Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Орел Вежда - Не пали, ама като запали, всичко е ок

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Орел Вежда - Не пали, ама като запали, всичко е ок

    Здравейте колеги. Имам един много ама много добър приятел и съученик, който има едно Опелче Вежда, опа Вектра, както и да е искам да попитам за съвет. Колата прави една магария. значи ток има, стартера върти яко, но не пали. колата е 2.0 пълна инжекция 130 магарета, веднъж да запали и край всичко се оправя. Закачихме я на стенд.....никакви регистрирани грешки, и никакви други които да се появят, сякаш не я бутахме 100 метра, преди 5 минути. Колата има газ и бензин, но проблема го прави преди да има газ, така че проблема не е в газовото.Направихме един експеримент и когато върти, и не пали, при искарана свещ и опряна на маса никаква искра.... не знам на тез Орели къде имат датчици и релета та да ги проверя........ако имате някакъв опит с немски машини, много ви моля помагайте.
    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
    ИТАЛФЕСТ 2007

    #2
    Същите симптоми има един приятел с 2.0 Екотек, Вектра B 136 коня - Колата трудно пали, но запали ли си върви нормално. Водиха я на диагностика и е дала грешка в датчик на разпределителния вал. Та не е лошо да я откара в Опел, да я закачат, може да излезе нещо...

    Коментар


      #3
      ама ходихме, закачихме я....никаква грешка. освен това веднъж да запали и после си пали, дори не винаги не пали, по скоро от време на време прави кофти изненада, и нали знаете винаги на неудобно място , всъщност ми се струва че като я дърпат или бутаме след като се разклати мотора и нещо дава контакт, или някое реле заработва и после след като запали, можеш да я палиш и гасиш без проблеми, но дори и да е топла колата примерно спираш я, влизаш излизаш от магазина и пак, като отрязана, иначе върти , ток има, но към свещите никой...или това за което сме сигурни е че има ток само до стартера.....къде се губят тоците , може пък и релето дето е за бенз. помпа да се прецаква, ама ни идея кое е и къде какво да търся. А онези в сервиза викат....следващия път като не пали, ми я докарайте......сега всичко е 6., ма как да я докараме, то нито проблема е постоянен, нито можем да я дърпаме цял град за да му я закараме, непалеща. Явно сами ще я оправяме.
      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
      ИТАЛФЕСТ 2007

      Коментар


        #4
        еми стандартните неща- комутатор, бубина, датчик колянов вал. трудно ще го хванете тоя пробелм, но следвашия път като не пали задължително един кабел аут и да видите има ли искри. ако няма 1 от тези 3 неща е за смяна и това е.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Същата работа с една Вектра, само че моно. Датчика в делкото се смени и всичко е наред.
          Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

          Коментар


            #6
            lu40 написа:
            Същата работа с една Вектра, само че моно. Датчика в делкото се смени и всичко е наред.
            Това е доста срещан проблем при Орелите.Но и аз съм го виждал тоя проблем само при моно при пълна спринцовка не съм
            A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
            Punto Sporting 1.9JTD 2003
            ex. Fiat Marea TD100 1998

            Коментар


              #7
              pakumba написа:
              еми стандартнит енеща- комутатор, бубина, датчик колянов вал. трудно ще го хванете тоя пробелм, но следвашия път като не пали задължително един кабел аут и да видите има ли искри. ако няма 1 от тези 3 неща е за смяна и това е.
              искра няма
              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
              бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
              сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
              ИТАЛФЕСТ 2007

              Коментар


                #8
                Щом няма искра залагам на датчик на колянов вал!
                now. BMW E39 523i '98 170hp
                ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                Коментар


                  #9
                  Стадартен проблем при опелите - причината - 90% от случайте комутатор.Като не пали на стартер, пробвайте с бутане - кокото и да е странно - тогава палят. Просто в комутатора има едни транзистори дето като си отиват искат мног голям ток да сработят, а като върти стартера им изяжда високото напрежение.Другата вероятна причина - датчик на Хол при по старите - в делкото е, а при по новите -датчик за положение на коляновия вал - не знам къде е - питайте в Опел форума.
                  Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                  Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                  ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                  Коментар


                    #10
                    на приятел с подобни симптоми на опел кадет се оказа прее...н контактен ключ,с една пробна лампа сложих на захранването на бобината и маса,като подам контакт,лампата свети,всичко е ок.като почна да въртя стартера,ламата угасва,и тогава с един бутон му направих да пуска стартера и проблема се реши,проверете го,лесно ставадано съм помогнал
                    типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                    хюндай акцент 1.5 CNG
                    киа каренс +метан

                    Коментар

                    Working...
                    X