абе има ли от къде да се обезвъздушава системата на браво 1.8, щото дига много температурата, днеска ми се качи до последната бяла чертичка на скалата, което си е пред прегряване, перката си работи и се чудя дали не е глътнала въздух, щото едни тъпаци в един сервиз я беха барали, и не беха затегнали капачката и ми изби течноста яко и долях над 1 л. близо 2...., мислех термостат да сменям , ама няма логика, зимата ми загряваше супер бавно и от люлин до опълченска карах без парно почти, сега пък дига много високо температура, в което няма логика, щото зимата за да не загрява трябва да държи само големия кръг отворен и от там да идва проблема..., ама лятото тогава що загравя...?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обезвъздушаване на Браво?
Collapse
X
-
мога да ти кажа как стои въпроса при пунто, не съм гледала на браво, но при мен са две местата за обезвъздушаване, така че и при тебе трябва да ги има... едното при мен е при радиатора, то си се вижда. Но щом ти включва перката, начи проблема не е в обезвъздушаването, ама това са ми познания от наблюдения от мойта кола. до скоро и аз имах проблеми с прегряването ама се справих... колегите с браво да помагатPunto 1.1
-
имах същата ситуация миналата година пролетта, загряваше почти до червената (направо си я стигаше), рязко се местеше стрелката, отначало не загрява понякога, после не се усещам кога е стигнала до червената и т.н., незнаех какво да правя и ходих на сервиз, казаха ми това което и ти предполагаш сега че е влязъл въздух в системата (деиства като въздушна възглавница-поне нещо такова му казват)-изглежда не съм долял навреме и е била под мин. в казанчето и е засмукала въздух (така си мисля), то после като е студена и погледна е имало течност но белята е станала, използвах момента и ги накарах така и тка съм там да ми сменят течността , за твоя двигател пише че събира 6.7л. тези схемички намерих за обезвъздушаването (ако мога ще кача .pdf-то в нета и ще дам линк по късно. УспехFIAT Stilo 1.4 16V
FIAT Bravo 1.6 16V (преди)
Коментар
-
Re: Обезвъздушаване на Браво?
lulinsquad написа:абе има ли от къде да се обезвъздушава системата на браво 1.8, щото дига много температурата, днеска ми се качи до последната бяла чертичка на скалата, което си е пред прегряване, перката си работи и се чудя дали не е глътнала въздух, щото едни тъпаци в един сервиз я беха барали, и не беха затегнали капачката и ми изби течноста яко и долях над 1 л. близо 2...., мислех термостат да сменям , ама няма логика, зимата ми загряваше супер бавно и от люлин до опълченска карах без парно почти, сега пък дига много високо температура, в което няма логика, щото зимата за да не загрява трябва да държи само големия кръг отворен и от там да идва проблема..., ама лятото тогава що загравя...?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Re: Обезвъздушаване на Браво?
stef написа:а когато загрее маркучите да не са прекалено твърди щото с това изхвърляне на почти два литра вода ми намирисва на гарнитура на главата /дано не съм прав де/ провери като загрее когато форсираш на място дали водата се засмуква в системата или напротив избълбуква на вън и я изхвърля ако е второто гарнитураex Fiat Bravo GT
Коментар
-
lulinsquad написа:и след като смени течноста и обезвъздуши нямаш проблеми така ли?FIAT Stilo 1.4 16V
FIAT Bravo 1.6 16V (преди)
Коментар
-
значи сега се сещам, има и една друга странност на колата.....не знам дали е нормалнозначи като е студено, като външна температура, както и докато е студена колата сутрин, преди да е загряла, върви много лудо, и поема доста по-лесно при много ниски обороти, като е топло в жегите е едно вървенето, а днес сутринта като тръгнах за работа около 7 беше хладничко, по-хладно от вчера сутринта и колата вървеше на пушка, гаранция, че на около 400 м божурище примерно в такова време над 1 секунда по-добро време ще даде, в сравнение с 2 следобяд примерно като стане 26-27 градуса, зимата пък около 0 като беше направо не е за приказка как вървеше....ex Fiat Bravo GT
Коментар
-
lulinsquad написа:значи сега се сещам, има и една друга странност на колата.....не знам дали е нормалнозначи като е студено, като външна температура, както и докато е студена колата сутрин, преди да е загряла, върви много лудо, и поема доста по-лесно при много ниски обороти, като е топло в жегите е едно вървенето, а днес сутринта като тръгнах за работа около 7 беше хладничко, по-хладно от вчера сутринта и колата вървеше на пушка, гаранция, че на около 400 м божурище примерно в такова време над 1 секунда по-добро време ще даде, в сравнение с 2 следобяд примерно като стане 26-27 градуса, зимата пък около 0 като беше направо не е за приказка как вървеше....TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
stef написа:това вървене мисля че е нормално и ако не ме лъже паметта е защото студения въздух е по богат на кислородex Fiat Bravo GT
Коментар
-
lulinsquad написа:stef написа:това вървене мисля че е нормално и ако не ме лъже паметта е защото студения въздух е по богат на кислородAlfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар