От около 6 месеца бравата започна да пали все по трудно сутрин. И докато доскоро ставаше от 1-ви път с яко газ, то сега това се получава едва от третия.Какви са симптомите?Врътвам ключа. Колата прави опит да запали. Зпалва и веднага изгасва.Втори път. Запалва и двигателя тресе яко, държи 200-300-400 оборота. Подавам газ - веднага изгасва.Въртя трети път, с подаване на газ. Колата вече запалва, форсира се и оборотите скачат. Отпускам педала и вече всичко е ОК. Държи обороти, няма ядове, всичко е 6.Сменено е моторчето. Със старото оборотите играеха и присветваше лампата на инжекциона, като придърпваше много неприятно.Сменен е температурния датчик.Насочил съм се към зацапани дюзи или бензинова помпа. Колата е минала 54000 километра на газ. Мисля че дюзите са замърсени, или няма достатъчно налягане от помпата. Мисля че е така, защото при първото и второто палене при подаване на газ колата незабавно изгасва, т.е. сместта обеднява рязко при отваряне на дросела. Което означава липса на бензин. От друга страна, ако колата е топла си пали нормално, но колкото повече изстива, толкова е по трудно паленето. По време на движение, и на бензин, и на газ си върви като слънце. Държи обороти - 1100 при движение и 800 на място.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно палиме сутрин на студено. Помагайте!
Collapse
X
-
Трудно палиме сутрин на студено. Помагайте!
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.orgЕтикети: –
-
Re: Трудно палиме сутрин на студено. Помагайте!
zgabrovski написа:Насочил съм се към зацапани дюзи или бензинова помпа. Колата е минала 54000 километра на газ. Мисля че дюзите са замърсени, или няма достатъчно налягане от помпата. Мисля че е така, защото при първото и второто палене при подаване на газ колата незабавно изгасва, т.е. сместта обеднява рязко при отваряне на дросела. Което означава липса на бензин. .Ex. Grande Punto Driver
-
Утре ще откача маркуча от бензинопровода, за да видя за колко време ще напълни литрова бутилка.Ще опитам да намеря и манометър за налягането.А дюзите мисля да ги прекарам през ултразвук.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
хм.....ако има клапан който да държи горивото да не се връща в резервоара за мен той е главния заподозрян. Но тя пък помпата си прави налягане още като завъртиш ключа. Другото което е интересно ......добре подава малко гориво, ама нали компютъра ще подаде сигнал и моторчето за празния ход трябва автоматично да си компенсира, така че въпреки всичко то е главния заподозрян според мен, или ако продължим по веригата това моторче си има датчик който му казва какво да прави (при темпрата се оказа синия датчик, незнам при брава ) но за мен това са главните 2 заподозрени. Моторчето и датчика. Пък да видимСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Моторчето е чисто ново, смених го вчера. Датчика (тука е сив, комбибиран, мери за еку и купе) съм сменил септември.Този клапан за какво се грижи и какъв може да му е проблема?Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
ами там е работата че не знам как е при Бравата, ама ако е датчик или моторче и закачиш колата на една диагностика.....веднага ще си каже. Иначе при темпрата има такова клапанче в карбуратора май там където влиза маркуча от бензиновата магистрала. Просто при мен се оказа проблема в синия датчик....при почти същите симптоми, но на диагностиката си каза че този датчик прекъсва, но не винаги. Така де като го смених и колата стана друга.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Диагностиката показа единствено проблем в ТПС, който при мен е вграден в моторчето. Тогава премигваше и дюзичката на таблото, но след смяната тоя проблем изчезна - вече не свети дюзата.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
м да за същия датчик става дума, и сега не отчита грешки така ли?Еми не знам, аз там си мислих че е проблема. Дано някой с повече опит с Браво/Брава да удари едно рамо, че те тез мотори стават все по сложни.....и все по-трудни за диагностикаСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Ужаса се казва Бош мотроник - мамка му едно нещо немско има в тая кола...Добре че Христо ми го намери за 200 лв, в Т&Н ми направиха оферта за 642 лв.Но явно, освен моторчето има и друг проблем... утре ще "дебъгвам"Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Ще го оставя за през седмицата.. днес цяла сутрин сменях гуми, масла и филтри... време не остана..Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар