Здравейте колеги,Възнамерявам тези дни да направя профилактика на спирачките (смяна на течност, маркучета и промиване) и за целта ме интересуват следните неща:1. Какво представлява промиването и с каква течност се прави?2. Какъв е реда на обезвъздушаването на спирачките?3. Има ли някакви тънкости при смяната на спирачните маркучета за Пунтото?4. Необходимо ли е моторът да работи докато обезвъздушавам спирачките? (Нали хидравликата на спирачките не работи при "изгасена" кола?)5. При смяна на накладките налага ли се обезвъздушаване? Т.е. дали може да сменя накладките "по-нататък" или пак ще трябва да се обезвъздушава спирачната уредба?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто S 1.1 '96 - спирачна система
Collapse
X
-
Промиването се прави с нова спирачна течност.Обезвъздушава се от най-далечно към най-близко колело спрямо помпата.Задно дясно,задно ляво,предно дясно предно ляво.За смяната на спирачни маркучета ти трябват качествени ключове и предварително накисване на съединението,иначе ще се размаже и после следва голямото псуване.Нищо по-различно от другите коли.Не е необходимо двигателя да работи.При смяна на накладки не се прави повторно обезвъздушаване.Иначе идеята за смяна на спирачната течност е много добра.То даже си пише,че се сменя на 2 години,но колко от нас го правят.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
-
правилния ред е на кръст, тоест започваш от задното най-отдалечено от помпата колело, после предното по диагонал, после другото задно и накрая последното предно."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар