Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тропане от заключващите механизми на задната седалка - Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тропане от заключващите механизми на задната седалка - Браво

    Здравейте колеги,от доста време имам странни шумове от задните седалки - първоначално си мислех че има нещо в корите на задните места, но след като онзи ден ги свалих и нямаше нищо в тях, заподозрях заключвашите механизми на задната седалка - и действително - като сваля задната седалка да паднe напред (т.е. заключващите механизми да не контактуват) - всичко утихна (останаха си стандартните шумове :D) .Въпроса-молба ми е: имал ли е някой от вас същия или подобен проблем и как го е решил - че това тропане е адски изнервящо - да не говорим че по павета си е направо стряскащо. Аз днес пробвах да сложа изолираща гума между седалката и механизма - хем да не тропа, хем и заключващия механизъм да е под напрежение и ако има луфтове там - да ги обера - уви неуспешно и сега съм пак там откъдето тръгнах - само дето като знам че е нещо толкова елементарно на глед и се ядосвам как може да не ми хрумва идея за обезшумяването му.Та тук сте вече вие на ход с опит по темата и идеи Мерси предварително на всички отзовали се.
    Fiat Bravo 1.6 16v 103 коня и газов инжекцион който да ги храни

    #2
    По принцип е срещан проблем...http://fiatboo.co.uk/fix-a-bravo.htm#interiorТоя линк е на заем от английския форум, понеже е и със снимков материал.
    Настоящата - Ford Focus ST
    Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
    Франкенщайн - R.I.P.
    Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

    Коментар


      #3
      Ммда... както е показно на този линк-отрязваш парче дебел кабел, взимаш му само изолацията и я надяваш на остта в, която щракват седалките. Между другото освен тази "поклопванка" установих още едно място откъдето може да идва такъв шум. Иде реч за двете пластамови шпилки на които се захваща кората към купето. По някакъв начин моите се бяха развили и кората клопаше в единият си край. Позатегнах шпилките на ръка и проблемът изчезна. Между другото много важно е в багажника, ако имате инструменти, или нещо подобно да е много добре захванато, защо клопане понякога се получава и от мандахерцащи се инструменти. Поклопване понякога се получава и от луфт в захващането на задните подглавници!
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Аз оня ден ликвидирах доста тропане, което идваше от липсващи болтове на предната и задната броня от долу - мърляча от сервиза, където ми беше боядисвана колата не ги беше завил. Отделно не беше хванал и пластмасата на подкалниците.Но пък е боядисал броните перфектно, не му се сърдя.Вчера усетих че има и доста гадно прихлопване от единя халоген. Абе изобщо пипне ли се нещо фабрично си е е@@#$ло майката.
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
        http://forum.fiat-bg.org

        Коментар


          #5
          Тея стоманизирани пластини с резба, с които са захванати подкалниците ако мога да намеря отнякъде ще ликвидирам доста шум. На доста места питах, но вдигат рамене. И все пак най-много шум идва от пластмасите в купето
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            Мерси за консултацията - утре се заемам с търсенето на такъв шлаух с който да уплътня тропането. Ще дам резултати след намесата - дано да има подобрение
            Fiat Bravo 1.6 16v 103 коня и газов инжекцион който да ги храни

            Коментар


              #7
              Аз имах подобен проблем с Пунтото, скърцаше ми. И аз в началото реших че е от кората, обаче и при мен се оказа от закрепващите механизми на задната седалка. Аз тогава си реших проблема с изолирбан. Правиш 2-3 оборота с лепенката отколо статичната част, показана на линка от по-горния коментар (тази за която се закрепя седалката). И може периодично да си го сменяш. Аз за 5 месеца съм го сменял веднъж или два пъти. Но пък няма шумове и е, както се казва, с подръчни материали
              Fiat Punto, dec 2002, 1,2i 60 hp.

              Коментар


                #8
                Vladim написа:
                Поклопване понякога се получава и от луфт в захващането на задните подглавници!
                Определено е от там! Вчера проверявах механизма за захващане на задните седалки, но те се затварят плътно! Като разклатих подглавниците ми стана ясно, че цялото тропане идва от там! Но си нямам и идея как може да се отстрани!?!
                Space Star 1.9 DID

                Коментар


                  #9
                  а на мен механизма на дясната част е развален и седалката не може да се свали, пробвах да натисна палчето което я държи но безуспещно.... някакви идеи как мога да сваля седалката без да чупя нищо

                  Коментар


                    #10
                    И при мен има подобни шумове, по-скоро едни доста неприятни поскърцвания откъм задната седалка чат-пат. На принципа на Microsoft "излез и пак влез" аз намерих следното "решение": свалям облегалките и после пак ги вдигам. След като прещракат, известно време не скърцат.Абе какво да ви кажа, с тези коли 2-ра употреба все нещо ще скърца, тече, друса, тропа и т.н. Ако знаете как си мечтая за чисто нова колица ...Използвам темата, за да се присъединя към мнението на колегата Zgabrovski - пипне ли някъде "майсторската" ръчица и се скапва нещо. Наскоро след много умуване си пребоядисах страничното огледало, което бях закачил при паркиране и одраскал още преди година. Страховете ми се оказаха напълно основателни. Самата манипулация - китосване и боядисане е извършена перфектно, НО: - Леко надраскано е самото огледало (майсторът естествено каза, че така си е било).- Чисто черната пластмасова основа на огледалото, с която то прилепва към вратата, вече е сива, очевидно напръскана с т.нар. мъгла при боядисването.- Счупено е едното краче, с което се захваща огледалото. Майсторът се опита да го скрие от мен, но след 100-ина метра каране то просто се разтропа. Измислих как да го захвана така, че да е стабилно, но не е там работата.И всичко това се случва в прехваления сервиз BOSH.
                    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                    Коментар

                    Working...
                    X