От 2..3 дни двигателя ми погажда странни номера при палене сутрин. Пали си съвършенно нормално и лесно. Докато е съвсем студен си работи също абсолютно нормално. Когато обаче леко позагрее (примерно до 40..50 градуса) започва да прекъсва и гасне, независимо дали натискам газта, дали смукача е дръпнат и т.н. След като загасне пали трудно и след малко пак гасне. Ако съм в движение през това време няма големи проблеми - само придърпва за малко колата и пак продължава. Наложи ли се да спра обаче или просто да натисна съединителя, си гасне. Всичките тези безобразия продължават докато загрее до 70..80 градуса. След това колата си работи абсолютно нормално (включително паленето).Тези безобразия ги прави и на газ и на бензин, абсолютно по един и същ начин.Колата е тази от профила ми - карбуратор.Някакви идеи???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем с двигателя.
Collapse
X
-
Наистина странен проблем.Не знам това чудо дали има ЕКУ и дали събира информация от разни датчици,но щом го прави на газ и на бензин,то вариянтите се ограничават и намирисва на токов проблем или в самото горивоподаване(карбурацията).Ако пък има ЕКУ и взима данни от температурни датчици,то може от там да идва проблема?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia написа:Наистина странен проблем.Не знам това чудо дали има ЕКУ и дали събира информация от разни датчици,но щом го прави на газ и на бензин,то вариянтите се ограничават и намирисва на токов проблем или в самото горивоподаване(карбурацията).Ако пък има ЕКУ и взима данни от температурни датчици,то може от там да идва проблема?Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
1115 написа:Същият проблем имам и аз, само че на типо 1.4 карбуратор.Още не съм открил какво е.
Коментар
-
Сега се сещам, че съм чел нещо подобно, но относно обледеняване на дроселните клапи. Специално на Ритмото, дроселните клапи не се отопляват, така че не е невъзможно. Обаче защо сега, а не зимата? Ще трябва да направя опит да запаля чисто на бензин и да видим какво ще стане.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
на мен ми се е случвало: като е студена колата е перфектна. но веднъж отвори ли големия кръг термостата/много отчетливо се вижда по стрелката на темп. кога отваря/ и отвори ли големия къг почва да пъка постоянно, да прекъсва и гасне. смених дистр. капачка и се оправи- обяснението е, че като не е загряла всичко е ок, но като загрее поради старост по капачката има микро пукнатини и те се разтварят и почва да се бърка искрата. не знам има ли връзка с твоя проблем :DLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Моя проблем е следния.колата пали и работи горе-долу нормално. Когато позагрее (50С) и просто няма мощност. Примерно тръгвам и ако не си дръпна смукача неможе да отлепи. След като мине 80С и всичко си става Ок.Няма значение лято ли е или зима.Правил съм досега заради този проблем следните работи:Смяна на свещи.Смяна на кабели.Смяна на дистрибуторна капачка и палец.ЦентровкаПроверка правилно ли е зацепен ангренажа.Смяна на всички маркучета от вакумите.Смяна на нещо като вакумен смукач.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар