Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загрява ми на място - нормално ли е ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Значи, колега, термостата е клапан, който се отваря при определена температура на охлаждащата течност и тя започва да циркулира и през радиатора. Той не е електрически уред! Приблизително може да се определи температурата на отваряне. Как става? Колата трябва задължително да е студена. Палиш двигателя. Към радиатора има два дебели маркуча, които идват от двигателя. И просто трябва да ги пипнеш с ръка. Единия почти веднага ще се стопли, а другия ще остане известно време студен. В момента в който и втория маркуч започне да се затопля, погледни термометъра на таблото - това ти е температурата на отваряне на термостата.

    Коментар


      #17
      благодаря на всички за отговорите... в момента фиатчето е при бояджията все още и го чакаме да стане готово ... трябваше още снощи да стане, но явно ще е утре ... боядисваме броните в цвета на купето (най-накрая) ... за термостата аз се обърках с нещо друго ... както и да е... благодаря за информацията на всички утре като дойде ще пробвам всички неща, които сте ми казали... а термостата на 90 градуса отваря големия кръг - сега се сетих като майстора веднъж нарочно го загря много как изведнъж се разтече водата от разширителния съд (беше отворен) ... ще пробвам всичко и ще пиша ...

      Коментар


        #18
        http://www.fiatforum.com/cinquecento...r-running.html
        Пунто 1.1 1994 г.

        Коментар


          #19
          kiler_4o написа:
          Благодаря на всички за отговорите ... Но все пак - съвсем скоро взимам книжка и съм решил да го карам в Ямбол на основен преглед ... знаете при кой А термостата има ли начин да се замери без да го свалям ? Имам си уред мери всичко до капацитет и коеф. на усилване на транзисторите, но предполагам ще ми трябва единствено омметър ?
          Не е нормално да ти пада температурата в движение до 60 градуса. Със сигурност термостата е за смяна. Най-лесната проверка се прави по следния начин: след достигане на температурата около 60 градуса след запалване пипни радиатора. Ако има и най-малък намек за топлина значи термостата пропуска. Не обърнах внимание за каква кола става въпрос, но ако термостата ти е долу, т.е. след радиатора трябва да пипнеш маркуча след него.За лятото повредения термостата не е голям проблем, но като позахладнее времето.... е ясно е
          FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
          ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

          Коментар

          Working...
          X