Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Аванса при типо/темпра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Аванса при типо/темпра

    pakumba написа:
    колеги, я разяснете как точно компира определя аванса на 1,6 моно и какво ще стане ако да кажем е изгорял компира? как подава аванса в такъв случай. извинявам се за многобройните си и постоянни питания, ама няма как тряа се ремонтира. надявам се някой да помогне, имам съмнения, че ми е изгорял компа, въпреки че колата си върви и на газ и на бензин, но не върви както трябва на ниски обороти. ако може някой да разясни въпросния аванс ще съм благодарен. както и да каже куплунга за диагностиката само 1 ли е/моя е прекъснат /
    Момента на запалване е електронно заложен и линейно се покачва с повишаване на оборотите!Най-голяма е промяната му от оборотите, като в значително по-малка степен се променя в зависимост от натоварването на мотора! Има и други фактори които въздействат, но не същественно! Като се повреди компа, спира и запалването!

    Коментар


      #17
      А О2 сондата погледна и я?Може и от утечка на въздух във всмукателния колектор, може и нагорял клапан...щом и на газ и на бенз го прай...мери ли компресия?Да не е станал по-шумен малко мотора?
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #18
        Re: Аванса при типо/темпра

        hit-ko написа:
        ...Като се повреди компа, спира и запалването!...
        не е така,на мойта и бях махнал цялото моно,комп и кабелаж,диджиплекса продължи да си работи,има и регата с 1.5 карбуратор и диджиплекс запалване

        Коментар


          #19
          компресията е ок
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #20
            А да не би да ти е избягал ремъка един-два зъба?
            N.Y. State of Mind

            Коментар


              #21
              sachma написа:
              А да не би да ти е избягал ремъка един-два зъба?
              няма такава верятност, понеже е сменен преди 4 месеца, преди 1 месец е свалян от други майстори и после пак е проверяван от този, който го смени 1-я път. тези дни ще го разкостя, че ми писна вече да трупам мнения във форума. така и така ще свалям изходящ колектор, ще разглобя и входящия и ще прегледам всичко. скоро разбрах, че и една жица на куплунга за диагностика е отрязана да е.. и специалистите дето са предишните собственици-чепове на тази кола. това ми е основния проблем, че не може да се направи диагностика
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #22
                при типо/темпра/уно/регата може да е с 3 или 2 кабела буксата за диагностикатана едната са черен/бял син на другата бял-син/черен/бял червен

                Коментар


                  #23
                  не е така,на мойта и бях махнал цялото моно,комп и кабелаж,диджиплекса продължи да си работи,има и регата с 1.5 карбуратор и диджиплекс запалване
                  Да, прав си, аз като прочетох за компа и веднага си представих Бош Моно- мотроника на 1.6 159А3.046, а там е с интегрираната централа която обединява запалването и впръскването! Едва сега прочетох по-надолу, че си му задал въпрос и ти е отговорил, че е с Digiplex ! При отделен запалителен модул, контрола на запалването си е само от него!При лошата работа само на празен ход, причината не е от момента на запалване , но това лесно се установява с проверка на стробоскоп!

                  Коментар


                    #24
                    все пак да не бъркам аз нещо- диджиплекса нали е онова сивото, което седи вдясно от течността на хидравликата, малко прилича на радиатор? в него влиза и един вакуум с някво приличащо на филтърче. значи оттам се командва? иу какво има вътре, подлежи ли на корекция аванса ако го отворя
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #25
                      http://snimka.bg/profile.php?edit_ph...id=1161954ва е снимка на двг-то ми
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #26
                        да това е диджипекс-а,промяна на аванса неможед а се направи от там,това на маркуча е клапан,който пропуска въздух само в едната посока

                        Коментар

                        Working...
                        X