Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Консултация пак крушки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Консултация пак крушки

    На късите/ЛУПИТЕ/ бях с филип нощен водач +50%.Едната ми изгоря и си купих на майтап от тоя "ксенон" дето го продават по битацитя 9лв дветекрушки.Крушките светят синьо,но като ги сложа в лупата светят много маняшко бяло.И така уж на майтап вече карам 2 седмици с тях и много им се кефя.Обаче като погледна лупата са едни такива слабички жумелясали, иначе не светят толкова зле.Та да питам кои от марковите крушки светят със същата светлина,но светят силно за да мога като погледна лупата да не стои все едно съм пъхнал габаритна крушка вътре.Пак да поясня че на фар с рефлектор светят синьо,но в лупата светят маняшко бяло .За да не отнеса критики от рода за какво ми са ......,искам да поясня,че в багажника имам три крушки осрам силвертар и 1 нощен водач/другата изгоря/ и знам много добре какво искам
    A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
    Punto Sporting 1.9JTD 2003
    ex. Fiat Marea TD100 1998

    #2
    Re: Консултация пак крушки

    georgid написа:
    На късите/ЛУПИТЕ/ бях с филип нощен водач +50%.Едната ми изгоря и си купих на майтап от тоя "ксенон" дето го продават по битацитя 9лв дветекрушки.Крушките светят синьо,но като ги сложа в лупата светят много маняшко бяло.И така уж на майтап вече карам 2 седмици с тях и много им се кефя.Обаче като погледна лупата са едни такива слабички жумелясали, иначе не светят толкова зле.Та да питам кои от марковите крушки светят със същата светлина,но светят силно за да мога като погледна лупата да не стои все едно съм пъхнал габаритна крушка вътре.Пак да поясня че на фар с рефлектор светят синьо,но в лупата светят маняшко бяло .За да не отнеса критики от рода за какво ми са ......,искам да поясня,че в багажника имам три крушки осрам силвертар и 1 нощен водач/другата изгоря/ и знам много добре какво искам
    Я си сложи един ксенон за около 400лв. 4800К и ще заспи
    http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
    Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
    FIAT Punto 02' 1.9 JTD
    FIAT Punto 99' 1.7 TD

    Коментар


      #3
      То кола насреща да имах аІпък то с ксенон и без ксенон все фиат си остава
      A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
      Punto Sporting 1.9JTD 2003
      ex. Fiat Marea TD100 1998

      Коментар


        #4
        georgid написа:
        То кола насреща да имах апък то с ксенон и без ксенон все фиат си остава
        Бе не е баш така... Има си неща които вършат еднакво добра работа без значение дали ги слагаш на запорожец или майбах.Гуми, акумулатори, горива, фарове - все неща които ги купуваш независимо каква е колата.Вярно че при ксенона стоят малко по-различно нещата, скъпички са още и е спорен въпроса дали подобрението оправдава средствата.Не че фаровете са маловажни де, Аз монтирах наскоро Philips X-treme +80% на обикновен фар и резултата е невероятен. Освен хубавото бяло, тези крушки изпъкват много яко на мокър път - асфалта не ги "яде". Предполагам че това е заради спектъра - разправят че се доближава до 4000 келвина и като гледам разултата - явно е така.Но пак опираме до цената... Тези бяха 75лв - Н7.
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #5
          за Н1 ли става въпрос
          FIAT Marea 1.6,16v ELX.1997

          Коментар


            #6
            ДА
            A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
            Punto Sporting 1.9JTD 2003
            ex. Fiat Marea TD100 1998

            Коментар


              #7
              Аз бих ти предложил Осрам Коол Блу.4000 келвина, светят бяло, а ако си с лупи изглежда маняшко...
              BMW E90 320D
              ех. FIAT COUPE 2.0 16V
              ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
              ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

              Коментар


                #8
                Батка имаш ли янокоя снимка да видя как изглежда,срещу колата
                A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
                Punto Sporting 1.9JTD 2003
                ex. Fiat Marea TD100 1998

                Коментар


                  #9
                  Доколкото знам, истинският ксенон изисква определено захранване, което липсва в нашите коли
                  Fiat Marea 1.8i 16V
                  Fiat Tipo 1.4i 8V
                  Fiat Punto 1.6i 8V
                  www.italauto-bg.net/forum/

                  Коментар


                    #10
                    georgid написа:
                    Батка имаш ли янокоя снимка да видя как изглежда,срещу колата
                    Ето ти едно сравнение, само че между Philips X-treme и HID Philips. И още едно.Този халоген е 3400 калвина, ксенона - 4100 калвина.Съжалявам само че не снимах сравнение между обикновен халоген и X-treme Power - ъпгрейда стана доста бързо и не успях Разликата беше почти както между горните снимки. Съвсем субективно мога да кажа че разликата е х2.Де и разликата в цената да беше само х2 И още нещо: невъзможно е халогенна лампа да свети с температура 4000 келвина, просто няма начин.Независимо дали е екстрим, силвестър, бла-бла! Лампа със жичка не работи в този спектър!На етикета може да пише и 6К, това обаче не значи че ще бъде истина... Всъщност какво значение има точната цифра?Че тея крушки светят по-добре от обикновения хаоген е ясно, останалото е въпрос на сметка - оправдан ли е ъпгрейда ценово.Те това обаче, всеки сам си преценява
                    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                    Коментар


                      #11
                      То хубаво си дал линкове за тия крушки но на последния кадето са сравнени осрам и филипса е пипано фотото като се загледах виждам че колата е по светла и в ъгала небето също е осветлено и според мене не е коректно сравнението.
                      Обичам си работата.

                      Коментар


                        #12
                        Valentin_V написа:
                        То хубаво си дал линкове за тия крушки но на последния кадето са сравнени осрам и филипса е пипано фотото като се загледах виждам че колата е по светла и в ъгала небето също е осветлено и според мене не е коректно сравнението.
                        Коя снимка точно имаш предвид? Тази ли?Няма значение де, почти всичките съм ги цъкал аз и единствената корекция е в петната на номера.Няма други манипулации, гаранция-франция.Аз не печеля нищо че да го правя Всъщност ако говориш за тази, под нея има линк от къде е свалена и не съм я коментирал изобщо. Нищо чудно и да е манипулирана защото е от сайта на търгаш.На мен ми е все тая, свалих няколко снимки от там просто защото е работил по идентичен модел, не за друго.Нямам нищо общо с тях, нито пък съм свързан с бизнеса около тея неща
                        Rokambol написа:
                        Доколкото знам, истинският ксенон изисква определено захранване, което липсва в нашите коли
                        Дали е истински или менте, винаги му трябват няколко десетки хиляди волта за да се запали и после малко под 100 волта за да свети Тези напрежения се правят от специален трансфертер, кой знае защо сега му казват баласт.По принцип се продава във комплекта или казано по новому - ксенон кит :D Представлява нещо такова. По дебелия кабел високото напрежение отива към крушката, по тънките влизат 12 волта от куплунга на фара.Ако колата няма ксенонови крушки, определено не и трябват такива напрежения
                        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                        Коментар


                          #13
                          Не мога да разбера, какво толкова се занимавате с моделите крушки, като основният проблем е във фаровете и по-точно в стъклата на нашите коли! За N-ти път ще попетя, че стъклата ни са леко затъмнени, което се отразява пагубно на светлината. Който е наясно с фотография знае, какво е ND филтър. До ден днешен не мога да си обясня дали това затъмнение е конструкторско решение, или просто стъклата след време потъмняват. Наистина се усеща разлика между крушка менте и хубава маркова крушка, но последната, ако я сложите в жигулов здрав фар ще свети по-силно от вашия, повярвайте ми. Светлината е част от професията ми, не приказвам празни приказки. Единственото спасение да се намерят фарове с чисти прозрачни стъкла, или старите да се манипулират така, че да станат по-прозрачни (някъде във форума имаше обява). Третото и най-скъпо спасение е ксенонът. Но, като го сложите пак ще знаете, че свети с 30% по-слабо заради тъмните стъкла....
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #14
                            Vladim написа:
                            Не мога да разбера, какво толкова се занимавате с моделите крушки, като основният проблем е във фаровете и по-точно в стъклата на нашите коли! За N-ти път ще попетя, че стъклата ни са леко затъмнени, което се отразява пагубно на светлината. Който е наясно с фотография знае, какво е ND филтър. До ден днешен не мога да си обясня дали това затъмнение е конструкторско решение, или просто стъклата след време потъмняват. Наистина се усеща разлика между крушка менте и хубава маркова крушка, но последната, ако я сложите в жигулов здрав фар ще свети по-силно от вашия, повярвайте ми. Светлината е част от професията ми, не приказвам празни приказки. Единственото спасение да се намерят фарове с чисти прозрачни стъкла, или старите да се манипулират така, че да станат по-прозрачни (някъде във форума имаше обява). Третото и най-скъпо спасение е ксенонът. Но, като го сложите пак ще знаете, че свети с 30% по-слабо заради тъмните стъкла....
                            Е теорията за тъмните стъкла за сефте я чувам... Виж, едно стъкло, ако е стъкло разбира се в течение на времето може само да се матира. Това е в резултат от механично въздействие - камъчета, прах... Крайния разултат пак е по-лошо насочен и по-слаб светлинен поток.Да потъмнее обаче - да ме прощаваш, ама просто няма начин.Това може да се случи само при тъпата пластмаса, която е по-податлива и към матиране.За пластмасови фарове ли говориш или за стъклени?Сигурен съм че дори и да си прав, затъмняването е в резултат от пластмасата или по-скоро на нискокачествена пластмаса, което пък е запазена марка на автомобилите Фиат. Тъй че има вероятност и да си прав.И преди да ми насачате, ще ви припомня за таблото на темпра. Или дръжките на вратите при браво/брава.Примери в изобилие но ще се въздържа от повече коментари че излизаме от темата Колкото до неутралните филтри, за вярвам че няма особена връзка между тях и стъклата за фарове. Просто при ND филтрите основната им идея е да намаляват количеството светлина, докато при фаровете, сигурен съм че конструкторите дават мило и драго да постигнат точно обратното
                            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                            Коментар


                              #15
                              Да попитам тия Филипс екстрем каде ги продават? В Плевен не съм видял от тях има само на Осрам в практикер.
                              Обичам си работата.

                              Коментар

                              Working...
                              X