Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светна ми лампата за инжекциона (двигателя)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Светна ми лампата за инжекциона (двигателя)

    Здравейте колеги. От вчера ми свети лампата за инжекциона (според някой това е лампата за двигателя). Закарах я на компютърна диагностика. Компютърът не изкара никакви грешки. Лампата започна да мига след диагностиката. Малко след това колата вече нямаше мощност. При подаване на гас на по-ниски обороти първо тръгва да гасне, след което оборотите се вдигат. Ако се подаде по-рязко газ, тогава директно гасне. И всичко това стана изведнъж. Може би е ставало с времето, но се появи отведнъж. Говорих с познат той предложи да сложиме добавка за почистване на инжекциона. Тя не помогна. Когато се прибвах и оставих колата да изстине после едвам запали. Чак от 7-8 път запали и то с 300 зора. докато не позагря малко изобщо не можеше да се натисне газта защото директно гаснеше. Когато си влезе колата в нормалната температура, нещата се стабилизираха но пак имасхе проблеми с оборотите при подаване на газ. Колата е Пунто, 2002 г., 1,2 инжекция (не вентилиран), 60 к.с.Чух едно мнение че може би катализатора да се е задръстил. До колкото по прочетох те изкарават към 100 000 км ( до към 160 000 в най-добрия случай). Пунтото е на 96 хил км. Може ли той да е причината така да се държи колата.Моля, ако някой има представа какво може да е да сподели.
    Fiat Punto, dec 2002, 1,2i 60 hp.

    #2
    Пробва ли да откачиш - на акумулатора или направо него и куплунга на ЕКУ-то?
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      Едва ли е той за тези километри.Странно е да не отчете грешка при мигане на лампичката на инжекциона.Би могло да е от много неща - темп. датчик, ТПС, инжектори, бенз. помпа... каво ли още не
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
      http://forum.fiat-bg.org

      Коментар


        #4
        Здравейте, днес я оставих отново на диагностика. Надявам се този път да е по-качествена. Ще се изпробва и варианта с махане на катализатор, за да се види дали не е от него. Ще ви кажа после резултатите.
        Fiat Punto, dec 2002, 1,2i 60 hp.

        Коментар


          #5
          sledge написа:
          ... Ще се изпробва и варианта с махане на катализатор, за да се види дали не е от него...
          това е най-голямата глупост която можеш да направишзакарай колата за диагностика, там където определено могат да комуникират с ЕКУ-то тииначе по почина проба грешка, ще дадеш пари колкото за още една кола

          Коментар


            #6
            hf hpe написа:
            ..... закарай колата за диагностика, там където определено могат да комуникират с ЕКУ-то тииначе по почина проба грешка, ще дадеш пари колкото за още една кола
            Подкрепям мнението ....
            Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

            Коментар


              #7
              Добра диагностика правят в D&N на бул. Европа преди Бриколаж. От колеги тук разбрах, че не са най-добри по ремонтите но имат техника за диагностициране. Мисля, че това трябва да направиш по-напред. Моята диагностика беше 30лв. Предполагам стандартна цена за това!?
              Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

              Коментар


                #8
                Аз съм ходил къде ли не, но съм доволен от диагностиката само и единствено в "ТЕХНОПАРТ" на Симеоновско.П.П. Лично мнение.
                M-Benz E 250 TD 150hp
                M-Benz 200d 75 hp
                Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                Коментар


                  #9
                  Мда, след като помислих и аз реших, че може би катализатора няма нищо общо в случая. За днес имам резервиран час за диагностика в УВЕ-Бош на Симеоновско шосе (http://www.uve-bosch.com). Казват, че имат доста добра техника за това. Няколко различни човека, които не се познават, след като им обясних, първото място, което ми препоръчаха беше това. Така или иначе имам резервиран час вече там, ще отида да проверя.
                  Fiat Punto, dec 2002, 1,2i 60 hp.

                  Коментар


                    #10
                    Преди малко се прибрах от Юве-Бош. След повече от час диагностика, и компютърна, и "ръчна", човека ми каза "не мога нищо да направя единственият ти шанс е Ауто Италия (или Вантотрейд)". Все пак изрази съмнение, че вероятно "компютъра е отишъл". На техниката му поне показа две непознати грешки (по-добре от нищо, като миналия път). Все пак ми се струва, че едва ли толкова лесно "отиват" компютрите на колата. Пък и тя реално е на 4 години. Има доста модели, които са по-стари и нямат проблеми с ПЦ-тата.
                    Fiat Punto, dec 2002, 1,2i 60 hp.

                    Коментар


                      #11
                      Грешките бяха P1170 и Р0170
                      Fiat Punto, dec 2002, 1,2i 60 hp.

                      Коментар


                        #12
                        Р0170 Неправилно балансиран състав на горивната смес (банка 1)P1170 Неизправност в соленоида за изключване на двигателякато второто ми се струва малко безмисленно,та може и ти да не си го разбрал добреа иначе най вероятно ти е заминала първата ламбда сонда

                        Коментар


                          #13
                          Най-накрая, в 4-тия сервиз, в който отидох - Вантотрейд (някои нямат добро мнение за тях, може би си имат причина, но аз останах доволен), ми казаха каква е причината за работата на колата по този начин. Измерили са налягането в бензиновата помпа и са отчели два пъти по-ниски стойности от тези, които трябва да са. По този начин не достига достатъчно бензин до двигателя и сместа е бедна. От неправилното съотношение на сместа светва лампата на инжекциона, предполагам че ламбда сондата реагира в случая, и алармира компютъра. Да се надяваме, че не са сбъркали. Утре ще ида да ми я монтират.
                          Fiat Punto, dec 2002, 1,2i 60 hp.

                          Коментар


                            #14
                            И какво стана после?
                            FIAT Punto 1.6 GOLF`S KILLER
                            FIAT Bravo 1.6 16v моят домашен любимец
                            LANCIA Ypsilon Elefantino blu
                            http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
                            http://automedia.investor.bg/catalog.../cartech_4479/

                            Коментар


                              #15
                              Вярно че отдавна не съм писал. Все пак за тези, които имат подобен проблем ще дам отговорът. Проблемът наистина беше в бензиновата помпа. Колата после хвръкна !!
                              Fiat Punto, dec 2002, 1,2i 60 hp.

                              Коментар

                              Working...
                              X