На късите/ЛУПИТЕ/ бях с филип нощен водач +50%.Едната ми изгоря и си купих на майтап от тоя "ксенон" дето го продават по битацитя 9лв дветекрушки.Крушките светят синьо,но като ги сложа в лупата светят много маняшко бяло.И така уж на майтап вече карам 2 седмици с тях и много им се кефя.Обаче като погледна лупата са едни такива слабички жумелясали, иначе не светят толкова зле.Та да питам кои от марковите крушки светят със същата светлина,но светят силно за да мога като погледна лупата да не стои все едно съм пъхнал габаритна крушка вътре.Пак да поясня че на фар с рефлектор светят синьо,но в лупата светят маняшко бяло .За да не отнеса критики от рода за какво ми са ......,искам да поясня,че в багажника имам три крушки осрам силвертар и 1 нощен водач/другата изгоря/ и знам много добре какво искам
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Консултация пак крушки
Collapse
X
-
Re: Консултация пак крушки
georgid написа:На късите/ЛУПИТЕ/ бях с филип нощен водач +50%.Едната ми изгоря и си купих на майтап от тоя "ксенон" дето го продават по битацитя 9лв дветекрушки.Крушките светят синьо,но като ги сложа в лупата светят много маняшко бяло.И така уж на майтап вече карам 2 седмици с тях и много им се кефя.Обаче като погледна лупата са едни такива слабички жумелясали, иначе не светят толкова зле.Та да питам кои от марковите крушки светят със същата светлина,но светят силно за да мога като погледна лупата да не стои все едно съм пъхнал габаритна крушка вътре.Пак да поясня че на фар с рефлектор светят синьо,но в лупата светят маняшко бяло .За да не отнеса критики от рода за какво ми са ......,искам да поясня,че в багажника имам три крушки осрам силвертар и 1 нощен водач/другата изгоря/ и знам много добре какво искамhttp://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
-
georgid написа:То кола насреща да имах апък то с ксенон и без ксенон все фиат си оставаАз монтирах наскоро Philips X-treme +80% на обикновен фар и резултата е невероятен. Освен хубавото бяло, тези крушки изпъкват много яко на мокър път - асфалта не ги "яде". Предполагам че това е заради спектъра - разправят че се доближава до 4000 келвина и като гледам разултата - явно е така.Но пак опираме до цената... Тези бяха 75лв - Н7.
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
georgid написа:Батка имаш ли янокоя снимка да видя как изглежда,срещу колатаРазликата беше почти както между горните снимки. Съвсем субективно мога да кажа че разликата е х2.Де и разликата в цената да беше само х2
И още нещо: невъзможно е халогенна лампа да свети с температура 4000 келвина, просто няма начин.Независимо дали е екстрим, силвестър, бла-бла! Лампа със жичка не работи в този спектър!На етикета може да пише и 6К, това обаче не значи че ще бъде истина...
Всъщност какво значение има точната цифра?Че тея крушки светят по-добре от обикновения хаоген е ясно, останалото е въпрос на сметка - оправдан ли е ъпгрейда ценово.Те това обаче, всеки сам си преценява
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Valentin_V написа:То хубаво си дал линкове за тия крушки но на последния кадето са сравнени осрам и филипса е пипано фотото като се загледах виждам че колата е по светла и в ъгала небето също е осветлено и според мене не е коректно сравнението.Всъщност ако говориш за тази, под нея има линк от къде е свалена и не съм я коментирал изобщо. Нищо чудно и да е манипулирана защото е от сайта на търгаш.На мен ми е все тая, свалих няколко снимки от там просто защото е работил по идентичен модел, не за друго.Нямам нищо общо с тях, нито пък съм свързан с бизнеса около тея неща
Rokambol написа:Доколкото знам, истинският ксенон изисква определено захранване, което липсва в нашите колиТези напрежения се правят от специален трансфертер, кой знае защо сега му казват баласт.По принцип се продава във комплекта или казано по новому - ксенон кит :D Представлява нещо такова. По дебелия кабел високото напрежение отива към крушката, по тънките влизат 12 волта от куплунга на фара.Ако колата няма ксенонови крушки, определено не и трябват такива напрежения
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Не мога да разбера, какво толкова се занимавате с моделите крушки, като основният проблем е във фаровете и по-точно в стъклата на нашите коли! За N-ти път ще попетя, че стъклата ни са леко затъмнени, което се отразява пагубно на светлината. Който е наясно с фотография знае, какво е ND филтър. До ден днешен не мога да си обясня дали това затъмнение е конструкторско решение, или просто стъклата след време потъмняват. Наистина се усеща разлика между крушка менте и хубава маркова крушка, но последната, ако я сложите в жигулов здрав фар ще свети по-силно от вашия, повярвайте ми. Светлината е част от професията ми, не приказвам празни приказки. Единственото спасение да се намерят фарове с чисти прозрачни стъкла, или старите да се манипулират така, че да станат по-прозрачни (някъде във форума имаше обява). Третото и най-скъпо спасение е ксенонът. Но, като го сложите пак ще знаете, че свети с 30% по-слабо заради тъмните стъкла....Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:Не мога да разбера, какво толкова се занимавате с моделите крушки, като основният проблем е във фаровете и по-точно в стъклата на нашите коли! За N-ти път ще попетя, че стъклата ни са леко затъмнени, което се отразява пагубно на светлината. Който е наясно с фотография знае, какво е ND филтър. До ден днешен не мога да си обясня дали това затъмнение е конструкторско решение, или просто стъклата след време потъмняват. Наистина се усеща разлика между крушка менте и хубава маркова крушка, но последната, ако я сложите в жигулов здрав фар ще свети по-силно от вашия, повярвайте ми. Светлината е част от професията ми, не приказвам празни приказки. Единственото спасение да се намерят фарове с чисти прозрачни стъкла, или старите да се манипулират така, че да станат по-прозрачни (някъде във форума имаше обява). Третото и най-скъпо спасение е ксенонът. Но, като го сложите пак ще знаете, че свети с 30% по-слабо заради тъмните стъкла....Колкото до неутралните филтри, за вярвам че няма особена връзка между тях и стъклата за фарове. Просто при ND филтрите основната им идея е да намаляват количеството светлина, докато при фаровете, сигурен съм че конструкторите дават мило и драго да постигнат точно обратното
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар