Колеги,карам Брава 1.9 атм.дизел от около 1.5г.Нещото от което недоумявам е ,че винаги - зиме,лете,баир,равно стрелката на уреда за температурата е на около 1 мм под средата. Иначе уреда плавно си показва покачването от най-долу до тези 1 мм под средата.Имал съм и други коли,но все-пак при големи горещини стрелката е отивала над средата.Това нормално ли е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Температура
Collapse
X
-
Re: Температура
Nino написа:Колеги,карам Брава 1.9 атм.дизел от около 1.5г.Нещото от което недоумявам е ,че винаги - зиме,лете,баир,равно стрелката на уреда за температурата е на около 1 мм под средата. Иначе уреда плавно си показва покачването от най-долу до тези 1 мм под средата.Имал съм и други коли,но все-пак при големи горещини стрелката е отивала над средата.Това нормално ли е?Fiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
Lancia Dedra 1.6 91г.
-
мойта е 1.8 бензин и в горещините в града ми качва до две чертички под червеното и се чудя дали е нормално, най-интересното е че със скорост около 60 км/ч на 5-та по цариградско тоест продължително обдухване и ниска натовареност на двигателя, температурата не пада, а стои високо стрелата, вече на място на празен ход като поработи перката ми сваля температурата..., а отгоре на всичко като загася двигателя и перката спира да работи, даже на контакт като е пак не работи.. на предишните ми две коли, гася мотора и перката продължаваше да обдухва докато понижи температурата....ex Fiat Bravo GT
Коментар
-
lulinsquad написа:мойта е 1.8 бензин и в горещините в града ми качва до две чертички под червеното и се чудя дали е нормално, най-интересното е че със скорост около 60 км/ч на 5-та по цариградско тоест продължително обдухване и ниска натовареност на двигателя, температурата не пада, а стои високо стрелата, вече на място на празен ход като поработи перката ми сваля температурата..., а отгоре на всичко като загася двигателя и перката спира да работи, даже на контакт като е пак не работи.. на предишните ми две коли, гася мотора и перката продължаваше да обдухва докато понижи температурата....SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:При мен дори да си махна ключа перката продължава да си работи.Но ми се струва,че въпреки високия въртящ момент на твоя двигател 60 км/час на пета му е много.Най-малкото водната помпа в този случай върти с по-ниски обороти.По-добре е 4-та на 60 км/ч.А за перката незнам, дано и някой друг се обади да каже дали е нормално като изключиш контакта и тя да изключва.ex Fiat Bravo GT
Коментар
-
lulinsquad написа:мойта е 1.8 бензин и в горещините в града ми качва до две чертички под червеното и се чудя дали е нормално, най-интересното е че със скорост около 60 км/ч на 5-та по цариградско тоест продължително обдухване и ниска натовареност на двигателя, температурата не пада, а стои високо стрелата, вече на място на празен ход като поработи перката ми сваля температурата..., а отгоре на всичко като загася двигателя и перката спира да работи, даже на контакт като е пак не работи.. на предишните ми две коли, гася мотора и перката продължаваше да обдухва докато понижи температурата....FIAT Stilo 1.4 16V
FIAT Bravo 1.6 16V (преди)
Коментар
-
lulinsquad написа:Petrov написа:Независимо от това с какъв двигател е колата, перката трябва да си работи.Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp
Коментар
-
Nino написа:lulinsquad написа:мойта е 1.8 бензин и в горещините в града ми качва до две чертички под червеното и се чудя дали е нормално, най-интересното е че със скорост около 60 км/ч на 5-та по цариградско тоест продължително обдухване и ниска натовареност на двигателя, температурата не пада, а стои високо стрелата, вече на място на празен ход като поработи перката ми сваля температурата..., а отгоре на всичко като загася двигателя и перката спира да работи, даже на контакт като е пак не работи.. на предишните ми две коли, гася мотора и перката продължаваше да обдухва докато понижи температурата....минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
Нормално си е да работи - може даже 1 мин да работи след спирането на мотора. Имахме едно Ауди Б4 ТД - на него даже имаше циркулационна помпичка която след загасянето на мотора продължаваше да работи известно време и перката чат пат си включваше сама на отдавна загасена кола.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Колеги,карам Брава 1.9 атм.дизел от около 1.5г.Нещото от което недоумявам е ,че винаги - зиме,лете,баир,равно стрелката на уреда за температурата е на около 1 мм под средата. Иначе уреда плавно си показва покачването от най-долу до тези 1 мм под средата.Имал съм и други коли,но все-пак при големи горещини стрелката е отивала над средата. Това нормално ли е?
Коментар
-
hit-ko написа:Колеги,карам Брава 1.9 атм.дизел от около 1.5г.Нещото от което недоумявам е ,че винаги - зиме,лете,баир,равно стрелката на уреда за температурата е на около 1 мм под средата. Иначе уреда плавно си показва покачването от най-долу до тези 1 мм под средата.Имал съм и други коли,но все-пак при големи горещини стрелката е отивала над средата. Това нормално ли е?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар