Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Замяна на акумулатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Замяна на акумулатор

    По различни форуми прочетох че има проблем с фабричния имобилайзер на Брава при откачане на тока. Моята е само със синия ключ. Имал ли е някой подобен проблем, защото ще сменям акумулатор и се опасявам от проблеми.

    #2
    сменял съм акумулатор, няма проблеми с имобилайзера, единствено трябва да си свериш часовника на касетофона после, чел съм за някакви кодове за касетофона, моят не ми е искал никога такива въпреки че съм махал и акумулатора и него съм вадил няколко пъти, и незнам дали от него няма да получиш изненада
    FIAT Stilo 1.4 16V
    FIAT Bravo 1.6 16V (преди)

    Коментар


      #3
      Re: brava i zamyana na akumulator

      kuki написа:
      По различни форуми прочетох че има проблем с фабричния имобилайзер на Брава при откачане на тока. Моята е само със синия ключ. Имал ли е някой подобен проблем, защото ще сменям акумулатор и се опасявам от проблеми.
      Няма да имаш проблем с фабричния имобилайзер....... НО!!!Моя касетофон си искаше код. И по тази причина го и блокирах с три неуспешни опита.Така,че внимателно ако нямаш кода.Разправията със свалянето на радиото е доста неприятна,въпреки че в "evergreen" еобяснена като доста простичка, особено ако не е сваляно до сега.По добре си осигури захранване от втори акумулатор.Успех!!!
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #4
        за имобилайзера дано не направи проблем, не ми се е налагало да го свалям, ама радиото с тая касетка и без това нищо не става от него..., и да го блокираш няма да е голяма загуба..
        ex Fiat Bravo GT

        Коментар


          #5
          Възможно е да имаш лек проблем, при мен "-"се беше разхлабил, изгасна ми всичко и след като стегнах кабела, код-индикатора не се махна и няма палене. Дърпаш пак "-"са за някой друга минута и всичко обикновенно си идва на място!

          Коментар


            #6
            Наложи ми се да оставя колата без тоци за около един час! Единственото което направих е да настроя часа на радиото и да настроя станциите. Друго не забелязах........
            брава 1.4 12в 1997 моно инжекция, но радиото е стерео
            http://www.picvalley.net/v.php?p=u/22/21929_450.JPG

            Коментар


              #7
              gogo_bravata написа:
              Наложи ми се да оставя колата без тоци за около един час! Единственото което направих е да настроя часа на радиото и да настроя станциите. Друго не забелязах........
              Съвсем нормално е да е така.

              Коментар


                #8
                В понеделник си купих нов акумулатор и нямаше никакъв проблем при смяната. И аз съм само със син ключ. Жената се шашна само, щото стрелките на за оборотите и скоростта се вдигнаха горе. После се оправиха.

                Коментар


                  #9
                  Re: Замяна на акумулатор

                  kuki написа:
                  По различни форуми прочетох че има проблем с фабричния имобилайзер на Брава при откачане на тока. Моята е само със синия ключ. Имал ли е някой подобен проблем, защото ще сменям акумулатор и се опасявам от проблеми.
                  ако те е шубе нещопалиш колата махаш стария и слагаш новия акомулатор

                  Коментар


                    #10
                    Re: Замяна на акумулатор

                    pugsy написа:
                    ако те е шубе нещопалиш колата махаш стария и слагаш новия акомулатор
                    Определено от горната процедура трябва да те е страх повече, отколкото от махането на акумулатора
                    Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
                    Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

                    Коментар


                      #11
                      щом казваш

                      Коментар


                        #12
                        Re: Замяна на акумулатор

                        [quote="Sko"]
                        pugsy написа:
                        ако те е шубе нещопалиш колата махаш стария и слагаш новия акомулатор
                        Това да откачиш акумолатора или някой датчик от браво или брава докато е запалена или дори докато е на контакт не го прави никога Момчето при което си водя бравото на диагностика(много е кадърен) всеки път ми го повтаря.
                        Fiat Bravo 1.6 16V

                        Коментар


                          #13
                          то вярно,че браво/а са по спец автомобили,а не са като останалите фиатки,алфи и ланчийчудя се защо ли досега не съм имал проблеми с тази процедура на поне 20 брадви и марийки и някое и друго браво дори ХГТ

                          Коментар


                            #14
                            pugsy написа:
                            то вярно,че браво/а са по спец автомобили,а не са като останалите фиатки,алфи и ланчийчудя се защо ли досега не съм имал проблеми с тази процедура на поне 20 брадви и марийки и някое и друго браво дори ХГТ
                            Ти като искаш си го прави това,но аз също не съветвам никой да прави тази процедура,освен ако не е с Москвич,той си е с просто реле-регулатор и без никаква електроника,няма какво да му стане.

                            Коментар


                              #15
                              То на човек веднъж му излиза късмета, но после плаща три- или четирицифрено. Казвам го, защото съм виждал пораженията върху едно Ауди 80 и върху BMW 5-ца. Може Фиата да е по-неподатлив на подобна интервенция, но аз не бих рискувал.
                              Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
                              Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X