Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пука при подаване на много газ...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    пичове почва се от най-лесното и най-евтиното!
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #17
      Ако колегата позволи и аз искам да използвам темата ,имам същия проблем с темпрата от подписа пукане но само на бензин на газ няма такова нещо ,а кабелите и капачката съм ги сменил и си продължава едвам се прибирам на бензин.Какво друго остава да е и тоая датчик на хол каде се намира че да се провери (какво представлява).
      Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
      Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

      Коментар


        #18
        Би трябвало да е някъде до маховика долу на блока.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #19
          При мен се оказа износен разпределителен вал, разбрах благодарение на колегата Uneek. Бях писал за какво става дума, ама след поразиите на "онзи" явно мненията ги няма. От износения вал не се отваряше клапан, както е писал и Uneek, но аз съм с 1,4 12 кл., а те са проблемни откъм разпределителен вал. Отвори капачката и провери, ако се вижда вала. Братовчед ми има Темпра и мисля, че вала не се вижда като отвориш капачката. Дано не е това. Успех.
          M-Benz E 250 TD 150hp
          M-Benz 200d 75 hp
          Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

          Коментар


            #20
            Хода на гърбиците на вала е доста голям, за да не отвори клапан трябва да е станала кръгла. На гърбиците за изпускателните клапани хода е към 9мм, аз такова износване досега не съм виждал. Дори на моя стар адски износен вал каналите бяха по около 2мм.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #21
              значи има вероятност да пука заради гориво разпределителния механизъм/вал/, заради нарушена компресия по една или друга причина. всеки може да се сети какво става като не се отваря изходящ клапан заради вала или когата гарнитура на глава е издухана и скача от един цилидър в друг компресията и т.н. ноооо се както гледам съм писал почва се от евтиното. и добре е да се мери компресия също.
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #22
                spark написа:
                Хода на гърбиците на вала е доста голям, за да не отвори клапан трябва да е станала кръгла. На гърбиците за изпускателните клапани хода е към 9мм, аз такова износване досега не съм виждал. Дори на моя стар адски износен вал каналите бяха по около 2мм.
                Ела да ти покажа стария ми разпределителен вал (единия от двата). ДВЕ(!!) от гърбиците му са кръгли, ама кръгли...Ще го снимам и ще го видите...

                Коментар


                  #23
                  Immortal: Колата сигурно е работела като трактор. Моята с това износване 1-2мм го докарваше на дизел
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #24
                    усещаше се, особено на празен ход. Иначе в по-високите обороти си работеше стабилно, малко по шумно може би, но в купето много не се чуваше. Но пък осезаемо се усещаше по нагорнищата... След ремонта е съвсем друго нещо. ...Само дето сега пак е в бокса, но се надявам до края на седмицата да сме пак на линия с Темпричката Аз от самото начало на тая тема не разбирам - какво разбирате под "пукане"? Ако може някой да поясни...

                    Коментар


                      #25
                      детонации
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #26
                        дали?все пак примерно може да има някой полу скапан тампон и като даде ряз...мотора се усуква и се удрят метал в метал, което в купето се чува като едно пукане.....Малко ми е неясно това обяснение....искам малко повече инфо като какво пука, или чука, или трака ..... неравномерна работа, загуба на мощност?какво точно се има под понятието пука...на баща ми колата пукаше и скърцаше от износен амортесьор примерно
                        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                        ИТАЛФЕСТ 2007

                        Коментар


                          #27
                          не мен ми пука и скърца леглото в нас аз го разбирам като детонации, а и като погледне човек няма гърбица на вала, не отваря изпускателен клапан, къде да иде горивото. аз поне така разбирам въпроса
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #28
                            То детонации най-често се получават от неперавилен ъгъл на запалването. Ама са си баш детонации, не бих го оприличил на пукане.А като детонира газовото, направо си гърми, и то силно, чак хората по тротоарите залягат

                            Коментар


                              #29
                              Леко пукане се получава като няма изгаряне в цилиндъра ми някъде из колекторите. Но то си се усеща и на празен ход. Както казаха почваш свещи, кабели, бобина, компресия и т.н.
                              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                              Коментар

                              Working...
                              X