Имам такава кола, която много ми харесва, но като чета за проблемите направо се отчайвам. Искам да попитам има ли спасение на този Разпределителен вал на Брава 1.4-12. Ако е късно, то след неговата смяна може ли да се отстрани този проблем(защото за мен това е наистина проблем). Възмижно ли е да се направят някакви подобрения, които да решат този проблем. Ако някой има постигнати резултати, моля да ги сподели!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разпределителен вал на Брава 1.4-12. Има ли спасение.
Collapse
X
-
Колега, спасение има.Аз имам такъв автомобил, който е при мен 60000 км. Взел съм го на километраж 104000, но според майстори километража е връщан със 10000.Валът е в прекрасно състояние. Колата се кара на газ, така е карана и в Италия.Сменям маслото редовно, обикновено на 10-12 хиляди, с масло, предназначено за 15000 км.Разгледай внимателно тази тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=9111Успех!Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
-
Re: Разпределителен вал на Брава 1.4-12. Има ли спасение.
Arso написа:Имам такава кола, която много ми харесва, но като чета за проблемите направо се отчайвам. Искам да попитам има ли спасение на този Разпределителен вал на Брава 1.4-12. Ако е късно, то след неговата смяна може ли да се отстрани този проблем(защото за мен това е наистина проблем). Възмижно ли е да се направят някакви подобрения, които да решат този проблем. Ако някой има постигнати резултати, моля да ги сподели!like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Не са отклонения а канал в самата гърбица. А 1мм. е вече страшно много. Това нарушава газо-разпределението. И не се шашкайте толкова много около вала... При добре подържана кола няма опасност от подобни проблеми. А за смяната на маслото - когато е необходимо (9-10хил. км.) С това също не трябва да се изпада в крайности, не защото е лошо, а защото удря по джоба.Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
Имам Брава с такъв дв-л от 2год. и само аз съм и навъртял 35000км. на газ. Вала го гледаха когато я купувах и до сега не е мръднал (провериха го наскоро) само сменям маслото на 8000-8500км. Затова, че спокойно, по скоро ако се интересуваш колата да ти е по-пъргава този дв-л не може да ти осигури това.BRAVA 1,4 12V
Nissan Navara
Коментар
-
Ако трябва да сме реалисти всяка кола (марка и модел) си имат слаби места. Въпросът е дали ще ти "легне" на сърце. В началото имах големи проблеми именно с Разпределителния вал, кобилици, Хидравлични повдигачи, гумички на Маслената магистрала и т.н. и т.н Подмених ги и сега е съвсем различно. Отдавам това на лоша подръжка от собственика италианец преди мен и съм убеден в това до 99% За мен обаче Bravo е едно много добро решение и ми харесва. Грижа се за нея без да се вманиачавам и за сега съм много доволен. Е, можеше да е 1.6 или 1.8 но при покупката тогава почти нямах понятие с какво едната превъзхожда другата. Въпреки всичко си я харесвам...Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
Я си карай и не се притеснявай оказа се че и 1.6 износват разпределителни валове обаче тук колегите си мълчат а може би понеже нямат капак който да смъкнат даже и не знаят за това.Аз лично имам съмнения за материала от който се изработват щото там "съмнителни" гумички няма. Така че караш докато нещо се строши пък после го мислиш.
Коментар
-
Колега,така се кара в България,докато се строши,но на запад се сменя,когато е предписано от производителя да се смени и проблеми няма!Относно проблемните валове на 1,6 ,такова нещо не съм чул,а иначе валът заминава поради кофти смазване,което може да е породено от редица неща и технологични грешки,какъвто явно е случаят при 1,4.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар