Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Температура

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Температура

    Колеги,карам Брава 1.9 атм.дизел от около 1.5г.Нещото от което недоумявам е ,че винаги - зиме,лете,баир,равно стрелката на уреда за температурата е на около 1 мм под средата. Иначе уреда плавно си показва покачването от най-долу до тези 1 мм под средата.Имал съм и други коли,но все-пак при големи горещини стрелката е отивала над средата.Това нормално ли е?
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    #2
    Re: Температура

    Nino написа:
    Колеги,карам Брава 1.9 атм.дизел от около 1.5г.Нещото от което недоумявам е ,че винаги - зиме,лете,баир,равно стрелката на уреда за температурата е на около 1 мм под средата. Иначе уреда плавно си показва покачването от най-долу до тези 1 мм под средата.Имал съм и други коли,но все-пак при големи горещини стрелката е отивала над средата.Това нормално ли е?
    мисля че точно така трябва да е!
    Fiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
    Lancia Dedra 1.6 91г.

    Коментар


      #3
      мойта е 1.8 бензин и в горещините в града ми качва до две чертички под червеното и се чудя дали е нормално, най-интересното е че със скорост около 60 км/ч на 5-та по цариградско тоест продължително обдухване и ниска натовареност на двигателя, температурата не пада, а стои високо стрелата, вече на място на празен ход като поработи перката ми сваля температурата..., а отгоре на всичко като загася двигателя и перката спира да работи, даже на контакт като е пак не работи.. на предишните ми две коли, гася мотора и перката продължаваше да обдухва докато понижи температурата....
      ex Fiat Bravo GT

      Коментар


        #4
        lulinsquad написа:
        мойта е 1.8 бензин и в горещините в града ми качва до две чертички под червеното и се чудя дали е нормално, най-интересното е че със скорост около 60 км/ч на 5-та по цариградско тоест продължително обдухване и ниска натовареност на двигателя, температурата не пада, а стои високо стрелата, вече на място на празен ход като поработи перката ми сваля температурата..., а отгоре на всичко като загася двигателя и перката спира да работи, даже на контакт като е пак не работи.. на предишните ми две коли, гася мотора и перката продължаваше да обдухва докато понижи температурата....
        При мен дори да си махна ключа перката продължава да си работи.Но ми се струва,че въпреки високия въртящ момент на твоя двигател 60 км/час на пета му е много.Най-малкото водната помпа в този случай върти с по-ниски обороти.По-добре е 4-та на 60 км/ч.А за перката незнам, дано и някой друг се обади да каже дали е нормално като изключиш контакта и тя да изключва.
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #5
          Nino написа:
          При мен дори да си махна ключа перката продължава да си работи.Но ми се струва,че въпреки високия въртящ момент на твоя двигател 60 км/час на пета му е много.Най-малкото водната помпа в този случай върти с по-ниски обороти.По-добре е 4-та на 60 км/ч.А за перката незнам, дано и някой друг се обади да каже дали е нормално като изключиш контакта и тя да изключва.
          може при дизела да е различно, даже и при контакт не работи, само при работещ двигател...
          ex Fiat Bravo GT

          Коментар


            #6
            lulinsquad написа:
            мойта е 1.8 бензин и в горещините в града ми качва до две чертички под червеното и се чудя дали е нормално, най-интересното е че със скорост около 60 км/ч на 5-та по цариградско тоест продължително обдухване и ниска натовареност на двигателя, температурата не пада, а стои високо стрелата, вече на място на празен ход като поработи перката ми сваля температурата..., а отгоре на всичко като загася двигателя и перката спира да работи, даже на контакт като е пак не работи.. на предишните ми две коли, гася мотора и перката продължаваше да обдухва докато понижи температурата....
            при мен като изгася колата , даже и ключа да извадя и да си тръгна ако е нужно перката си работи само, даже често се включва точно след изгасването на колата ( обяснявам си го със спирането на движението на течността), примерно гася, вадя ключа и като тръгна да отварям вратата да излизам перката се включва, поработва колкото тя си знае и си спира
            FIAT Stilo 1.4 16V
            FIAT Bravo 1.6 16V (преди)

            Коментар


              #7
              Независимо от това с какъв двигател е колата, перката трябва да си работи.

              Коментар


                #8
                Petrov написа:
                Независимо от това с какъв двигател е колата, перката трябва да си работи.
                тогава от къде може да ми идва проблема...., какво да гледам че да не спира като угася двигателя..
                ex Fiat Bravo GT

                Коментар


                  #9
                  lulinsquad написа:
                  Petrov написа:
                  Независимо от това с какъв двигател е колата, перката трябва да си работи.
                  тогава от къде може да ми идва проблема...., какво да гледам че да не спира като угася двигателя..
                  При мен перката също не работеше,при спрян двигател(а, като я купих работеше).Колкото и странно да звучи(сигурно има някаква връзка,която аз не мога да си обясня),но когато си оправих климатика перката си запчна да работи нормално,т.е. започна да спира 10-15 сек.след като угася двигателя(ако е загрял достатъчно, разбира се).Иначе когато климата не работеше,колкото и да е загрял мотора,изключа ли го и перката я няма!Провери и почисти датчиците и си оправи климатика,ако имаш такъв!
                  Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp

                  Коментар


                    #10
                    Nino написа:
                    lulinsquad написа:
                    мойта е 1.8 бензин и в горещините в града ми качва до две чертички под червеното и се чудя дали е нормално, най-интересното е че със скорост около 60 км/ч на 5-та по цариградско тоест продължително обдухване и ниска натовареност на двигателя, температурата не пада, а стои високо стрелата, вече на място на празен ход като поработи перката ми сваля температурата..., а отгоре на всичко като загася двигателя и перката спира да работи, даже на контакт като е пак не работи.. на предишните ми две коли, гася мотора и перката продължаваше да обдухва докато понижи температурата....
                    При мен дори да си махна ключа перката продължава да си работи.Но ми се струва,че въпреки високия въртящ момент на твоя двигател 60 км/час на пета му е много.Най-малкото водната помпа в този случай върти с по-ниски обороти.По-добре е 4-та на 60 км/ч.А за перката незнам, дано и някой друг се обади да каже дали е нормално като изключиш контакта и тя да изключва.
                    Аз си мисля че освен това може да е и от преобогатена горивна смес. Чувал съм че така се получавало - двигателя почва много да грее, независимо че го караш с прилична скорост и не го товариш.Между другото, погледни и дали не ти е много мръсен радиатора (с антифриза) и радиатора на климатика, може да се е замърсил и да не преминава свободно въздух през него.По другия въпрос - аз съм с Типо 1.4 и когато загася колата и заключа вратата и си тръгна, перката още си работи.
                    минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
                    Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

                    Коментар


                      #11
                      Нормално си е да работи - може даже 1 мин да работи след спирането на мотора. Имахме едно Ауди Б4 ТД - на него даже имаше циркулационна помпичка която след загасянето на мотора продължаваше да работи известно време и перката чат пат си включваше сама на отдавна загасена кола.
                      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                      Коментар


                        #12
                        Колеги,карам Брава 1.9 атм.дизел от около 1.5г.Нещото от което недоумявам е ,че винаги - зиме,лете,баир,равно стрелката на уреда за температурата е на около 1 мм под средата. Иначе уреда плавно си показва покачването от най-долу до тези 1 мм под средата.Имал съм и други коли,но все-пак при големи горещини стрелката е отивала над средата. Това нормално ли е?
                        Това означава само едно: Че термостата ти е перфектен, като ти работи, предполагам с 2-3 градуса под нормалното!, но това не е толкова важно!

                        Коментар


                          #13
                          hit-ko написа:
                          Колеги,карам Брава 1.9 атм.дизел от около 1.5г.Нещото от което недоумявам е ,че винаги - зиме,лете,баир,равно стрелката на уреда за температурата е на около 1 мм под средата. Иначе уреда плавно си показва покачването от най-долу до тези 1 мм под средата.Имал съм и други коли,но все-пак при големи горещини стрелката е отивала над средата. Това нормално ли е?
                          Това означава само едно: Че термостата ти е перфектен, като ти работи, предполагам с 2-3 градуса под нормалното!, но това не е толкова важно!
                          hit-ko, благодаря за отговора. Бирата е от мен!
                          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                          Коментар

                          Working...
                          X