Проблема ми е сходен на доста хора от форума. Играят ми оборотите на загрял двигател когато колата е на празен ход, а когато паля сутрин колата на студен двигател оборотите скачат на 2000 и пак играят. Ходих на компютърна диагностика и ми казаха, че гарнитурата ми е за смяна. Но пък компресията ми на всички цилиндри беше перфектна, а не би ли трябвало при изгоряла гарнитура да не е така с компресията ??? Също ще ми кажете ли какви са симптомите на изгоряла гарнитура. Мерси.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да сменям ли гарнитурата?
Collapse
X
-
Ако ти се променя нивото на антифриза, надуват ти се маркучите, ако има по съда струйки (капачката има клапан, който до определено налягане непропуска антифриз, а над него започва да пропуска), ако парното ти духа ту студено, ту топло, ако колата ти започне да загрява по магистралата и др.Виж тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...%F0%E0&start=0Продължението на темата прегряване, а след това шлайф на глава и смяна на гарнитурата.
-
Антифриза не съм го доливал от няколко месеца и не е свършил значи не се променя нивото му поне видимо. Парното си духа нормално и колата ми не загрява по магистралата. Току що си взех колата от сервиза и познай работи перфектно без те да са правили каквото и да е . Не разбирам възможно ли е при изгоряла гарнитура (от което ми казаха че е проблема) хем да работи както трябва хем не. Да не би да е в друго проблема.
Коментар
-
d_kanov написа:Антифриза не съм го доливал от няколко месеца и не е свършил значи не се променя нивото му поне видимо. Парното си духа нормално и колата ми не загрява по магистралата. Току що си взех колата от сервиза и познай работи перфектно без те да са правили каквото и да е . Не разбирам възможно ли е при изгоряла гарнитура (от което ми казаха че е проблема) хем да работи както трябва хем не. Да не би да е в друго проблема.Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар