Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Климатика - проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Климатика - проблем

    Пускам го (не го бях пускал от как купих Бравото зимата) и не духа студено...отидох в "Мото Експерт" доляха ми 100 гр Фреон за 3,5 лв и почна да духа умерено (но по-скоро слабо) но все пак чуствително по-добре от преди.... и се чудя сега какво да правя, къде да го карам целия ли фреон да сменям (а може би трябва и нещо друго) Дайте ми съвет моля...
    Fiat Bravo 1.6 16V - Бензин

    #2
    Иди в някой специализиран сервиз да ти проверят системата за течове. Сигурно количеството фреон, който са ти допълнили, не е достатъчно
    FIAT Tipo 1,4mi - EX
    Alfa Romeo 146ti - EX
    Alfa Romeo 156 2,4JTD

    Коментар


      #3
      Аз се занимавам професионално с климатици и това с доливането не го признавам за качествено свършена работа.Първо защото колата събира доста повече фреон а и с допълване неможе да се провери за микро течове на системата. Обикновенно климатика включва дори с 50гр. фреон но няма ефективност а и мазане на компресора защото в системата има масло което се разтваря във фреона и смазва така че по добре е да се източи всичкия газ от климатика да се измери след което да се надуе с налягане системата да се види евентуално за теч и след вакумиране да се зареди масло с оцветител и накрая с везна нужното количество фреон. Един съвет по добре не го ползвай така че може да блокира компресора.
      Обичам си работата.

      Коментар


        #4
        Един много полезен съвет от мен - НИКОГА НЕ ХОДИ В "Мото Експерт"
        M-Benz E 250 TD 150hp
        M-Benz 200d 75 hp
        Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

        Коментар


          #5
          msotiroff написа:
          Един много полезен съвет от мен - НИКОГА НЕ ХОДИ В "Мото Експерт"
          Ако става въпрос за гуми и джанти, аз съм много доволен от тях. Виж за климатик... нямам идея, как процедират
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            Valentin_V написа:
            това с доливането не го признавам за качествено свършена работа. ... че може да блокира компресора.
            Аз пък бих рискувал, с едни 3,50 лв за да разбера дали има теч или не - вместо да дам 90 лева за всичките описани процедури, от които може и да няма нужда. В крайна сметка компресор втора употреба сигурно е толкова пари, колкото ми искат за пълненето до горе, (и за това ми се струва риска оправдан).
            Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

            Коментар


              #7
              Vladim написа:
              msotiroff написа:
              Един много полезен съвет от мен - НИКОГА НЕ ХОДИ В "Мото Експерт"
              Ако става въпрос за гуми и джанти, аз съм много доволен от тях. Виж за климатик... нямам идея, как процедират
              Ааа, за гуми и джанти не знам - може да са много добри. С риск да се отклоня от темата - малко лични патила от тях:- при смяна на свещи ми скъсаха 2 кабела- обърнаха ми семеринга на разпределителния вал- едната свещ не беше затегната добре и не даваше ток- счупиха ми единия капак на клемите на акумулатора- изгубиха един от болтовете на капака на ДВГ-то... и повече не им позволих да се гаврят с колата ми.
              M-Benz E 250 TD 150hp
              M-Benz 200d 75 hp
              Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

              Коментар


                #8
                Дали Мото експерт ги бива или не е друг въпрос,...забравих да кажа че според служителя на мото експерт не можело повече да поеме и бил налял само 100 гр...но въпроса е че тръгна значително по-добреколегата Valentin_V дава най-правилния варянт -- да се направи както трява за да не се прави отново и отново, Но за съжеление това имам чувството че ще ми струва далеч повече от смяната на фреон... (която е 20лв) Надявам се че ме разбирате ако мога да реша проблема с 20лв защо да давам 80-100лв (разбираемо) Та питах за да разбера кое е по-вероятно да го реша за 20лв или да не го реша
                Fiat Bravo 1.6 16V - Бензин

                Коментар


                  #9
                  Нещо не се вързва всичко което казваш. Смяна на фреон 20лв а зареждане 90лв че това е едно и също според мене но ще кажа че тази операция която съм описал по горе сртува общо 0.06лв на грам.Примерно имаш в твоя 200гр а колата е със 700гр значи плащаш 500Х0.06=30лв е има коли с по 1300гр и там цената излиза солена но фреоните поскъпват всяка година и сезон. А и 3.50лв за 100гр не покрива цената на фреона даже.
                  Обичам си работата.

                  Коментар


                    #10
                    Valentin_V написа:
                    Аз се занимавам професионално с климатици и това с доливането не го признавам за качествено свършена работа.Първо защото колата събира доста повече фреон а и с допълване неможе да се провери за микро течове на системата. Обикновенно климатика включва дори с 50гр. фреон но няма ефективност а и мазане на компресора защото в системата има масло което се разтваря във фреона и смазва така че по добре е да се източи всичкия газ от климатика да се измери след което да се надуе с налягане системата да се види евентуално за теч и след вакумиране да се зареди масло с оцветител и накрая с везна нужното количество фреон. Един съвет по добре не го ползвай така че може да блокира компресора.
                    едно професионално мнение

                    Коментар


                      #11
                      msotiroff написа:
                      Vladim написа:
                      msotiroff написа:
                      Един много полезен съвет от мен - НИКОГА НЕ ХОДИ В "Мото Експерт"
                      Ако става въпрос за гуми и джанти, аз съм много доволен от тях. Виж за климатик... нямам идея, как процедират
                      Ааа, за гуми и джанти не знам - може да са много добри. С риск да се отклоня от темата - малко лични патила от тях:- при смяна на свещи ми скъсаха 2 кабела- обърнаха ми семеринга на разпределителния вал- едната свещ не беше затегната добре и не даваше ток- счупиха ми единия капак на клемите на акумулатора- изгубиха един от болтовете на капака на ДВГ-то... и повече не им позволих да се гаврят с колата ми.
                      За мото-експерт мога да допълня, че нямат никакво отношение към клиента, карат те да висиш без да знаеш кога ще влезеш и всички те гледат лошо сякаш за теб работят там. Говоря за сервиза им на Симеоновско, два пъти съм ходил там и повече никога няма да ида въпреки, че ми е най-близо.
                      Lancia Y, 1.2, 60

                      Коментар

                      Working...
                      X