Здравейте колеги. От вчера ми свети лампата за инжекциона (според някой това е лампата за двигателя). Закарах я на компютърна диагностика. Компютърът не изкара никакви грешки. Лампата започна да мига след диагностиката. Малко след това колата вече нямаше мощност. При подаване на гас на по-ниски обороти първо тръгва да гасне, след което оборотите се вдигат. Ако се подаде по-рязко газ, тогава директно гасне. И всичко това стана изведнъж. Може би е ставало с времето, но се появи отведнъж. Говорих с познат той предложи да сложиме добавка за почистване на инжекциона. Тя не помогна. Когато се прибвах и оставих колата да изстине после едвам запали. Чак от 7-8 път запали и то с 300 зора. докато не позагря малко изобщо не можеше да се натисне газта защото директно гаснеше. Когато си влезе колата в нормалната температура, нещата се стабилизираха но пак имасхе проблеми с оборотите при подаване на газ. Колата е Пунто, 2002 г., 1,2 инжекция (не вентилиран), 60 к.с.Чух едно мнение че може би катализатора да се е задръстил. До колкото по прочетох те изкарават към 100 000 км ( до към 160 000 в най-добрия случай). Пунтото е на 96 хил км. Може ли той да е причината така да се държи колата.Моля, ако някой има представа какво може да е да сподели.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Светна ми лампата за инжекциона (двигателя)
Collapse
X
-
Едва ли е той за тези километри.Странно е да не отчете грешка при мигане на лампичката на инжекциона.Би могло да е от много неща - темп. датчик, ТПС, инжектори, бенз. помпа... каво ли още неAlfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
sledge написа:... Ще се изпробва и варианта с махане на катализатор, за да се види дали не е от него...
Коментар
-
Добра диагностика правят в D&N на бул. Европа преди Бриколаж. От колеги тук разбрах, че не са най-добри по ремонтите но имат техника за диагностициране. Мисля, че това трябва да направиш по-напред. Моята диагностика беше 30лв. Предполагам стандартна цена за това!?Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
Мда, след като помислих и аз реших, че може би катализатора няма нищо общо в случая. За днес имам резервиран час за диагностика в УВЕ-Бош на Симеоновско шосе (http://www.uve-bosch.com). Казват, че имат доста добра техника за това. Няколко различни човека, които не се познават, след като им обясних, първото място, което ми препоръчаха беше това. Така или иначе имам резервиран час вече там, ще отида да проверя.Fiat Punto, dec 2002, 1,2i 60 hp.
Коментар
-
Преди малко се прибрах от Юве-Бош. След повече от час диагностика, и компютърна, и "ръчна", човека ми каза "не мога нищо да направя единственият ти шанс е Ауто Италия (или Вантотрейд)". Все пак изрази съмнение, че вероятно "компютъра е отишъл". На техниката му поне показа две непознати грешки (по-добре от нищо, като миналия път). Все пак ми се струва, че едва ли толкова лесно "отиват" компютрите на колата. Пък и тя реално е на 4 години. Има доста модели, които са по-стари и нямат проблеми с ПЦ-тата.Fiat Punto, dec 2002, 1,2i 60 hp.
Коментар
-
Най-накрая, в 4-тия сервиз, в който отидох - Вантотрейд (някои нямат добро мнение за тях, може би си имат причина, но аз останах доволен), ми казаха каква е причината за работата на колата по този начин. Измерили са налягането в бензиновата помпа и са отчели два пъти по-ниски стойности от тези, които трябва да са. По този начин не достига достатъчно бензин до двигателя и сместа е бедна. От неправилното съотношение на сместа светва лампата на инжекциона, предполагам че ламбда сондата реагира в случая, и алармира компютъра. Да се надяваме, че не са сбъркали. Утре ще ида да ми я монтират.Fiat Punto, dec 2002, 1,2i 60 hp.
Коментар
-
И какво стана после?FIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
LANCIA Ypsilon Elefantino blu
http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар