Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обезвъздушаване на Браво?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обезвъздушаване на Браво?

    абе има ли от къде да се обезвъздушава системата на браво 1.8, щото дига много температурата, днеска ми се качи до последната бяла чертичка на скалата, което си е пред прегряване, перката си работи и се чудя дали не е глътнала въздух, щото едни тъпаци в един сервиз я беха барали, и не беха затегнали капачката и ми изби течноста яко и долях над 1 л. близо 2...., мислех термостат да сменям , ама няма логика, зимата ми загряваше супер бавно и от люлин до опълченска карах без парно почти, сега пък дига много високо температура, в което няма логика, щото зимата за да не загрява трябва да държи само големия кръг отворен и от там да идва проблема..., ама лятото тогава що загравя...?
    ex Fiat Bravo GT

    #2
    мога да ти кажа как стои въпроса при пунто, не съм гледала на браво, но при мен са две местата за обезвъздушаване, така че и при тебе трябва да ги има... едното при мен е при радиатора, то си се вижда. Но щом ти включва перката, начи проблема не е в обезвъздушаването, ама това са ми познания от наблюдения от мойта кола. до скоро и аз имах проблеми с прегряването ама се справих... колегите с браво да помагат
    Punto 1.1

    Коментар


      #3
      ами да ти кажа мен ,много често ми държи температура 2 чертички над 90 те градуса..Дали е нормално..
      FIAT BRAVO 1.6 16V

      Коментар


        #4
        имах същата ситуация миналата година пролетта, загряваше почти до червената (направо си я стигаше), рязко се местеше стрелката, отначало не загрява понякога, после не се усещам кога е стигнала до червената и т.н., незнаех какво да правя и ходих на сервиз, казаха ми това което и ти предполагаш сега че е влязъл въздух в системата (деиства като въздушна възглавница-поне нещо такова му казват)-изглежда не съм долял навреме и е била под мин. в казанчето и е засмукала въздух (така си мисля), то после като е студена и погледна е имало течност но белята е станала, използвах момента и ги накарах така и тка съм там да ми сменят течността , за твоя двигател пише че събира 6.7л. тези схемички намерих за обезвъздушаването (ако мога ще кача .pdf-то в нета и ще дам линк по късно. Успех
        FIAT Stilo 1.4 16V
        FIAT Bravo 1.6 16V (преди)

        Коментар


          #5
          и след като смени течноста и обезвъздуши нямаш проблеми така ли?
          ex Fiat Bravo GT

          Коментар


            #6
            ако имаш проблеми със загряването, а перката ти включва, виж да нямаш от някъде теч, щото така може да губиш вода и да ти загрява по-бързо
            Punto 1.1

            Коментар


              #7
              Re: Обезвъздушаване на Браво?

              lulinsquad написа:
              абе има ли от къде да се обезвъздушава системата на браво 1.8, щото дига много температурата, днеска ми се качи до последната бяла чертичка на скалата, което си е пред прегряване, перката си работи и се чудя дали не е глътнала въздух, щото едни тъпаци в един сервиз я беха барали, и не беха затегнали капачката и ми изби течноста яко и долях над 1 л. близо 2...., мислех термостат да сменям , ама няма логика, зимата ми загряваше супер бавно и от люлин до опълченска карах без парно почти, сега пък дига много високо температура, в което няма логика, щото зимата за да не загрява трябва да държи само големия кръг отворен и от там да идва проблема..., ама лятото тогава що загравя...?
              а когато загрее маркучите да не са прекалено твърди щото с това изхвърляне на почти два литра вода ми намирисва на гарнитура на главата /дано не съм прав де/ провери като загрее когато форсираш на място дали водата се засмуква в системата или напротив избълбуква на вън и я изхвърля ако е второто гарнитура
              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
              UNO 1.0 FIRE

              Коментар


                #8
                teti написа:
                ако имаш проблеми със загряването, а перката ти включва, виж да нямаш от някъде теч, щото така може да губиш вода и да ти загрява по-бързо
                не няма теч, следя си нивото на течноста..., константа си е
                ex Fiat Bravo GT

                Коментар


                  #9
                  Re: Обезвъздушаване на Браво?

                  stef написа:
                  а когато загрее маркучите да не са прекалено твърди щото с това изхвърляне на почти два литра вода ми намирисва на гарнитура на главата /дано не съм прав де/ провери като загрее когато форсираш на място дали водата се засмуква в системата или напротив избълбуква на вън и я изхвърля ако е второто гарнитура
                  да мерси, ще погледна маркучите, но изхвърлянето беше защото не беше затегната капачката на казанчето, едни тъпаци е един сервиз са пипалию, бях я оставил за друго..., и тогава беше топло и караш нормално, ама ме ядоса един палячо и поизрязах колата няколко пъти качи температурата и изби яко течност тогава, после такъв проблем не съм имал, само дето доста загрява, пък си мисля че ако е глътнала въздух постоянно ще ми загрява, а то не е всеки път, някой път си държи в жегата 1-2 чертички над средата....
                  ex Fiat Bravo GT

                  Коментар


                    #10
                    пожелавам ти да не е гарнитура на глава, че това е кофти проблемче, но виж да нямаш някой теч при работеща кола, и да ти изпарява.. обаче ти като караш с антифриз, то веднага ще се види че капе...
                    Punto 1.1

                    Коментар


                      #11
                      lulinsquad написа:
                      и след като смени течноста и обезвъздуши нямаш проблеми така ли?
                      никакви проблеми, не е загрявала, всъщност като си спомням сега, като я откарах защото загряваше, вечерта си я взех , казаха ми това за въздушната възглавница, че са я обезвъздушили и се разбрахме да я закарам друк път за смяната, след обезвъздушаването не загравяше и работеше нормално, според схемите имаш три места за обезвъздушаване, опитай да го направиш сам и ако не се оправи колата тогава ходи в сервиз за проверка (надявам се да не е нещо друго)
                      FIAT Stilo 1.4 16V
                      FIAT Bravo 1.6 16V (преди)

                      Коментар


                        #12
                        значи сега се сещам, има и една друга странност на колата.....не знам дали е нормалнозначи като е студено, като външна температура, както и докато е студена колата сутрин, преди да е загряла, върви много лудо, и поема доста по-лесно при много ниски обороти, като е топло в жегите е едно вървенето, а днес сутринта като тръгнах за работа около 7 беше хладничко, по-хладно от вчера сутринта и колата вървеше на пушка, гаранция, че на около 400 м божурище примерно в такова време над 1 секунда по-добро време ще даде, в сравнение с 2 следобяд примерно като стане 26-27 градуса, зимата пък около 0 като беше направо не е за приказка как вървеше....
                        ex Fiat Bravo GT

                        Коментар


                          #13
                          lulinsquad написа:
                          значи сега се сещам, има и една друга странност на колата.....не знам дали е нормалнозначи като е студено, като външна температура, както и докато е студена колата сутрин, преди да е загряла, върви много лудо, и поема доста по-лесно при много ниски обороти, като е топло в жегите е едно вървенето, а днес сутринта като тръгнах за работа около 7 беше хладничко, по-хладно от вчера сутринта и колата вървеше на пушка, гаранция, че на около 400 м божурище примерно в такова време над 1 секунда по-добро време ще даде, в сравнение с 2 следобяд примерно като стане 26-27 градуса, зимата пък около 0 като беше направо не е за приказка как вървеше....
                          това вървене мисля че е нормално и ако не ме лъже паметта е защото студения въздух е по богат на кислород
                          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                          UNO 1.0 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            stef написа:
                            това вървене мисля че е нормално и ако не ме лъже паметта е защото студения въздух е по богат на кислород
                            принципно си прав, но преди това съм имал две коли и го е нямало тоя ефект, поне не до такава степен, че да се почувства така явно, а и мисля че това е нормално за колите с принудително пълнене, при атмосферна кола...знам ли..
                            ex Fiat Bravo GT

                            Коментар


                              #15
                              lulinsquad написа:
                              stef написа:
                              това вървене мисля че е нормално и ако не ме лъже паметта е защото студения въздух е по богат на кислород
                              принципно си прав, но преди това съм имал две коли и го е нямало тоя ефект, поне не до такава степен, че да се почувства така явно, а и мисля че това е нормално за колите с принудително пълнене, при атмосферна кола...знам ли..
                              Колега не е от кислорода - има датчик за температурата на входящия въздух - той помага на цпу-то да решава колко богата да ти е сместа - затова усещаш разлика, а освен това всички тези работи зависят и от температурата на двигателя в момента.
                              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                              Коментар

                              Working...
                              X