Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пука при подаване на много газ...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пука при подаване на много газ...

    Бая се порових из раздел "Консултации", но не открих нищичко за проблема си, така че отварям нова тема. Проблема е следния: При рязко подаване на много газ (на която и да е предавка) нещо много здраво изпуква. Ако например съм набрал доста обороти, включа по-висока предавка и дам яко газ не го прави. Не ми се случва често да натискам така газта, но някой път се налаги и е доста неприятно и дори страшно като стане така. Разчитам на вашата помощ, защото както писах в една друга тема - писна ми от пишман майстори. Благодаря.
    M-Benz E 250 TD 150hp
    M-Benz 200d 75 hp
    Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

    #2
    ако съм разбрал правилно става въпрос за детонации. проверяват се кабели, свещи и капачка/ако имаш такава/ аз лично залагам на кабели
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Най-вероярно pakumba е прав. Не забравяй, че кабелите и свещите са консумативи.
      Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

      Коментар


        #4
        mme написа:
        Най-вероярно pakumba е прав. Не забравяй, че кабелите и свещите са консумативи.
        Зная, но скоро сменях свещите. Кабелите не съм, но ако знам, че е от тях веднага ще ги сменя. Просто искам да бъда сигурен от какво е.
        M-Benz E 250 TD 150hp
        M-Benz 200d 75 hp
        Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

        Коментар


          #5
          msotiroff написа:
          mme написа:
          Най-вероярно pakumba е прав. Не забравяй, че кабелите и свещите са консумативи.
          Зная, но скоро сменях свещите. Кабелите не съм, но ако знам, че е от тях веднага ще ги сменя. Просто искам да бъда сигурен от какво е.
          ами щом е така ако имаш дистр капачка/май нямаш/ смени първо нея, ако ли не то са кабели. провери ги по метода на вечерното светкане. не искам да ти казвам със сигурност, че е това да не те подведа само да дадеш пари и после да ме псуваш
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Само, че нямам представа каква е тази дистр. капачка и къде се намира, също и за метода на вечерното светкане. Нищо не излиза в търсачката за вечерно светкане
            M-Benz E 250 TD 150hp
            M-Benz 200d 75 hp
            Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

            Коментар


              #7
              msotiroff написа:
              Само, че нямам представа каква е тази дистр. капачка и къде се намира, също и за метода на вечерното светкане. Нищо не излиза в търсачката за вечерно светкане
              капачката е дистрибуторна капачка. нека колегите кажат, но мисля, че ти нямаш. а метода на вечерното светкане е следния- стъмва се, тъмнина обвива автомобила, мъжка фигура /ти/ се приближава до автомобила, вдига капака, пали колата и гледа кабелите на свещите дали светкат- дали прескачат разни искрици. ако мъжката фигура забележи такива неща сменя кабелите и после кара колата. на мен ей така почна да ми гърми ама така, че едва се прибрах до нас от люлин. като запалих колата и пипнах един от кабелите как ме тресе няма да ти казвам. та и такива методи има, ама по-добре недей
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Грубата мъжка фигура ще проведе експеримента довечера и ще сподели наблюденията си. Голямо мерси.
                M-Benz E 250 TD 150hp
                M-Benz 200d 75 hp
                Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                Коментар


                  #9
                  Може да изчакаш да завали, става най-добре. Аз така открих, че едната ми свещ не контактува добре с кабела. Сега оборотите ми не мърдат. При това положение си вземи и едни ръкавици, гумени по възможност, че е опасно.
                  Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                  Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    При мен гърменето се оправи след като смених датчика на кол. вал(постоянно трупаше грешки)

                    Коментар


                      #11
                      дистрибуторна капачка нямаш! Най-добре смени кабелите, предишното ми браво имаше същия проблем и след смяната им всичко заспа. Купих си от самара (15-16 лв) и паснаха, като оригинални, а оригиналните са около 150лвуспех!
                      Bravo HGT 2001

                      Коментар


                        #12
                        v_a_c_h_o_o написа:
                        дистрибуторна капачка нямаш! Най-добре смени кабелите, предишното ми браво имаше същия проблем и след смяната им всичко заспа. Купих си от самара (15-16 лв) и паснаха, като оригинални, а оригиналните са около 150лвуспех!
                        и аз така със самарата. има и вероятност да ти е кофти центровката на газта, ама е малка
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          Аз смених преди време само една, защото един "кадърен" майстор ми го скъса, докато ми сменяше свещите. Сложих от Опел, едни такива с няква пружина.
                          M-Benz E 250 TD 150hp
                          M-Benz 200d 75 hp
                          Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                          Коментар


                            #14
                            Колега за 1.4 Браво ли става дума? Дано не е това което си мисля, защото тогава е лошо - А именно прословутия вал. При моето така пукаше при рязко подаване на газ, защото един от клапаните не се е отварял заради износения вал. Провери през капачката на маслото с пръст състоянието на гърбиците на вала - виждат се 3 от 12-те. Ако не гледат право нагоре врътни леко на стартер (половин оборот, без да палиш колата) докато станат видими

                            Коментар


                              #15
                              Uneek написа:
                              Колега за 1.4 Браво ли става дума? Дано не е това което си мисля, защото тогава е лошо - А именно прословутия вал. При моето така пукаше при рязко подаване на газ, защото един от клапаните не се е отварял заради износения вал. Провери през капачката на маслото с пръст състоянието на гърбиците на вала - виждат се 3 от 12-те. Ако не гледат право нагоре врътни леко на стартер (половин оборот, без да палиш колата) докато станат видими
                              Хммм.... Сменях вал с кобилици преди 4000 км. Съмнявам се да е износен вала, при положение, че буквално през ден гледам през маслената капачка мазането му и си е ОК. Все пак утре ще проверя за собствено успокоение.
                              M-Benz E 250 TD 150hp
                              M-Benz 200d 75 hp
                              Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                              Коментар

                              Working...
                              X