Здравейте, колеги,Много странно ми "чука аванса" когато карам на бензин и натисна рязко педала на газта. Преди време ми бяха сипали доста нафта в резервоара, и си мислех че е от това, и може би някакви нагари, които са се получили, но вече минах доста километри, нафтата е отдавна изгоряла, а чукането си остава. Сетих се, че горе-долу по едно и също време ми сменяха фазовия датчик, и за целта са зацепвали наново ремъка. Използваха скобите за двигател 1,6, като специлано се консултираха, че инструмента е един и същ за 1,6 и 1,8 мотора. Така ли е наистина?? Един и същ ли е инструмента за двата двигателя? Може ли да не е зацепен както трябва, и от това да чука?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За фиксирането на валовете на 1,6 и 1,8
Collapse
X
-
Колега незнам какво са ползвали но съм 100% сигурен че инструмента за 1,6 и 1,8 е различен!!!на 1,8 се отваря капака на главата и там се слагат едни скоби подобни на черупки които закопчават вала отгоре да не мърда!на 1,6 тоя истримент е по специфичен и се слага от ляво ( отстрани )на валовете като се махат две капачета!( преди това се маха и бобината.......) А иначе твоя проблем може да възникне от много неща но това за което си се сетил също е възможно. Акое това то би трябвало да е така автомобила още от както са ти правили тая интервенция за която говориш няма да се е получило после от само себе си.
-
Ако има белези на зъбните колела на разпределителните валове, то те са поставени в последствие, при смяна на ремъка. Фабрично на двигател 1.8 16V НЯМА белези. Единствения белег е на коляновия вал. Въпреки, че с оригиналния специализиран инструмент е по лесно и далеч по сигурно, смяната на ангр. ремък на двувалка не е кой знае каква философия и двама души се справят за час, час и половина при наличие на подемник. Доста по-голяма врътка е качването на пистовия ремък, когато има клима.
Коментар
-
Rokambol написа:Ако има белези на зъбните колела на разпределителните валове, то те са поставени в последствие, при смяна на ремъка. Фабрично на двигател 1.8 16V НЯМА белези. Единствения белег е на коляновия вал. Въпреки, че с оригиналния специализиран инструмент е по лесно и далеч по сигурно, смяната на ангр. ремък на двувалка не е кой знае каква философия и двама души се справят за час, час и половина при наличие на подемник. Доста по-голяма врътка е качването на пистовия ремък, когато има клима.
Коментар
-
Re: За фиксирането на валовете на 1,6 и 1,8
Пичове, благодаря ви за вниманието. Като поставих въпроса за ремъка в сервиза, те казаха че не са го ползвали инструмента, станало ясно че не е той, обаче имало някакви "шпонки" (не знам какво е това) и ремъка вероятно е зацепен както трябва. Колата има стабилни обороти на празен ход, няма видима загуба на мощност, освен това измериха налягането (по-скоро вакуума) в смукателния колектор и според резултата казаха че газоразпределението е наред. Хората са свестни, никой не е отричал че е възможно проблема да е в тях и не ме "отебаха", което им прави чест. ОБАЧЕ, кота чета поста на колегата, който споменава че ролката му се е разтракала, се че и при мен се появи едно тракане, което не мога да кажа дали е повдигач или ролка. Нещо като чукане на празен ход, чува се по-ясно в купето. Но май се появи преди това. Има ли начин да се провери зацепването на ремъка, без да се плаща цена колкото за смяната му (то работата е май еднаква). Дайте идея къде в София може да стане това? Ще пътувам в чужбина другата седмица, и този въпрос ми е доста важен Още веднъж мерси
Коментар
-
Rokambol написа:Ако има белези на зъбните колела на разпределителните валове, то те са поставени в последствие, при смяна на ремъка. Фабрично на двигател 1.8 16V НЯМА белези. Единствения белег е на коляновия вал. Въпреки, че с оригиналния специализиран инструмент е по лесно и далеч по сигурно, смяната на ангр. ремък на двувалка не е кой знае каква философия и двама души се справят за час, час и половина при наличие на подемник. Доста по-голяма врътка е качването на пистовия ремък, когато има клима.Fiat Marea Weekend 1.8 HLX
Renault Safrane 2.0 16V
Коментар
-
Re: За фиксирането на валовете на 1,6 и 1,8
tomny написа:Пичове, благодаря ви за вниманието. Като поставих въпроса за ремъка в сервиза, те казаха че не са го ползвали инструмента, станало ясно че не е той, обаче имало някакви "шпонки" (не знам какво е това) и ремъка вероятно е зацепен както трябва. Колата има стабилни обороти на празен ход, няма видима загуба на мощност, освен това измериха налягането (по-скоро вакуума) в смукателния колектор и според резултата казаха че газоразпределението е наред. Хората са свестни, никой не е отричал че е възможно проблема да е в тях и не ме "отебаха", което им прави чест. ОБАЧЕ, кота чета поста на колегата, който споменава че ролката му се е разтракала, се че и при мен се появи едно тракане, което не мога да кажа дали е повдигач или ролка. Нещо като чукане на празен ход, чува се по-ясно в купето. Но май се появи преди това. Има ли начин да се провери зацепването на ремъка, без да се плаща цена колкото за смяната му (то работата е май еднаква). Дайте идея къде в София може да стане това? Ще пътувам в чужбина другата седмица, и този въпрос ми е доста важен Още веднъж мерсиFiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
Re: За фиксирането на валовете на 1,6 и 1,8
IvoMarea написа:tomny написа:Пичове, благодаря ви за вниманието. Като поставих въпроса за ремъка в сервиза, те казаха че не са го ползвали инструмента, станало ясно че не е той, обаче имало някакви "шпонки" (не знам какво е това) и ремъка вероятно е зацепен както трябва. Колата има стабилни обороти на празен ход, няма видима загуба на мощност, освен това измериха налягането (по-скоро вакуума) в смукателния колектор и според резултата казаха че газоразпределението е наред. Хората са свестни, никой не е отричал че е възможно проблема да е в тях и не ме "отебаха", което им прави чест. ОБАЧЕ, кота чета поста на колегата, който споменава че ролката му се е разтракала, се че и при мен се появи едно тракане, което не мога да кажа дали е повдигач или ролка. Нещо като чукане на празен ход, чува се по-ясно в купето. Но май се появи преди това. Има ли начин да се провери зацепването на ремъка, без да се плаща цена колкото за смяната му (то работата е май еднаква). Дайте идея къде в София може да стане това? Ще пътувам в чужбина другата седмица, и този въпрос ми е доста важен Още веднъж мерси
Коментар
-
Ако ги няма тези фиксатори ( задължително трябва да са оригинални, а не самоделни копия, в които е възможно да е заложена грешка) под ръка е най-добре да се настроят валовете спрямо фазите им на газоразпределение, това е същинският най-точен метод. Отнема повечко време и е нужно доста разбиране, също и наличие на часовник-микрометър и газоразпределителната диаграма.Ето го тук напълно обяснено:http://guy-croft.com/viewtopic.php?t=14
Коментар
-
ici написа:Ако ги няма тези фиксатори ( задължително трябва да са оригинални, а не самоделни копия, в които е възможно да е заложена грешка) под ръка е най-добре да се настроят валовете спрямо фазите им на газоразпределение, това е същинският най-точен метод. Отнема повечко време и е нужно доста разбиране, също и наличие на часовник-микрометър и газоразпределителната диаграма.Ето го тук напълно обяснено:http://guy-croft.com/viewtopic.php?t=14
Коментар
-
ici написа:Ако ги няма тези фиксатори ( задължително трябва да са оригинални, а не самоделни копия, в които е възможно да е заложена грешка) под ръка е най-добре да се настроят валовете спрямо фазите им на газоразпределение, това е същинският най-точен метод. Отнема повечко време и е нужно доста разбиране, също и наличие на часовник-микрометър и газоразпределителната диаграма.Ето го тук напълно обяснено:http://guy-croft.com/viewtopic.php?t=14
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар