Значи, вече два дни поред забелязвам малка локвичка под колата, да кажем, двайсетина сантиметра в диаметър. Появява се в лявата част на предницата, някъде между акумулатора и двигателя, но по-напред. Имам съмнение, че изтича антифриз от маркучето на преливника, дето си виси свободно там. Днес я качих на един канал и гледах отдолу, но никъде не видях мокър маркуч или съединение.Интересува ме, възможно ли е ако е сложен повечко антифриз, защото сега го сменяха, сама да си го изхвърля, докато си дойде до необходимото ниво?От друга страна, в преливника нивото не е спаднало, поне не чуствително, но това е нормално, защото, както споменах, локвичките са много малки.На какво друго би могло да се дължи и има ли сериозна опасност, при положение, че антифриз си има достатъчно?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Май тече антифриз
Collapse
X
-
Ами, мисля, че радиатора си е здрав, а и локвичката се появява малко по-встрани, а не под радиатора.Мисля, че мойта капачка няма клапан, има един маркуч, дето излиза до капачката и виси свободно надолу.Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
-
ivjordan написа:Ами, мисля, че радиатора си е здрав, а и локвичката се появява малко по-встрани, а не под радиатора.Мисля, че мойта капачка няма клапан, има един маркуч, дето излиза до капачката и виси свободно надолу.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
ivjordan написа:Ами, мисля, че радиатора си е здрав, а и локвичката се появява малко по-встрани, а не под радиатора.Мисля, че мойта капачка няма клапан, има един маркуч, дето излиза до капачката и виси свободно надолу.
Коментар
-
Тази сутрин нарочно се повъртях около колата, когато стигнах на работа и установих следното:Антифризът започва да капе около 10-15 мин. след като колата е изгасена и продължава за около 5 мин., след което спира. През това време изтичат не повече от 20 милилитра. Капката идва някъде от или около дебелия маркуч, който излиза долу в ляво на радиатора, гледано в посоката на движение.Интересува ме, това симптом на сериозен проблем ли е или просто маркуча (или някоя друга сглобка)не е стегнат като хората. Искам да поясня, че колата е непосредствено след основен ремонт и всичко е разглобявано и е много възможно, даже сигурно, че тук таме ще се появят недозатегнати неща в процеса на експлоатация. Мога ли да продължа да карам с известно доливане на течност, или веднага да ходя в сервиза?Колата не загрява и си се държи съвсем нормално.Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
-
споко бе човек, доливай и си карай, пък като имаш време поразгледай и затегни нещата. мноо трудно се откриват ей такива течове, моя съвет е да палнеш колата някой път, като загреее хубаво, така че перката да се включи я изгаси и почвай да гледаш откъде капе. капе малко време след като покараш, щото тогава се стопля водата и вдига налягане.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
няма лошо, карай си и доливай (за да не стане беля, ако намалее много течността). Аз доливах по половин литър на 2 дни преди да се хвана да оправя течовете. И послушай пакумба, хвани се и го оправи, че е досадно. Не е сложно, само скоби и маркучи са, всеки може да го направи. само хвани от къде капе, и затягай, ако се налага сменяй и маркуча (ако имаш надули макучи около скобите ги смени, но с истински, за твоят модел, за да нямаш по-големи главоболия, хубаво прегледай гумите)."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Мойта сълзи на същото място но при мен не се образува петно(просто блести мокрото)!Сълзи точно кадето е датчика над маркуча,все едно не е стегнат :D но антифриза ми си е на ниво.Когато е топъл мотора ,мястото там изсъхва а като изстине се навлажнява!И аз се чудя дали да го пипам,ама като се замисля май е по-добре да не го барам да не цъфне хептен :D Сигорно влагата влияе на датчика, тъй като буксите имат ръждив отенък!Това можели да направи други проблеми,например с отчитането на стойности и др?now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар