Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Днес Купето не иска да пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Днес Купето не иска да пали

    Колата днес ме изкара извън нерви.Снощи си я паркирах нормално на паркинга и днес следобед се качвам въртя и не иска да пали.Немога да преценя дали работи горивната помпа,но утре ще я видя.Четох от форума че може би проблема е в датчика на коляновия вал.Лошото е че даже немога да я закарам до сервиза.Добре че е на паркинга до нас а не някаде на майната си.От както я имам от 2 години само веднъж ми се случи подобно нещо,още първия месец от както я бях взел във Варна.Тогава виках майстор да ми махне имобилайзера защото предолагах че е от него,но се оказа че не е в него проблема.Виках няколко майстора и накрая колата запали сама след един ден,но след това така и не разбрахме каде е бил проблема.До този момент не съм имал такъв проблем след това.Ходил съм и на диагностика и всичко е точно.Ако някои има предположения нека ги сподели,утре ще я гледам.
    COUPE 1.8 16V
    Volvo XC90 T6

    #2
    а как си с акумулатора ? мен вчера ми направиха номер клеймите прибирам се гася и да излезна след 10 мин ама не не ще и да завърти даже а лампичката на акумолатора примигва такава а скоро си го сменях.Та баща ми ме светна за клеймите вадиш и ги почистваш от нагара - пробвай може и да е от това
    Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
    Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
    Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

    Коментар


      #3
      Ако е това досега да го е оправил.Нещо друго се бъзика по електрониката на купето.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Акумулатора е наред,защото въртя днес 10 пъти и няма проблем.Някой датчик е проблема най-вероятно
        COUPE 1.8 16V
        Volvo XC90 T6

        Коментар


          #5
          Свещи, кабели, бобина... да си сигурен че поне хвърля искра.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            кола

            Купето е много различно от другите Фиати все нещо нее като другите откачи кабелите на акумолатора за малко може вярно от акумолатора да е пробвай с ток от друга кола иначе помпа- дали идва бензин до двигатела дизел или бензин е първо
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Re: кола

              kluchar написа:
              дизел или бензин е първо
              Е.... има ли дезелово Купе...!?
              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
              Нека Силата на бъде с Нас...

              Коментар


                #8
                да точно това ще проверя днес.Дали работи бензиновата помпа.Защото ми се струва че в нея е проблема нещо.
                COUPE 1.8 16V
                Volvo XC90 T6

                Коментар


                  #9
                  Само да се намеся леко, когато имаше проблем преди време във Варна, сещаш се, че по сложна схема от познати се появих и аз там :D Тогава помпата ти изобщо не сработваше. Тъй като и двамата не бяхме сигурни, дали не ти се е*ава лармата, взехме онзи алармаджия. От написаното от теб следва, че не е бил там проблема. За мен трябва да провериш първо помпата си, и захранването към нея.

                  Коментар


                    #10
                    за всеки случай провери инерциония прекъсвач

                    Коментар


                      #11
                      Re: кола

                      kluchar написа:
                      Купето е много различно от другите Фиати все нещо нее като другите откачи кабелите на акумолатора за малко може вярно от акумолатора да е пробвай с ток от друга кола иначе помпа- дали идва бензин до двигатела дизел или бензин е първо
                      до колкото знам моторите са като на типо и браво,както и бензиновата помпа

                      Коментар


                        #12
                        помпа

                        може да извадиш /Но внимавай да не се счупи ако е от пластмаса/маркуча и да сложиш друг в едно шише и да видиш дали подава бензин на помпата има едно топче да не връща бензина обратно -като клапан и това се ебава
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Колеги благодаря ви за съветите
                          От написаното от теб следва, че не е бил там проблема. За мен трябва да провериш първо помпата си, и захранването към нея.
                          -точно това направих
                          може да извадиш /Но внимавай да не се счупи ако е от пластмаса/маркуча и да сложиш друг в едно шише и да видиш дали подава бензин на помпата има едно топче да не връща бензина обратно -като клапан и това се ебава
                          - и това направих,само че разкачих маркуча който влиза в горивната рейка.дадох на контакт и няма никой.Аз мисля че при 2,5 атм би трябвало да ми измие очите,а дайе не капна в шишето.Значи Сашо и kluchar познахте.Утре ще сваля помпата,защото това трябваше да го направя още отдавна май.А за инерциония прекъсвач това беше първото нешо което проверих
                          COUPE 1.8 16V
                          Volvo XC90 T6

                          Коментар


                            #14
                            Защо ще я сваляш веднага?Подай първо 12 в директно и виж дали ще работи.Огледай релето,може да е нагоряло,виж идва ли напрежение до него.Имай предвид,че при даване на контакт помпата е само няколко сек.под напрежение,та ще ти трябва и помощник.Успех
                            Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                            Коментар


                              #15
                              Преди да сваляш помпата виж цитата по на долу.
                              hf hpe написа:
                              за всеки случай провери инерциония прекъсвач

                              Коментар

                              Working...
                              X