та някои ако има да бартеросаме ел. управлението и /или имоторчето може да предложите някои маистор който да оправи мойто...Благодаря
            Аз наскоро смених сервото на моето пунто ( 1.9 жтд 2003-та ) и просто погледнах каталожните номера на мотора. Ако ще сменяш нещо такова, е хубаво да търсиш същото по каталожен номер. За повече информация относно повредата , закупуване на части и т.н се свържи с колегата " M5kov " .
            Fiat Croma 1.9 16V Multijet (150 Hp) 2007 Automat

            Коментар


              #51
              кола

              Е то вече е минало трябвало е преди това
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #52
                Колеги днес се регистрирах тук и не съм сигурен,че се справям, но към въпроса, имам Фиат Гранде Пунто 1.2 мотор бензин и от три дена ми свети ЧЕРВЕНАТА лампа на таблото, на която е нарисуван волан и като допълнение волана се втвърди и се върти много трудно, четох доста по темата,но все пак ако може малко помощ.Благодаря

                Коментар


                  #53
                  РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМ ПОНЕ ПРИ МЕН

                  СЛЕД ПРОВЕРКА ЗА ГРЕШКА ,И ПОВТОРНОТО И ПОЯВЯВАНЕ (4ЕРВЕНОТО ВОЛАН4Е НА ТАБЛОТО)...1 СТЪПКА :АКОМУЛАТОР ,ПРЕГЛЕД И ТЕСТ ,2 СТЪПКА ОКАБЕЛЯВАНЕТО (ОТ АКУМОЛАТОРА ДО АЛТЕРНАТОРА )МАСАТА (ДА НЕ Е ПРЕКЪСНАТА ИЛИ ОКИСЛЕНА),3 СТЪПКА АЛТЕРНАТОР(ПРИ МЕН ПРОБЛЕМА СЕ ОКАЗА ТАМ(СМЯНА С РЕЦИКЛИРАН...)ПРЕКЪСНАТ СТАТОР,НЕ ЗАРЕЖДА ДОСТАТА4НО)4 СТЪПКА ПРОВЕРКА НА ЕЛ. МОТОР4Е (С РЕЛЕТА ИЛИ БЕЗ) И ЕКУ УПРАВЛЕНИЕ СЕРВО...(БЕЗ РЕЛЕТА СИВО НА ЦВЯТ,С РЕЛЕТА 4ЕРНО)...АКО СЕ НАЛОЖИ СМЯНА НА МОТОР4ЕТО ТРЯБВА ДА Е С ЕКУ УПРАВЛЕНИЕ КОМПЛЕКТ СПОРЕД МОДЕЛА...ДАНО САМ БИЛ ПОЛЕЗЕН СЛЕД КАТО ПРЕПАТИХ -О НЕВОЛЬО... :D :D :D
                  Типо 1.9 td,Пунто 1.7 td,пунто ван 1.9 jtd

                  Коментар


                    #54
                    И аз си мислих, че проблема е от моторчето или датчика, но 2 пъти ми се случи да си забравя лостчето на фаровете на режим включени (което не е проблем, тъй като те се гасят когато не съм на контакт) и когато запаля светва червения волан и нямам хидравлика. Веднага гася, изключвам фаровете, паля и хидравликата идва. След това си пускам фаровете и нямам проблем.

                    Коментар


                      #55
                      кола

                      Това е някаква случайност -гълта тока и за това при първоначално палене свети волана Виж си кабелите при акумулатора и под волана бушоните .
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #56
                        veskoy, по-скоро акумулатора.
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #57
                          ЗДР,моят проблем е мн странен

                          дадох това моторче да му сменят тия релета,пратих го чак в Враца та като ми го върнаха като го поставих като се пробвам да завъртя волана на ляво тои бута на дясно а като дам на дясно бута на ляво какво може да е моля помогни че се побърках вече с тая хидравлика а на ден минавам по 150км.

                          Коментар

                          Working...
                          X