Направено е много добре, почти и до онзи ден бях решил да сътворя същите чудеса, докато не видях седан с оригинални задни говорители. Оказа се, че като се свали кората под задното стъкло (държи се от три винта), плътно в ляво и плътно в дясно има повдигане на релефа, като отдолу има фабрични отвори за достатъчно голям магнит и малки такива за кабели. Спокойно се събира 20см елипса, като единствения проблем остава да се пробие самата кора доста точно, за да не мръдне говорителя. Тия дни ще взема един цифров апарат и ще се постарая да направя достатъчно снимки. Разбира се, ако някой иска да сложи 20" колони ще му е доста трудно.
За издутината, която се вижда на първата снимка ли говориш? Не мисля, че там ще събереш елипси, пак на първата снимка се вижда много ясно, че няма достатъчно дълбочина, дори и да има място като площ. Да не говорим за това, че за добър бас си трябва обем ...
Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Електрически трион за ламарина.С него режиж едновременно кората и ламарината.А за добър бас се слага тоя съндък който се вижда леко на снимките, а не селски тарикатщини
A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
Punto Sporting 1.9JTD 2003
ex. Fiat Marea TD100 1998
То в тия легени няма начин как да се наврът,защото релефа на кората е много шибън и пречи.А тези елипскоито ги виждате ви ги препоръчвам.Струват 160лв,но много голям бас вадят.Само че докато ги избера и купя го накарах да ми сложи почти всички елипси от магазина вътре в колата и да ги пусне за да ги чуя как свирят .Малко се дърпаше ама имаше едни хубави момчета с мен които го убедиха че е в името на науката :D
A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
Punto Sporting 1.9JTD 2003
ex. Fiat Marea TD100 1998
Коментар