Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединител Крома

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съединител Крома

    може ли да се регулира съединителя на крома, той е хидравличен. не ми отделя добре и искам да го постегна ако може, ясно е, че си отива за смяна
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    На старата Лада се регулираше,защо и при теб да не може?
    Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

    Коментар


      #3
      lu40 написа:
      На старата Лада се регулираше,защо и при теб да не може?
      абе че е така така е, ама моя е хидравличен
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Виж си помпата-върху кожуха на съединителя е.Може да е от нея-все пак при износен съединител би трябвало да отделя яко-дори и сам.Помпата струва 36 лева и се сменя лесно.
        FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

        Коментар


          #5
          Няма ли на хидр.цилиндър гайки за регулиране?
          Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

          Коментар


            #6
            tinalex написа:
            Виж си помпата-върху кожуха на съединителя е.Може да е от нея-все пак при износен съединител би трябвало да отделя яко-дори и сам.Помпата струва 36 лева и се сменя лесно.
            честно да ти кажа, не те разбирам, но и помпата ми е доооста нагоре, пада се една педя над спирачната и е точно под капака. какво значи при износен съединител би трябвало да отделя яко-дори и сам? иначе не съм го гледал все още, щеше ми се да съм подготвен утре
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Хидравличния привод на съединителя има помпа-тя ти е свързана с педала и хидравличен цилиндър-той ти е върху кожуха на съединителя.А при износен съединител като дадеш газ,съединителя губи сцепление и започва да превърта.Това имах предвид.На Кромата мисля че няма гайки за регулиране.Поне моята нямаше и се наложи да сменя целия възел,защото след като известно време не ми отделяше добре,в един момент ми изтече течността и съм се прибирал на 1-ва скорост.Другият вариант е помпата при педала да си заминава-Тогава при напомпване ще отделя по-добре,евентуално при задържане на полунатиснат педал няма да можеш да изключиш от скорост.Ако има теч от хидравличния цилиндър върху кожуха на съединителя-даже и малко да е,сменяй.
              FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

              Коментар


                #8
                Колега трябва да ти кажа,че оригиналното жилото се саморегулира така че ако искаш сивземи едно обикновено-с гайки и пробвай.Успех.

                Коментар


                  #9
                  panesoft написа:
                  Колега трябва да ти кажа,че оригиналното жилото се саморегулира така че ако искаш сивземи едно обикновено-с гайки и пробвай.Успех.
                  Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    panesoft написа:
                    Колега трябва да ти кажа,че оригиналното жилото се саморегулира така че ако искаш сивземи едно обикновено-с гайки и пробвай.Успех.
                    ?И аз не мога да разбера.Какво жило?
                    FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                    Коментар


                      #11
                      просто колегата не е прочел, че е хидравличен
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар

                      Working...
                      X