Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Промяна на аванс при custom турбо. Как?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Промяна на аванс при custom турбо. Как?

    Типо 1.6 двувалка, с монтирано Garrett Т3, маслен радиатор и интеркулер, на ГАЗ с изпарител BRC АТ90Т. Турбото е "отпуснато" на 0.5 бара чрез самоделна електроника за електромагнитно управление на waste gate клапана. Мотора не е разреден. Изпарителя се справя чудесно с горивоподаването при буст режим и няма проблем с обедняване на сместа, като по тозин начин си реших проблема със сложно смесообразуване при бензин. Проблема ми е с аванса, който не трябва да следи кривата като при бензин в атмосферен вариант, а са необходими промени, защото механично като връткам делкото има подобрения при различни обороти. КАК? Трябва ми акъл и мнения по въпроса.

    #2
    значи има едно устройство JetSpark, което е предназначено за автомобили с газови уредби, точно за промяна на аванса при работа с пропан-бутан, ама не знам при турбо кола дали може да се ползва...http://jethrosoft.centrum-group.com/bgver.html
    ex Fiat Bravo GT

    Коментар


      #3
      мнението е променено от потребителя,поради несъгласие с политиката на форума

      Коментар


        #4
        Кажи какви са ресултатите. Поне на първо четене. Ако предварително завъртиш делкото, така че предварението да е максимално мисля че с един джет спарк ще има на къде да регулираш нататък. Това е най-евтиния и вандалски начин.Разправят че на двигател с такава компресия можело да се вдига до 1 бар, но не повече. Ама буталата и коляновия вал дали ще издържат? Те ме съмняват малко. На 1.8, 2.0 и турбо ланчиите вала е кован а на тоя мотор е лят. На турботата по принцип буталата са ковани. А на тоя със сигурност не са.Кажи какво мислиш по въпроса.
        Tipo DGT, 1.6 DOHC

        Коментар


          #5
          Имам Dedra 2000 turbo и не съм чувал за ковани бутала при такива серийни модели, но може и да съм в грешка. Конкретно на дедрата са с центробежно леене и се разбира по кода на парт. номера на самото бутало или поне такива ми донесоха за ремонта на турбаланата. По такава технология в Полша правят чудесни, евтини копия на MAHLE за 2000 turbo, integrale и т.н. А относно типото буталата имат разлика спрямо турбо варианта, като основния проблем е в разликата на отместване на буталния болт спрямо центъра и вероятност от задиране при продължителен форсаж на високи обророти. Но все пак проекта ми е абсолютно "цървулски" и затова положението е такова. Единствено ще сменя маслената помпа по-нататък, за да върти по-добре маслото. Относно аванса Jetspark-а v2 ще ми свърши работа (надявам се, щото проблемите могат да идват от неправилно газоразпределение), но като цяло тъпото се изтрелва като бълха с подпален задник при 0.4-0.5 бара и то на газ. Идеята ми е да се оптимизира запалването и съответно разхода (поне 10лв/100), щото типото също ми е кола за всеки ден. Относно разреждането на мотора смятам, че при LPG значението му е в по-малка степен, щото газта е с по-голямо октаново число и вероятността от детонации намалява. Но в крайна сметка времето ще покаже. Като разтъркалям типото, може някое бутало да се покаже некой ден.

          Коментар

          Working...
          X