става въпрос за Punto 60 SX, 1.2, 60KW, 1994, ето каква е историята:- след смяна на гарнитура на главата почна да ми свети лампичката на инжекциона и отидох във Вантотрейд за диагностика- човека включи компа и в продължение на два часа ръчка разни работи по мотора, смени свещи, но не успя да установи причината - имаше две предположения: зверски запушена дюза или скапана ламбда- по едно време обаче почна да се чува един гаден шум от мотора, за който жичкаджията каза, че идвал от алтернатора- на излизане от халето обаче ново 20, стартера върти, но колата не пали- и ето какво се оказа: прекъсване смазването на разпределителния вал и блокиране на вала - като свалиха капака на клапаните всичко вътре беше сухо!!!- за 400 кинта (части+труд) ми смениха главата, тръбичките за маслото, ремъка, ролката и направиха ремонт на гнездата на клапаните и самите клапаниНе стана ясно, обаче каква е била първоначалната причина да блокира разпределителния вал. Ицо от Вантотрейд каза, че никога не е виждал подобно нещо - fire моторите били абсолютно безпроблемни в това отношение, единствената причина според него беше, че тръбичките на маслото били разкапсоловани на местата където се свързват, щото маслената помпа си бачкаше нормално.Та ето какъв е въпроса: управлява ли се по някакъв начин притока на масло към шийките на разпределителния вал или всичко зависи само от това дали е свободен пътя на маслото до там???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мазане на разпределителния вал на Punto
Collapse
X
-
Re: Мазане на разпределителния вал на Punto
Ernom написа:става въпрос за Punto 60 SX, 1.2, 60KW, 1994, ето каква е историята:- след смяна на гарнитура на главата почна да ми свети лампичката на инжекциона и отидох във Вантотрейд за диагностика................- и ето какво се оказа: прекъсване смазването на разпределителния вал и блокиране на вала - като свалиха капака на клапаните всичко вътре беше сухо!!!- за 400 кинта (части+труд) ми смениха главата, тръбичките за маслото, ремъка, ролката и направиха ремонт на гнездата на клапаните и самите клапаниНе стана ясно, обаче каква е била първоначалната причина да блокира разпределителния вал. Ицо от Вантотрейд каза, че никога не е виждал подобно нещо - fire моторите били абсолютно безпроблемни в това отношение, единствената причина според него беше, че тръбичките на маслото били разкапсоловани на местата където се свързват, щото маслената помпа си бачкаше нормално.Та ето какъв е въпроса: управлява ли се по някакъв начин притока на масло към шийките на разпределителния вал или всичко зависи само от това дали е свободен пътя на маслото до там???Ex. Grande Punto Driver
-
да, май е резултат от майсторско изпълнение ...айде като съм почнал да питам да сложа още едно въпросче, към хората, които са сменяли глава или гарнитура на главата: при въпросния ремонт трябва ли след определен пробег, примерно 500 или 5 000 км. да се донатяга главата или да се регулират клапаните?2.4 JTD
Коментар
-
Ernom написа:да, май е резултат от майсторско изпълнение ...айде като съм почнал да питам да сложа още едно въпросче, към хората, които са сменяли глава или гарнитура на главата: при въпросния ремонт трябва ли след определен пробег, примерно 500 или 5 000 км. да се донатяга главата или да се регулират клапаните?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re:Punto...
Ernom написа:да, май е резултат от майсторско изпълнение ...айде като съм почнал да питам да сложа още едно въпросче, към хората, които са сменяли глава или гарнитура на главата: при въпросния ремонт трябва ли след определен пробег, примерно 500 или 5 000 км. да се донатяга главата или да се регулират клапаните?Ex. Grande Punto Driver
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар