Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно палиме сутрин на студено. Помагайте!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колеги, колата ходи на гости на Бобо където естествено не пожела да направи магарията.Два дни преди това, обаче, заредих 15 литра бензин. По същия начин ми се оправи и предния път.Симптомите, които Бобо предполага са наличие на вода в резервоара или нещо по бензиновата помпа.Категорично отхвърли всичко по инжектори или датчици.Според него, ако има проблем там ще се изразява винаги.Днес налях половин литър спирт за горене като за начало.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
    http://forum.fiat-bg.org

    Коментар


      #17
      Най накрая намерих малко свободно време и успях да оставя колата в сервиз D&S в Люлин, за който видях че е bosh сервиз и се занимават предимно с инжекциони. Колата бе оправена, а диагнозата която поставиха бе следната:- Много замърсени свещи - от там трудното палене. За човека бе абсолютно необяснимо от къде са така замърсени, при положение че колата е на газ. Свещите ги смних преди година и са Denso, но сега ще върна оригиналните NGK които са ми в жабката.- Замърсена дроселова клапа - това е била една от причините за това колата да не може да държи обороти на празен ход.- Неадаптирано стъпково моторче - при този инжекцион трябвало да се пусне програма за "адаптация" към новото моторче, което аз смених преди 6 месеца.Като цяло съм доволен, днес колата запали от раз...
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
      http://forum.fiat-bg.org

      Коментар


        #18
        странно2 от 3-те проблема ми се струват странни - свещите и "адаптацията"
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #19
          sev написа:
          странно2 от 3-те проблема ми се струват странни - свещите и "адаптацията"
          Не е странно това за моторчето,преди година чистих такова на една Алфа145 на един приятел и докато не ресетнахме компа,не се оправи работата на мотора
          BMW E90 320D
          ех. FIAT COUPE 2.0 16V
          ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
          ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

          Коментар


            #20
            Още като го взех от Христо ми спомена че ЕКУ-то трябва да го "адаптира".
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
            Fiat Linea 1.3 Multijet'08
            Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
            http://forum.fiat-bg.org

            Коментар


              #21
              това е друго нещоне знаех че Христо ти е казалами това адаптиране, защо не се е получило при Бобо?
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #22
                Идея нямам....
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                http://forum.fiat-bg.org

                Коментар


                  #23
                  zgabrovski написа:
                  Най накрая намерих малко свободно време и успях да оставя колата в сервиз D&S в Люлин, за който видях че е bosh сервиз и се занимават предимно с инжекциони. Колата бе оправена, а диагнозата която поставиха бе следната:- Много замърсени свещи - от там трудното палене. За човека бе абсолютно необяснимо от къде са така замърсени, при положение че колата е на газ. Свещите ги смних преди година и са Denso, но сега ще върна оригиналните NGK които са ми в жабката.- Замърсена дроселова клапа - това е била една от причините за това колата да не може да държи обороти на празен ход.- Неадаптирано стъпково моторче - при този инжекцион трябвало да се пусне програма за "адаптация" към новото моторче, което аз смених преди 6 месеца.Като цяло съм доволен, днес колата запали от раз...
                  Продължение на темата: След като миналата седмица колата се влоши доста и по време на движение (започна да придърпва, да не може да се форсира, да припуква) свалих пластмасовия капак на мотора вечерта, форсирах и като видях каква дискотека настана ми стана зле.Последва смяна на кабели и свещи (кабелите от Т&Н свещите отново Денсо) и оборотите заспаха, колата се оправи.Вчера ходих на диагностика в Мотоман (Бош сервиз до ИСУЛ) където направихме диагностика (но не само компютърна). Излезе че всичко по двг е ОК, свещите пак бяха черни (белег за богата смес). Прегледахме ламбдата - ОК, МАП - а - и той ОК. И накрая човека сложи ръка от зад на ауспуха и вика - абе тая кола не "духа" като хората... И заключението - запушени кюнци - въпреки че е без катализатор има вероятност от запушено средно или задно гърне. И понеже задното го смених наскоро - остава средното.От тук се зацапвали свещите и после от това и трудното палене.
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                  Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                  Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                  http://forum.fiat-bg.org

                  Коментар


                    #24
                    Би ли дал точен адрес на двата сервиза в които си ходил да ти правят диагностика. Особено за този в Люлин.
                    Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
                    MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
                    Engine Stamp: 176B9.000
                    Version Code: 176BV
                    Version: V5 | SPORTING | 03.'98

                    Коментар

                    Working...
                    X