Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с двигателя.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен проблем с двигателя.

    От 2..3 дни двигателя ми погажда странни номера при палене сутрин. Пали си съвършенно нормално и лесно. Докато е съвсем студен си работи също абсолютно нормално. Когато обаче леко позагрее (примерно до 40..50 градуса) започва да прекъсва и гасне, независимо дали натискам газта, дали смукача е дръпнат и т.н. След като загасне пали трудно и след малко пак гасне. Ако съм в движение през това време няма големи проблеми - само придърпва за малко колата и пак продължава. Наложи ли се да спра обаче или просто да натисна съединителя, си гасне. Всичките тези безобразия продължават докато загрее до 70..80 градуса. След това колата си работи абсолютно нормално (включително паленето).Тези безобразия ги прави и на газ и на бензин, абсолютно по един и същ начин.Колата е тази от профила ми - карбуратор.Някакви идеи???
    Fiat Ritmo 105TC
    1600cc 105к.с.

    #2
    Да не ти смуче въздух от някой маркуч за вакум.
    In Tipo Veritas

    Фиат Типо 1.6 DOHC
    Фиат Стило 1.6

    Коментар


      #3
      Наистина странен проблем.Не знам това чудо дали има ЕКУ и дали събира информация от разни датчици,но щом го прави на газ и на бензин,то вариянтите се ограничават и намирисва на токов проблем или в самото горивоподаване(карбурацията).Ако пък има ЕКУ и взима данни от температурни датчици,то може от там да идва проблема?
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #4
        dudulia написа:
        Наистина странен проблем.Не знам това чудо дали има ЕКУ и дали събира информация от разни датчици,но щом го прави на газ и на бензин,то вариянтите се ограничават и намирисва на токов проблем или в самото горивоподаване(карбурацията).Ако пък има ЕКУ и взима данни от температурни датчици,то може от там да идва проблема?
        Няма ЕКУ. И на мене ми се струва че е електрически проблем, но акъла не ми го побира защо ще се оправя на студено и на топло, а на средни температури не??? Според вас възможно ли е да го прави, ако дроселната клапа на втора камера остава леко отворена? Имам едни съмнения, че заяжда понякога, когато е студено.
        Fiat Ritmo 105TC
        1600cc 105к.с.

        Коментар


          #5
          Същият проблем имам и аз, само че на типо 1.4 карбуратор.Още не съм открил какво е.

          Коментар


            #6
            Преди време имах Рено5 1,4 карбуратор.На карбуратора имаше един електроклапан,който обогатяваше сместа при студен двигател.Та тоя клапан го отрязах,защото от време на време ми давеше колата.Като го отрязах се оправи.
            FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

            Коментар


              #7
              1115 написа:
              Същият проблем имам и аз, само че на типо 1.4 карбуратор.Още не съм открил какво е.
              Присъединявам се към вас колеги. Но при мен гасне единствено, когато времето е около минус 7,8 гр.Ц. Инъче работи неспокойно отначало и ако угася мотора преди да е стоплила до 60 гр.Ц после трудно пали. Аз си го обеснявах със замръзването на газта в изпарителя, но май не ще да е от това. Сега като заговорихте за това се сещам че зимата ми го направи този номер и на бензин. Колата е Типо 1.4 карб (160А104. Това май се явява нещо като болест по тези мотори.
              Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
              Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
              Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

              Коментар


                #8
                Сега се сещам, че съм чел нещо подобно, но относно обледеняване на дроселните клапи. Специално на Ритмото, дроселните клапи не се отопляват, така че не е невъзможно. Обаче защо сега, а не зимата? Ще трябва да направя опит да запаля чисто на бензин и да видим какво ще стане.
                Fiat Ritmo 105TC
                1600cc 105к.с.

                Коментар


                  #9
                  на мен ми се е случвало: като е студена колата е перфектна. но веднъж отвори ли големия кръг термостата/много отчетливо се вижда по стрелката на темп. кога отваря/ и отвори ли големия къг почва да пъка постоянно, да прекъсва и гасне. смених дистр. капачка и се оправи- обяснението е, че като не е загряла всичко е ок, но като загрее поради старост по капачката има микро пукнатини и те се разтварят и почва да се бърка искрата. не знам има ли връзка с твоя проблем :D
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Моя проблем е следния.колата пали и работи горе-долу нормално. Когато позагрее (50С) и просто няма мощност. Примерно тръгвам и ако не си дръпна смукача неможе да отлепи. След като мине 80С и всичко си става Ок.Няма значение лято ли е или зима.Правил съм досега заради този проблем следните работи:Смяна на свещи.Смяна на кабели.Смяна на дистрибуторна капачка и палец.ЦентровкаПроверка правилно ли е зацепен ангренажа.Смяна на всички маркучета от вакумите.Смяна на нещо като вакумен смукач.

                    Коментар

                    Working...
                    X