Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загрява ми на място - нормално ли е ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Загрява ми на място - нормално ли е ?

    забелязах, че от известно време ми загрява като постои на място (след като е карана)... както си стои по някое време стига 90 градуса и се включва вентилатора (това след не-повече от 2-3 минути престой), в движение пада и до 55-60 ... нормално ли е да вдига чак 90 за толкова малко време ?

    #2
    Да загрее по бързо на място е нормално. За 2-3 мин от 55~60° не е много нормално. Виж си дали в системата има достатъчно антифриз. Може би имаш нужда от малко доливане.
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      Мисля че да.Все пак времето навън се постопли.Все пак е добре да проверяваш и водата в казанчето.
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #4
        еми нивото е перфектно... обаче е с вода, нещо капеше и не бяхме сигурни дали не е пробит радиатора... затова сложихме вода... но спря да капе Не вярвам да е от това, но е възможно ... Това беше в доста топло време... варна-бургас го взехме с отворени прозорци през 1/3 от времето ... може би е нормално, но бях длъжен да питам дали и при вас е така ... имайте и предвид малкия радиатор на чч... все пак се побира В бронята и там си стои

        Коментар


          #5
          Пробвай с отворено кранче на парното дали няма да увеличи времето за достигане на 90°.
          Fiat Marea 1.8i 16V
          Fiat Tipo 1.4i 8V
          Fiat Punto 1.6i 8V
          www.italauto-bg.net/forum/

          Коментар


            #6
            Съвсем нормално е да загрява на място и да включва перката. Все пак при движение и насрещния въздух охлажда двигателя и по-трудно се достига до високи температури.
            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

            Коментар


              #7
              snake написа:
              Съвсем нормално е да загрява на място и да включва перката. Все пак при движение и насрещния въздух охлажда двигателя и по-трудно се достига до високи температури.
              И не само, водната помпа върти доста по-бавно! Интересно е защо в движение ти пада до 55-60. По принцип трябва да подържа по-високата температура.
              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

              Коментар


                #8
                Не е нормално да спада толкова температурата. Сменете термостата, не е скъп. Иначе загряването е ОК, горене има все пак
                Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
                Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

                Коментар


                  #9
                  60 градуса е студен двигател още. Чак при 90 може да се каже, че работната температура е нормална.

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря на всички за отговорите ... Но все пак - съвсем скоро взимам книжка и съм решил да го карам в Ямбол на основен преглед ... знаете при кой А термостата има ли начин да се замери без да го свалям ? Имам си уред мери всичко до капацитет и коеф. на усилване на транзисторите, но предполагам ще ми трябва единствено омметър ?

                    Коментар


                      #11
                      Термостатът е чиста механика, няма какво да му се замерва... представлява един балон пълен със специален газ, като се загрее газът се разширява и отваря един клапан, така че водата започва да минава през радиатора. Ако е изпуснал малко не затваря добре и колата не може да загрее добре или се охлажда прекалено по време на движение, което ми изглежда, че е твоя проблем
                      Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
                      Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

                      Коментар


                        #12
                        по-скоро е пружина
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #13
                          Пружината държи в изходно положение, газът (или друга субстанция) противодейства на пружината и задейства клапана.http://en.wikipedia.org/wiki/Thermostat#Wax_pellet
                          Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
                          Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

                          Коментар


                            #14
                            мисля че грешиш колегапружина си есвива се и се разтяга в зависимост от температуратапоне на моята кола е така
                            2015 Renault Megane Expression GT
                            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                            Всичко за FIAT Bravo 2007

                            Коментар


                              #15
                              Колега, ако не е термостатът, както казват другите, а той е лесен за смяна, виж някой да ти погледне водната помпа и обезвъздуши колата. Ей-така профилактично. Иначе е абсолютно нормално колата да качва температура дори и на място. Нали все пак работи.

                              Коментар

                              Working...
                              X