Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Замяна на акумулатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ако не си много мързелив, направи си устройство, което никога да не те оставя без ток. Трябва ти батерия от 9V (6F22) , 1 диод , куплунг за запалката и 15мин за да ги свържеш. След като го включиш. може да си оставиш колата без акумулатор доста часове, докато се свършиш работата!
    Брава 1.6 16V ELX
    Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената

    Коментар


      #17
      Аз имах няколко месеца проблем с грешките и докато карах със стария сигурно 20тина пъти съм го изключвал за по 2-3 минути, а и в гаража си седи така нощем. Сутрин слагам и дори (трик - щраквате на друго номерче запаметено радио и се появяват) станциите си седят запаметени - само часовника и толкоз. Ако иска кодове аз си ги имам на карта ама то никога не ми ги иска и имобилайзера си изгасва нормално ... даже ако не изгасва това е щото не му стига ток да улови сигнал от ключа.П.С. Даже сега ми се затваря мързеливото стъкло много по-бързо.
      Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

      Коментар


        #18
        peho написа:
        pugsy написа:
        то вярно,че браво/а са по спец автомобили,а не са като останалите фиатки,алфи и ланчийчудя се защо ли досега не съм имал проблеми с тази процедура на поне 20 брадви и марийки и някое и друго браво дори ХГТ
        Ти като искаш си го прави това,но аз също не съветвам никой да прави тази процедура,освен ако не е с Москвич,той си е с просто реле-регулатор и без никаква електроника,няма какво да му стане.
        а на бравото какво ще му станепо вероятно на колите с динамо да повиши напрежението и да думне нещо отколкото на кола с алтернатор,ако всичко си му е изправно повече от 14.4-6 няма да качи,най много да изгасне ако пусне някакъв голям консуматор

        Коментар


          #19
          Re: Замяна на акумулатор

          Sko написа:
          pugsy написа:
          ако те е шубе нещопалиш колата махаш стария и слагаш новия акомулатор
          Определено от горната процедура трябва да те е страх повече, отколкото от махането на акумулатора
          Стига момчета- не си правете шеги! При запален двигател не сваляйте акомулатора!!!
          брава 1.4 12в 1997 моно инжекция, но радиото е стерео
          http://www.picvalley.net/v.php?p=u/22/21929_450.JPG

          Коментар


            #20
            Re: Замяна на акумулатор

            pugsy написа:
            kuki написа:
            По различни форуми прочетох че има проблем с фабричния имобилайзер на Брава при откачане на тока. Моята е само със синия ключ. Имал ли е някой подобен проблем, защото ще сменям акумулатор и се опасявам от проблеми.
            ако те е шубе нещопалиш колата махаш стария и слагаш новия акомулатор
            Това е най-сигурният начин да таковаш сериозно алтернатора!!!!При тази процедура волтовете се вдигат до към 60.Тия алфички и марийки с бая здрави диоди на алтернатора трябва да са.
            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

            Коментар


              #21
              Не е препорачително да се сваля акумолатора при стартиран двигател защото той изглажда пулсациите в мрежата като голям кондензатор се явява в електрическата система на автомобила.
              HONDA I-VTEC

              Коментар


                #22
                Re: Замяна на акумулатор

                Nino написа:
                pugsy написа:
                kuki написа:
                По различни форуми прочетох че има проблем с фабричния имобилайзер на Брава при откачане на тока. Моята е само със синия ключ. Имал ли е някой подобен проблем, защото ще сменям акумулатор и се опасявам от проблеми.
                ако те е шубе нещопалиш колата махаш стария и слагаш новия акомулатор
                Това е най-сигурният начин да таковаш сериозно алтернатора!!!!При тази процедура волтовете се вдигат до към 60.Тия алфички и марийки с бая здрави диоди на алтернатора трябва да са.
                това да не е динамо да ги дига на 60

                Коментар


                  #23
                  Re: Замяна на акумулатор

                  pugsy написа:
                  това да не е динамо да ги дига на 60
                  Pugsy,лично съм горял 2бр "плочки" /реле и диодна група/ на Реното... 2х25=50 лв.Какво искаш да ми кажеш сега, че напрежението ще остане същото при откачане на товара /в случай акумулатора/... няма да ти споменавам да не се разсърдиш в кой клас се изучаваше закона на ОМ.Ако има нещо с което аргументирано да защитиш тезата си, го кажи, но съвета за откачане на акумулатора при работещ двигател си е нещо като игра на Руска рулетка с 50-60лв.
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #24
                    В сервизното ръководство (не си спомням за кой модел фиат) изрично пише при работещ двигател да не се откача акумулатора .
                    Lancia Delta II 2.0 LS 16V '93

                    Коментар


                      #25
                      Re: Замяна на акумулатор

                      Nino написа:
                      pugsy написа:
                      това да не е динамо да ги дига на 60
                      Pugsy,лично съм горял 2бр "плочки" /реле и диодна група/ на Реното... 2х25=50 лв.Какво искаш да ми кажеш сега, че напрежението ще остане същото при откачане на товара /в случай акумулатора/... няма да ти споменавам да не се разсърдиш в кой клас се изучаваше закона на ОМ.Ако има нещо с което аргументирано да защитиш тезата си, го кажи, но съвета за откачане на акумулатора при работещ двигател си е нещо като игра на Руска рулетка с 50-60лв.
                      нито ще защитавам твърдението си нито нищо неам нерви

                      Коментар


                        #26
                        syscop написа:
                        В сервизното ръководство (не си спомням за кой модел фиат) изрично пише при работещ двигател да не се откача акумулатора .
                        Да!!! За всички модели го повтарят в ръководството. На запален може само буксата на моторчето за празен ход.
                        Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                        Коментар


                          #27
                          Re: Замяна на акумулатор

                          Nino написа:
                          pugsy написа:
                          това да не е динамо да ги дига на 60
                          Pugsy,лично съм горял 2бр "плочки" /реле и диодна група/ на Реното... 2х25=50 лв.Какво искаш да ми кажеш сега, че напрежението ще остане същото при откачане на товара /в случай акумулатора/... няма да ти споменавам да не се разсърдиш в кой клас се изучаваше закона на ОМ.Ако има нещо с което аргументирано да защитиш тезата си, го кажи, но съвета за откачане на акумулатора при работещ двигател си е нещо като игра на Руска рулетка с 50-60лв.
                          Горят релетата не ами като клечки кибрит.Не си правете тези експериментти със откачането ма акумулатора при запален двигатело.А при нас един реле-регулатор е от порядъка на 40-60 лв.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #28
                            syscop написа:
                            В сервизното ръководство (не си спомням за кой модел фиат) изрично пише при работещ двигател да не се откача акумулатора .
                            Разбира се, че не трябва да се откача при запален двг! Това всеки трябва да го знае!
                            1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

                            Коментар


                              #29
                              а ако ми трябва много ток (примерно някое яко стъпало отзад в багажника)има ли вероятност да прецакам алтернатора ?
                              Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                              части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                              части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                              тел. 0883437022

                              Коментар

                              Working...
                              X