На мойта Мареа перката си работи и при изключен контакт, че даже и изваден ключ от стартера :D - многократно проверено, като я прибирам в гаража.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
прегряването
Collapse
X
-
doofiat написа:Yavor написа:doofiat написа:При Брава/Браво/Мареа перките не работя при изключване от контакт с ключа.Ако само се даде на контакт перките въртят и двигателя не е включен.
Коментар
-
Gecata_82 написа:На моето Браво- 1.8 16V, перката също спира при изключване от контакт.HONDA I-VTEC
Коментар
-
masterkar написа:И мисля, че това е нормалното положение - естествено, ако температурата на антифриза е над тази за вкл. на перката /термодатчика играе роля тука - сега не ми се търси схемата /!
Коментар
-
masterkar написа:masterkar написа:И мисля, че това е нормалното положение - естествено, ако температурата на антифриза е над тази за вкл. на перката /термодатчика играе роля тука - сега не ми се търси схемата /!
Коментар
-
снощи като се прибирах от работа пунтото пак загря ..... преди седмица сменях датчика на перката - вчера пак не включи...... решил съм да сложа 1 ключе да си включвам перката ръчно като на лада / то пак е фиат /, щото вече не се издържа.... май съм тръгнал към шлайф на глава вече.....Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Мойта 1-ва степен включва малко преди 95 градуса, а 2-ра малко преди 100!1-ва степен при изгасяне на мотора спира,но 2-ра си работи даже като я заключа и това е нормално докато охлади си работи.....или работи 1-ва угасям мине малко време и понеже няма циркулация включва втора степен!п.с.При загрят мотор маркучите как трябва да са твърди или меки!Ако са леко твърди добре ами ако са меки!?И каде е тази пробка на радиатора в случая за моя мотор от подписа!?now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Нема кво да се чудите колеги, всичко се прави с цел икономия. Ако е без клима колата, обикновено (но не винаги) датчика е с една степен и директно включва перката - хем по-сигурно, хем по-евтино (спестяват едно реле) Сега, ползата от въртене на перката при изгасен двигател е никаква, да не говорим че и изтощава акумулатора. Според мен е по-добре да спира да върти като изгасиш колата.Мойта е с климатик, има една камара релета и предпазители + супер сложно управление . А и датчика е с две степени. Като изгася, перките спират.FIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
Коментар
-
при мен не винаги, но се случва, след като спра и изключа всичко, перката на радиатора да повърти малко и да спре.Имах друг проблем - когато я взех, мислех, че прегрява, а то уредът на таблото лъжел. В Италсервиз тестваха какво ли не, разглабяха таблото, един възрастен човек се занимаваше, каза, че така и не е разбрал откъде точно се получава лъгането, презапоил някакви връзки и оттогава една седмица вече всичко си е на шест.Brava 1.6 16V, Бензин
Коментар
-
donnna написа:снощи като се прибирах от работа пунтото пак загря ..... преди седмица сменях датчика на перката - вчера пак не включи...... решил съм да сложа 1 ключе да си включвам перката ръчно като на лада / то пак е фиат /, щото вече не се издържа.... май съм тръгнал към шлайф на глава вече.....
Коментар
-
При мен вече три пъти ми изхвърли антифриз през капачката. И трите пъти стана при спрян автомобил, като току що съм изключил от контакт при включена перка. Съответно тя веднага спира. Освен от въпросната перка, може ли проблема да е от другаде. Примерно да се е получила "въздушна възглавница" или нещо друго.Fiat Bravo 1.8 GT
Коментар
-
Логично е изхвърлянето на охладителна течност да се получава при спрял автомобил. Тогава охладителната система не работи, а двигателя е вече топъл, така че температурата от двигателя се предава на охладителната течност, която пък няма къде да я отдаде и по тази причина разширява обема си и изтича, ако намери откъде.При мен също го имаше този проблем, но се оправи от само себе си, след като изхвърли около литър антифриз, който аз след това си долях. Сега не тече от никъде. Между другото, при мен перката не е свързана с контакта и почти винаги, когато слизам и заключвам колата, перката продължава да върти около минута, преди да спре. Това, естествено, е съвсем недостатъчно да охлади двигателя, така че проблема с разширяващия се обем продължава да си стои. Затова и изхвърля антифриз.Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар