Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За фиксирането на валовете на 1,6 и 1,8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ici написа:
    Ами като опря работата до настройването на валовете, залегнах да чета и стана работата Иначе микрометър-часовник има всеки стругар.П.П. Марто каза, че на Косито му харесала настройката А мойта ще я видим също...
    на 1.6 16 поради конструкцията и господ бог да си не можеш да направиш зацепването с индикатори транспортир

    Коментар


      #17
      Защо? Точно във връзка с една тема за настройка на валовете на 1,6 в Гай Крофт форума ми напомни темата тук.Поразтърсих се и я намерих. Не е ясно дали е станало де Каква е пречката? http://guy-croft.com/viewtopic.php?t=802
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #18
        ici написа:
        Защо? Точно във връзка с една тема за настройка на валовете на 1,6 в Гай Крофт форума ми напомни темата тук.Поразтърсих се и я намерих. Не е ясно дали е станало де Каква е пречката? http://guy-croft.com/viewtopic.php?t=802
        da но и крофт пише, че не го е виждалпроблема е, че валовете са затворени в кожуси, и няма никакъв достъп до гърбицитеевентуално решение би било свалянето на главата и измерване на лифтано при смяна на ангренаж е безмислено

        Коментар


          #19
          Аха, значи отгоре не могат да се пипнат пуловете...
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            #20
            Ици пулове отдавна няма всичко е на хидравлични повдигачикоито също пък могат да изиграят лоша шега

            Коментар


              #21
              Не бях сигурен как са :D Меду другото друго предимство на механичните кофички-повдигачи, освен перформанса който дават при високи обороти, е и че може да се мери хлабината с цел диагностика и ако има драстична промяна това да е сигнал за сериозни проблеми по леглото на клапана, или по стъблото му.
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #22
                Привет пак. В петък бях във Вантотрейд, ремъка не беше зацепен правилно. След като го направиха, все едно се качих на друга кола, мощността, изобщо поведението й бяха съвсем различни. Явно откакто я карам си е била така, още при първата смяна на консумативите са оплескали нещата. Обаче чукането си остана, днес пак бях там, малката мръсница си прояви характера точно тогава и звучеше все едно не сме в сервиза, а в шоурума с новите автомобили. Даже ми стана неудобно от хората, возихме се половин час и нищо не изтрака. По пътя на връщане почна пак, аз обърнах, приемчика чу чукането и каза че е от разпределителните валове, а не от аванса. Случвало се на тези мотори, не било кой-знае колко страшно. Сега май единствено ми остава да свикна с този звук. И да се надявам да изкара повечко време.

                Коментар


                  #23
                  http://guy-croft.com/viewtopic.php?t=213
                  Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                  http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                  Коментар

                  Working...
                  X