разхлопало ми се е дясното външно каре на таралясника. Не е сериозно, още е в началото на развалянето (при завой не трака, само при тръгване и спиране). Въпросът ми е - има ли смисъл да се ремонтира, прави, сменя с лявото или някоя друга магария, или направо да взимам ново (52лв. с маншон скоби и грес). Също ми е скъсан маншона на лявото външно каре, от доста време (ако съдя по греста която има по джантата от вътре). Дали е тръгнало и лявото, или те вървят комплект износванията - да сменям ли и него (100лв. не са кой знае колко много, ако трябва ще ги дам за да имам сигурност на пътя). какво да правя?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
хлопа ми дясното каре - ремонт?
Collapse
X
-
ами сменяй ги - не виждам нищо неясно тука... едното ти каре вече е прецакано, а другото е със скъсан маншон, което означава, че и то е тръгнало.п.п. другия вариант е да почакаш да те оставят на пътя някой път и тогава, пак ще ги смениш, но по по-трудния начин...."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
-
Re: хлопа ми дясното каре - ремонт?
Synthy написа:разхлопало ми се е дясното външно каре на таралясника. Не е сериозно, още е в началото на развалянето (при завой не трака, само при тръгване и спиране). Въпросът ми е - има ли смисъл да се ремонтира, прави, сменя с лявото или някоя друга магария, или направо да взимам ново (52лв. с маншон скоби и грес). Също ми е скъсан маншона на лявото външно каре, от доста време (ако съдя по греста която има по джантата от вътре). Дали е тръгнало и лявото, или те вървят комплект износванията - да сменям ли и него (100лв. не са кой знае колко много, ако трябва ще ги дам за да имам сигурност на пътя). какво да правя?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Ако е външно каре - ще ти трака на завой само и то най-вече в момент на тръгване на завой и е периодично тракане: чат-чат-чат-чат... (в началото е като препукване -пук-пук-пук-пук...., после става като картечница). Ако си карал много време със скъсан маншон може да влезне пясък в самото каре и тогава много бързо си заминава...
Коментар
-
Ако е външно каре - ще ти трака на завой само и то най-вече в момент на тръгване на завой и е периодично тракане: чат-чат-чат-чат... (в началото е като препукване -пук-пук-пук-пук...., после става като картечница). Ако си карал много време със скъсан маншон може да влезне пясък в самото каре и тогава много бързо си заминава...Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
ами то хлопа само като тръгвам на завой, и понякога само на по-остър завой, все още не се е разчаткало, ама не ми се чака да започне да трака. А със скъсан маншон.. май карам цяла "зима"."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
има, при това са 2.. а как е хлопането... ще разбера в петък поне аз не чувам да ’лопа от вътре, а и майстора каза че е външното (друг е въпроса дали знае че има и вътрешни, щото е малко пишман майстор.. ама ще разбера в петък)"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар