Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типо, яде предни гуми по вътрешния ръб

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Типо, яде предни гуми по вътрешния ръб

    Забелязвам го, че яко е изяло предните таркалета по вътрешния ръб. Някой да има идея от къде може да се появи такъв проблем на Типото?Забелязвам го, че каточели лееееко са разчекнати каточели гумите в такава "/ " посока, гледано отпред, ма може и мене да ме лъжат очите. Поразпитах тук-там и ми казаха, че Типо (можеби и мойто специално, незнам, 1.6 двувалката) нямало коригиране на предницата във вертикална посока, та можело да е от изпуснал амортисьор или тампон на макферсон. Другото което е, понякога, при десен завой отпред-ляво нещо яко изпуква, се едно както изпуква става (се едно си изпуквате кокалчетата на ръцете ). Може ли да има връзка? Предните носачи са сменяни с чистонови края на септември 2006.П.С.: Ако има конкретен отговор, къде може това да се оправи във Варна и какви пирички ще дойде... Пак се почна с ваденето...

    #2
    Иди на читав стенд.Те точно това регулират - т.нар. сходимост.Просто ти е ’отворена’ предницата.
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #3
      и все пак пукането може да е от лагера на макферсона. но това, че нямало типо реглаж на сходимостта
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        кола

        трябва предницата да се регулира при мен кривеше на дясно и се оправи от стендаможе да са завъртяни макферсоните ъгъла на кормилната рейка да не е точен или лагери на главините не може да е отаморисьори
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Yavor написа:
          Иди на читав стенд.Те точно това регулират - т.нар. сходимост.Просто ти е ’отворена’ предницата.
          Да, а пък цената варира 15-25 лв. Ако е само реглаж, за 1/2 час си готов.п.с. Жалко за гумите.
          Fiat Stilo 1.8 16V

          Коментар


            #6
            Добре, по друг начин казано, вече почнах да подразбирам малко от колата кое-какво-как, ма точно по тази част никакъв ме няма. Или: може ли това да се оправи само на стенда и да си карам така, без да се притеснявам, че може да се убия някъде (недайбоже някой друг с мен или по пътя), или ще се наложи смяна на чаркове. В този кръг на мисъл, какви са парите ориентировъчно за стенд и евентуално за части (лагер на макферсон, тампон, амортисьор... и т.н.)
            Stoyan_68 написа:
            Yavor написа:
            Иди на читав стенд.Те точно това регулират - т.нар. сходимост.Просто ти е ’отворена’ предницата.
            Да, а пък цената варира 15-25 лв. Ако е само реглаж, за 1/2 час си готов.п.с. Жалко за гумите.
            Те са и без това за смяна, ма хвана страх, да не стане бела попътя.На доизживяване са си и без това, ма ако сложа нови, за тях ще е жалко наистина....

            Коментар


              #7
              В случая наскоро са сменяни носачи (шарнири). Колеги задължително ли е след това да се мине на реглаж на предница, т.е. сходимостта задължително ли се променя? Питам, защото съм сменял носачи на типока няколко пъти и винаги след това ходя на реглаж. Преди имаше доста сериозни отклонения, но последния път момчето дето смени носача каза, че е гледал да ги "пасне". Наистина предницата беше в параметри при диагностиката. Как става тоя иширет?bubachko извинявай, че ти питам в темата!
              Fiat Stilo 1.8 16V

              Коментар


                #8
                Още едно въпросче ми хрумна! Като се води на реглаж за предницата, може ли с изядените гуми или трябва първо нови да взема и тогава на доктор?! Има ли значение? Stoyan_68, никакви ядове . Всъщност това и за мен е интересно... Аз веднъж съм ги сменял само и след това не съм ходил на реглаж...

                Коментар


                  #9
                  Stoyan_68 написа:
                  В случая наскоро са сменяни носачи (шарнири). Колеги задължително ли е след това да се мине на реглаж на предница, т.е. сходимостта задължително ли се променя? Питам, защото съм сменял носачи на типока няколко пъти и винаги след това ходя на реглаж. Преди имаше доста сериозни отклонения, но последния път момчето дето смени носача каза, че е гледал да ги "пасне". Наистина предницата беше в параметри при диагностиката. Как става тоя иширет?bubachko извинявай, че ти питам в темата!
                  няма нужда ни да се ходи на реглаж, ни да се сменят гумите преди реглаж
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Stoyan_68 написа:
                    В случая наскоро са сменяни носачи (шарнири). Колеги задължително ли е след това да се мине на реглаж на предница, т.е. сходимостта задължително ли се променя? Питам, защото съм сменял носачи на типока няколко пъти и винаги след това ходя на реглаж. Преди имаше доста сериозни отклонения, но последния път момчето дето смени носача каза, че е гледал да ги "пасне". Наистина предницата беше в параметри при диагностиката. Как става тоя иширет?bubachko извинявай, че ти питам в темата!
                    След смяна на шарнири/носачи/ не е задължително да се ходи на стенд.Виж това е задължинелно при смяна на накрайници.При колите на които шарнирът е сменяем елемент става този трик с мърдането му в плоскостта на носача... така обикновено се напасва вертикалната сходимост, ако вследствие на удар или подобен инцидент е нарушена.Но при нашите където шарнира е едно цяло с носача не се сещам как ще стане.А бе изобщо на стенд се ходи при здрава и ремонтирана предница.Сменени накрайници, кормилни щанги,носачи,макферсон /тампони, лагери/, последното е мисля наложително при bubachkoПС... ключарю, амортисьорите също може да са причина за износване на гумите, не това както го описва колегата, но на т.нар. "петнисто износване".
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #11
                      Колега, във Варна ще ти препоръчам един срвиз, в който регулират предниците. Казва се ЖИЖО. Точно отгорната страна на Метро. Там търсиш Митко-негъра. Той първо преглежда колата и чак тогава регулира. По принцип Фиата след смяна на носачи (ако не е удрян) заспива на реглаж. Но ако е удрян... Има и друга причина да се износят така гумите - сходимостта. Фиатите нямат регулиране на далъжни и напре4ни наклони. Само се прави реглаж сходимоет от кормилните щанги. Но мой съвет е да идеш там. Гумите не е необходимо да сменяш. Огледа на предницата е към 5 лева, а самия реглаж е към 20 лева.

                      Коментар


                        #12
                        ako има разбит заден тампон на носача, също яде гумите отвътре
                        A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
                        Punto Sporting 1.9JTD 2003
                        ex. Fiat Marea TD100 1998

                        Коментар

                        Working...
                        X