може ли да се регулира съединителя на крома, той е хидравличен. не ми отделя добре и искам да го постегна ако може, ясно е, че си отива за смяна
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съединител Крома
Collapse
X
-
tinalex написа:Виж си помпата-върху кожуха на съединителя е.Може да е от нея-все пак при износен съединител би трябвало да отделя яко-дори и сам.Помпата струва 36 лева и се сменя лесно.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Хидравличния привод на съединителя има помпа-тя ти е свързана с педала и хидравличен цилиндър-той ти е върху кожуха на съединителя.А при износен съединител като дадеш газ,съединителя губи сцепление и започва да превърта.Това имах предвид.На Кромата мисля че няма гайки за регулиране.Поне моята нямаше и се наложи да сменя целия възел,защото след като известно време не ми отделяше добре,в един момент ми изтече течността и съм се прибирал на 1-ва скорост.Другият вариант е помпата при педала да си заминава-Тогава при напомпване ще отделя по-добре,евентуално при задържане на полунатиснат педал няма да можеш да изключиш от скорост.Ако има теч от хидравличния цилиндър върху кожуха на съединителя-даже и малко да е,сменяй.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар