ici написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За фиксирането на валовете на 1,6 и 1,8
Collapse
X
-
Защо? Точно във връзка с една тема за настройка на валовете на 1,6 в Гай Крофт форума ми напомни темата тук.Поразтърсих се и я намерих. Не е ясно дали е станало де Каква е пречката? http://guy-croft.com/viewtopic.php?t=802
Коментар
-
ici написа:Защо? Точно във връзка с една тема за настройка на валовете на 1,6 в Гай Крофт форума ми напомни темата тук.Поразтърсих се и я намерих. Не е ясно дали е станало де Каква е пречката? http://guy-croft.com/viewtopic.php?t=802
Коментар
-
Не бях сигурен как са :D Меду другото друго предимство на механичните кофички-повдигачи, освен перформанса който дават при високи обороти, е и че може да се мери хлабината с цел диагностика и ако има драстична промяна това да е сигнал за сериозни проблеми по леглото на клапана, или по стъблото му.
Коментар
-
Привет пак. В петък бях във Вантотрейд, ремъка не беше зацепен правилно. След като го направиха, все едно се качих на друга кола, мощността, изобщо поведението й бяха съвсем различни. Явно откакто я карам си е била така, още при първата смяна на консумативите са оплескали нещата. Обаче чукането си остана, днес пак бях там, малката мръсница си прояви характера точно тогава и звучеше все едно не сме в сервиза, а в шоурума с новите автомобили. Даже ми стана неудобно от хората, возихме се половин час и нищо не изтрака. По пътя на връщане почна пак, аз обърнах, приемчика чу чукането и каза че е от разпределителните валове, а не от аванса. Случвало се на тези мотори, не било кой-знае колко страшно. Сега май единствено ми остава да свикна с този звук. И да се надявам да изкара повечко време.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар