Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

прегряването

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    прегряването

    колеги, благодаря на всички, които бяха помагали преди досадните изтривания да помрачат нещата за пореден път. Искам само да ви кажа, че прегряването и подскачането на датчика на температурата и невключването на перката се оказа освен датчика и огромна въздушна възглавница, която никой не може да си обясни от какво е станала. Надявам се, да не съм издухал гарнитура на глава от последното качване на температура, въпреки че е влизала в червено. Но отнякъде май влита въздух, щот няма логика обезвъздушена кола пак да прави възглавница. Благодаря на всички за съветите. Смених датчик, обезвъздуших, сега перката включва нормално и за момента температурата е наред. Остава да я закарам нейде да погледнат гарнитурата и двигателя, че претриса нещо. Благодарности МиткоПунто, 1,1 - 96

    #2
    тези нашите пунтаци май имат проблем с обезвъздушаването... аз специално нямам откъде да източвам или да обезвъздушавам системата и от такава въздушна възглавница ми изби тапата на блока отстрани под съеденителя в движение / бях настъпал синята птица яко по един баир да изпреваря некъв камион гаден /.... сега засега / вече 2-3 месеца става от произшествието / всичко е 6.... само дето от източване на системата / сваляне - слагане - сваляне - слагане.... / през маркучите на радиатора ми капе по 100 грама антифриз на седмица... ама не ми се свалят да ги оправям, щото ще направя отново някоя въздушна възглавница и.......... айде пак в бокса....
    Fiat Punto 1.1-Синята птица
    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

    Коментар


      #3
      На този двигател има винт за обезвъздушаване от задната страна на двигателя (откъм купето). Почти никой от кварталните майстори не го знае и само си мислят, че са свършили някаква работа с доливане на вода. Винтчето се манипулира с дълга отверка като се подхожда към него отдясно наляво стоейки пред колата. То се пада малко към лявата част на блока.
      Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
      Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

      Коментар


        #4
        да, то и с малката пробка от ляво на радиатора понякога се върши работа. Но за възглавница задължително онази отзад.

        Коментар


          #5
          Сега, има малка подробност. Наистина се отвива пробката на маркуча на парното, но и в същото време се надува с уста през отвора за наливане на антифриз. И още нещо, за тези, които имат газово (независимо дали е на метан или на пропан-бутан). Изпарителя често е монтиран по-високо от радиатора и от тази пробка за обезвъздушаване, която се споменава. В такъв случай е необходимо да се обезвъздуши и самия изпарител. Откача се по-високия маркуч за водата на изпарителя и пак се надува с уста, докато потече антифриз, без въздушни балончета. Потече ли само антифриз, веднага се закача маркуча за изпарителя и се стяга скобата. Индикатор за това дали е обезвъздушена добре охладителната системя е загряването на двата маркуча на парното, загряването на двата маркуча към радиатора, загряване на изпарителя, стрелката на термометъра на таблото стои на "дебелата" чертичка и вентилатора се включва и изключва.

          Коментар


            #6
            Индикатор за това дали е обезвъздушена добре охладителната системя е загряването на двата маркуча на парното, загряването на двата маркуча към радиатора, загряване на изпарителя, стрелката на термометъра на таблото стои на "дебелата" чертичка и вентилатора се включва и изключва.
            някой ще ме светне ли какво значи "термометъра на таблото стои на "дебелата" чертичка"...щото мойто пунто беше само с лампа... онзи ден сложих ладов уред за температурата - има 50 градуса, 90 градуса и 130 градуса, и червен сектор преди 130 градуса.... коя температура е нормална и има ли значение дали е лято или зима..... перката включва на 92 градуса....
            Fiat Punto 1.1-Синята птица
            Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
            Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

            Коментар


              #7
              90 градуса е нормално. мисля, че там би трябвало да включва перката. а когато имаш друг уред на таблото, така наречената Дебела чертичка е над средната, на която включва перката. Това е ) поздрави Митко

              Коментар


                #8
                mitenze написа:
                90 градуса е нормално. мисля, че там би трябвало да включва перката. а когато имаш друг уред на таблото, така наречената Дебела чертичка е над средната, на която включва перката. Това е ) поздрави Митко
                Лелееееее Митак, аз имах същия проблем, но когато си пускал темата ми се роди момиченце и не и нямах време за форум тогава. Иначе голямата въздушна възглавница се получи при мен от гарнитурата.Безаварийно шофиране!

                Коментар


                  #9
                  Аз искам да ви попитам при не работещ автомобил перката продалжава ли да ви работи, докато не охлади двигателя
                  Fiat Bravo 1.8 GT

                  Коментар


                    #10
                    anko написа:
                    Аз искам да ви попитам при не работещ автомобил перката продалжава ли да ви работи, докато не охлади двигателя
                    На някои коли работи, докато има колеги, които казват че техните перки изгасват с гасенето на мотора.Моята лично работи. Колата от подписа.
                    Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                    Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                    Коментар


                      #11
                      anko написа:
                      Аз искам да ви попитам при не работещ автомобил перката продалжава ли да ви работи, докато не охлади двигателя
                      Да работи при изгасен двигател! И на Типо-то работеше ако не се лъжа! Виж при Опел Астра такава "екстра" няма!
                      Space Star 1.9 DID

                      Коментар


                        #12
                        При Брава/Браво/Мареа перките не работя при изключване от контакт с ключа.Ако само се даде на контакт перките въртят и двигателя не е включен.

                        Коментар


                          #13
                          doofiat написа:
                          При Брава/Браво/Мареа перките не работя при изключване от контакт с ключа.Ако само се даде на контакт перките въртят и двигателя не е включен.
                          Да ама на моята Брава си работи даже като е заключена колата и аз съм отвън Виж ако при дизелите е различно, не знам...
                          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                          Коментар


                            #14
                            Yavor написа:
                            doofiat написа:
                            При Брава/Браво/Мареа перките не работя при изключване от контакт с ключа.Ако само се даде на контакт перките въртят и двигателя не е включен.
                            Да ама на моята Брава си работи даже като е заключена колата и аз съм отвън Виж ако при дизелите е различно, не знам...
                            И на бензинови Брави и Мареа съм виждал, че като изключиш от контакт и спира перката.

                            Коментар


                              #15
                              На моето Браво- 1.8 16V, перката също спира при изключване от контакт.
                              Bravo 1.8 16V GT ex.
                              Fiat Croma 1.9 16V mjet

                              Коментар

                              Working...
                              X