Здравейте!Отскоро съм с Фиат Браво 1.6 16V, 103 hp. И, както си му е редът, трябва да се сменят масла, филтри, ремъци. Та въпросите ми са свързани с тези операции.1 - Филтрите са ясни - взема се най-доброто. ПОЛЕНОВИЯ филтър (казаха ми, че има такъв даже и на моделите без климатик) - необходима ли е смяната му?2 - Маслото ще е Selenia, препоръчаха ми 20 К, предполагам е добро.3 - Ремък (ангренажен) - можете ли да ми препоръчате марка, която да е качествена и на сносна цена? Не искам най-скъпото, още по-малко пък най-евтиното.4 - Ролките - задължителна ли е смяната им? Колата е на 117 000 км (нейни си, на 110 % сигурност), ако това изобщо може да бъде критерий за смяна на ролка. Ако смяната е задължителна, колко броя се сменят (защото на схема преброих 6, заедно с обтегачите!!!) и колко приблизително излизат като цена.5 - Двата подържащи ремъка са ясни, там трябва ли да гоня марково или всичко ще ми свърши работа?Благодаря предварително на всички, които отговорят. Зная, че може би изглеждам ламер, но това вероятно ще е първият ми личен автомобил, не искам да правя компромиси с него, а не съм чичко паричко
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малко инфо за поддръжката
Collapse
X
-
Re: Малко инфо за поддръжката
Chefo написа:Здравейте!Отскоро съм с Фиат Браво 1.6 16V, 103 hp. И, както си му е редът, трябва да се сменят масла, филтри, ремъци. Та въпросите ми са свързани с тези операции.1 - Филтрите са ясни - взема се най-доброто. ПОЛЕНОВИЯ филтър (казаха ми, че има такъв даже и на моделите без климатик) - необходима ли е смяната му?2 - Маслото ще е Selenia, препоръчаха ми 20 К, предполагам е добро.3 - Ремък (ангренажен) - можете ли да ми препоръчате марка, която да е качествена и на сносна цена? Не искам най-скъпото, още по-малко пък най-евтиното.4 - Ролките - задължителна ли е смяната им? Колата е на 117 000 км (нейни си, на 110 % сигурност), ако това изобщо може да бъде критерий за смяна на ролка. Ако смяната е задължителна, колко броя се сменят (защото на схема преброих 6, заедно с обтегачите!!!) и колко приблизително излизат като цена.5 - Двата подържащи ремъка са ясни, там трябва ли да гоня марково или всичко ще ми свърши работа?Благодаря предварително на всички, които отговорят. Зная, че може би изглеждам ламер, но това вероятно ще е първият ми личен автомобил, не искам да правя компромиси с него, а не съм чичко паричко
-
На колите без клима няма поленов филтър, поне при мен е така! Цена му е 38 лв. на марката Фиам, с активен въглен!Колегата вече ти е казал за ремъците да са Gates (Гейтс)! Добре е да смениш и ролките, малко са скъпички, но не помня цени! Като марка SKF!Това е и със здраве да си я караш!Space Star 1.9 DID
Коментар
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=15351Мисля че и за теб важи. Поне марките и цените.На схемката се виждат 3 ролки и агренажа.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
При теб 2 ролки се сменят едната е около 90лв, а другата около 30. Поленов филтър смених преди месец - 9-10лв марка IFA, имаше и по-скъп от 20лв Clean Filters, а има и такива с активен въглен с цени над 30лв, но трудно се намират. Ангренажния ремък е около 30лв.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Сега се връщам от разузнаване в магазин "Хермес". Страхотни цени!Ремък ангренажен в комплект с 2 ролки (обтяжна и някаква друга) - 120 лева. Марката е DAYCO. Като се вземел комплект, идвало по-евтино, отколкото поотделно.Ремъци пистови 1 и 2, цени 14 и 9 лева. Марка - DAYCOРолка на динамото - 24 леваМасло Selenia Gold - 25 лева за 2 литра. Значи 50 лева. Selenia 20K - 34 лева за 2 литра. Момчето каза, че Gold било по-разумния избор. 20К било за по-високооборотни двигатели, с повече клапани. А и не се сменяло на 20 000 км, на 15 било добре да се смени.ФИлтрите са бял кахър - 10+8+15 = 33 лева.Труда в МИМО е 20 лева за смяната на маслата, 60 лева ремък + ролкиОбщо 330 лева, което не че е малко, ама не е и много. Къде остана старата Корсичка, на която само масло и филтри се сменаха ... Веригата си е веригаFiat Bravo 1.6 16V 103 hp каталожни.
0-100 = 9.2 сек. Ами като дойде турбото ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар